Vreet die zo veel bandbreedte?quote:
Talentloze Lieke? Die shit kijk ik niet.quote:
Wendy in d'r broekjequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Wat zie je eigenlijk als je in de zaal zit tijdens de reclames?
Een mannetje die je probeert te entertainen met gesprekje tussen hem en publiekquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Plaspauze ook, ik hoop het wel ik ga naar de halve finalequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Die ene weer?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:17 schreef iBenny het volgende:
[..]
Een mannetje die je probeert te entertainen met gesprekje tussen hem en publiek
quote:
quote:
Zondag weer!quote:
Ja, maar Gordon valt op hetzelfde geslacht.quote:
Hoe kan dat nou?~!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Karina het volgende:
En Justin Bieber ben ik al lang vergerten.
Ik ook en hij zingt alles op dezelfde nasale toon.quote:
Ik vind m helemaal niet zo lekker zingen. Hij kan over het algemeen toon houden maar daar houdt het w.m.b. wel een beetje mee opquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:20 schreef Guanabana het volgende:
Ja hij kan lekker zingen hoor. Maar voor de rest... het is een ventje.
Wie?quote:
Nog zo'n kiddie van het kinder ESFquote:
Ja, maar dat is mijn cavia ook.quote:
Oh!!quote:
Ik heb voor hem opgetreden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kent Ralf niet?!
Dat is DE Nederlandse Bieber
quote:
Oke, zie ik eruit als junior ESF en Bieber fan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:22 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jij kent Ralf niet?!
Dat is DE Nederlandse Bieber
Joah!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Oke, zie ik eruit als junior ESF en Bieber fan?
Gelukkig, ik was al in paniek dat ik teveel onder mijn steen zatquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef miieejj het volgende:
[..]
dat is iemand die wij niet hoeven te kennen
tziet er wel eter uit dan vorige weekquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef Starlie het volgende:
Stacey haar kapsel lijkt op dat van Tim!
Uhm, kuchquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Joah!
Nee, ik had wel verwacht dat je kinderen daar wel mee kwamen
Dat ie met zijn bek op het ijs flikkert.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef iBenny het volgende:
Over een paar jaar staat hij op schaatsen in een SBS-programma
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vind ik ook, donkerblond past veel beter bij haar leeftijd en huid
Groetjes, Mari van de ven
[ afbeelding ]
'Ze heeft een lichte huid, met hier en daar een sproetje'quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Vind ik ook, donkerblond past veel beter bij haar leeftijd en huid
Groetjes, Mari van de ven
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, kuch
Mijn kinderen houden van Pink en Rammstein
Immer goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhm, kuch
Mijn kinderen houden van Pink en Rammstein
Ja voor zichzelf, niet voor op Stees, wedden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef PatriQue89 het volgende:
Mijn moeder moet kapot.. ze zegt over Stees:
Ik vind d'r haar wel mooi
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:24 schreef Guanabana het volgende:
[..]
'Ze heeft een lichte huid, met hier en daar een sproetje'
Nee, voor steesquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja voor zichzelf, niet voor op Stees, wedden?
Mijn ogen, wat doe je?quote:
Ik ga je zo bellen en met haar pratenquote:
nee, dat laatste heb ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Simon Cowell is echt typisch zo'n eikel, waar je je dan wel weer door zou laten neuken.
Spreek voor jezelf, honey.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Simon Cowell is echt typisch zo'n eikel, waar je je dan wel weer door zou laten neuken.
Whahahahhaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
*denkt*quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Echt niet!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:26 schreef Guanabana het volgende:
Pearlquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Pearl deed dit echt 1000030939-030324940444 keer beter...
We spreken je wel over een paar jaarquote:
Ja, maar hoe oud is dit kind?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
Maar het deed me ook helemaal niks, het was niet bijzonder.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef Karina het volgende:
Ik vond het ook niet slecht en zeker niet vals.
Dat is slechter:quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:28 schreef PatriQue89 het volgende:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Oh, wacht.. dit is mijn adoptieslet..
Wat een Topper dit, geweldig![]()
Dit is FOK! hè.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ja, maar hoe oud is dit kind?
Ik vind julie af en toe echt te hard hoor, het is hartstikke moeilijk om zo live te zingen, je kan niet van die kandidaten verwachten dat alles perfect is.
Ze zong het echt wel goed, maar ik hou gewoon niet van deze muziekquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Ik vind julie af en toe echt te hard hoor, het is hartstikke moeilijk om zo live te zingen, je kan niet van die kandidaten verwachten dat alles perfect is.
Je dist me weer.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Oh maar ik hou zelf ook zeker van lekker cynisch afzeiken hoor, maar soms is het gewoon goed, en dan vind ik het gezeik een beetje overdreven.quote:
Ja maar.. hoe lang kom jij op fok? Come on..quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:29 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik ook, geen moeilijk nummer kiezen OMDAT het moelijk is, gewoon iets dat je leuk vindt en goed kunt zingen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja maar.. hoe lang kom jij op fok? Come on..
Als dit te moeilijk is, moet ze het niet doen... ze moet d'r kwaliteiten kennen..
Net op tijd dusquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Kally het volgende:
Joooo-pi mijn telefoon zegt, hurry up Joooo-pi is awaiting your turn
Wat heeft dat er mee te makenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:30 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja maar.. hoe lang kom jij op fok? Come on..
uiteraardquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef miieejj het volgende:
pearl heeft ook samen optreden met ruud.. die van op zoek naar ... zorro .. heeft ze een aida liedje gezongen..
iemand dat gezien/gehoord... ??
Klopt, maar ik sta dan ook niet daar, omdat ik weet dat ik het niet kan.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken
Ik kom al vrij lang op fora, ik weet zeker wel hoe het eraan toegaat, maar af en toe mag je best iets goed vinden. Jullie kunnen niet zo zingen.
Vind ik altijd zo'n dooddoener. Zij staan daar omdat ze kunnen zingen, en het is nog altijd beter dan wat de gemiddelde mens doet, veel beter. Dus dat 'ze kan het niet' vind ik erg irritant en onterecht vaak.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Klopt, maar ik sta dan ook niet daar, omdat ik weet dat ik het niet kan.
Omdat ie de vorige keer bekant het podium afwaggelde.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Hier ga ik echt niet van huilen hoor. En waarom mag hij achter de piano?
Goed nummer door de gedachte erachter, maar te vaak gehoord.quote:
Dat ziet ie zelf niet eens, al zou het een klarinet zijn!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Ik ben kandidaat 19 van de fok!idolsquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:31 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Wat heeft dat er mee te maken
Ik kom al vrij lang op fora, ik weet zeker wel hoe het eraan toegaat, maar af en toe mag je best iets goed vinden. Jullie kunnen niet zo zingen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.heitieh
heb je vorige week zijn optreden gezien?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Omdat hij anders met zijn rug naar het publiek gaat staan...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Zoals Wendy net zei, dan blijft hij de goede kant op zingenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:33 schreef Karina het volgende:
Ja maar zet hem dan op een stoel., de rest mag ook niet met een instrument.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
heb je vorige week zijn optreden gezien?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef MaLo het volgende:
[..]
Zoals Wendy net zei, dan blijft hij de goede kant op zingen
Het werd op beiden begravenissen gedraaidquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed nummer door de gedachte erachter, maar te vaak gehoord.
het is dat ze hebben gezegd welk liedje het is, want anders zou ik het echt niet herkennen. Nu ook bijna niet trouwens.quote:
Ik zei al, ze zingt het goed maar het is niet mijn muziek, Mariah kots ik vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n dooddoener. Zij staan daar omdat ze kunnen zingen, en het is nog altijd beter dan wat de gemiddelde mens doet, veel beter. Dus dat 'ze kan het niet' vind ik erg irritant en onterecht vaak.
Dat dus... blij toe eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
het is dat ze hebben gezegd welk liedje het is, want anders zou ik het echt niet herkennen. Nu ook bijna niet trouwens.
Nou ja dat dus, het heeft teveel emotionele ladingquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het werd op beiden begravenissen gedraaid![]()
Ik ben blij dat het enige nummer waarmee ik het echt moeilijk heb, Blijf mij nabij (kerkliedje) is. Dat hoor je niet zovaak buiten de kerk.quote:
Kan gebeuren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mij ook niet... Ik vind er echt he-le-maal niks aan
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mij ook niet... Ik vind er echt he-le-maal niks aan
Dat is maar goed ook, anders moest ik even een gesprekje met je hebbenquote:
Een wat ??quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Starlie het volgende:
Stacey doet af en toe een Irene Moorsje...
HiHI!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is maar goed ook, anders moest ik even een gesprekje met je hebben
Een blinde spaniel?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Wendy doet alsof Ed een hondje is dat ze moet aaien.
En dat is?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:37 schreef Starlie het volgende:
Stacey doet af en toe een Irene Moorsje...
Jaquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
Wendy doet alsof Ed een hondje is dat ze moet aaien.
Ja zo gek met haar stem tegen bijv. Gordon praten op een soort van grappige manier doet Irene Moors ook altijd bij Carlo Boshardquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Balisto het volgende:
Tijd om te gaan Ed!
[ afbeelding ]
tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik, tik
Dat is altijd met dit soort shows, snap ik ook geen bal van.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat er voor sommigen veel langer gebeld kan worden! Nu komt Sway weer als een van de laatsten!
Schade beperken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ik vind het niet eerlijk dat er voor sommigen veel langer gebeld kan worden! Nu komt Sway weer als een van de laatsten!
Je weet toch dat 't zo werkt met zulke shows?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:39 schreef Guanabana het volgende:
Ja, en is het dan ineens goed?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet toch dat 't zo werkt met zulke shows?
Ja maar...maar Sway is cutequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:41 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Je weet toch dat 't zo werkt met zulke shows?
Ja, mijn pinguin ook, maar ik zou er uit gestemd worden!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar...maar Sway is cute
Al hoop ik dat ze beter zingen dan vorige week
Ja maar, ik heb jou in het echie gezien, nee hoor ik zou je erin houdenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, mijn pinguin ook, maar ik zou er uit gestemd worden!
Ik wil jouw pinguin best zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ja, mijn pinguin ook, maar ik zou er uit gestemd worden!
Je hebt me nog niet gehoord, want in dat ene cafe mochten we alleen roken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb jou in het echie gezien, nee hoor ik zou je erin houden
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
ik bedoelde meer van: get over it..
Alleen als ie ijs en ijskoud is!quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet gehoord, want in dat ene cafe mochten we alleen roken!
Whinehouse drinkt meestal door!quote:
Toch ben je liefquote:
Haha, was jij daar nog bij?quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Je hebt me nog niet gehoord, want in dat ene cafe mochten we alleen roken!
Anders weet ik het niet hequote:
Tot het einde hoorquote:
Ja komt vaker voorquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:45 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Weet ik, mensen op internet schatten me verkeerd in
Prachtige steak van gebakken!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
Pheno heeft de kat gezelschap gehouden toen wij aan het "dansen"waren Pat.
Graag in combinatie met een ontlastingdagboekquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dat kanidaten in een volgende TAL met een thermometer in hun bil rondlopen zodat ik hun temperatuur weet. Zodat ik weet hoe gezond ze zijn en dit kan delen met m'n vrienden op Twitter.
OHHHJJJAAAAAA!!!!!!!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Kally het volgende:
Pheno heeft de kat gezelschap gehouden toen wij aan het "dansen"waren Pat.
Ik wil dat wij een alcoholblaastest doen tijdens liveshows, zodat we onze gemoedstoestand ook weten!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef iBenny het volgende:
Ik wil dat kanidaten in een volgende TAL met een thermometer in hun bil rondlopen zodat ik hun temperatuur weet. Zodat ik weet hoe gezond ze zijn en dit kan delen met m'n vrienden op Twitter.
Ook erg handig en interessantquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Graag in combinatie met een ontlastingdagboek
Zal ik volgende week ff doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wil dat wij een alcoholblaastest doen tijdens liveshows, zodat we onze gemoedstoestand ook weten!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:48 schreef Spees_Eend het volgende:
[..]
Graag in combinatie met een ontlastingdagboek
Jaquote:
ik ookquote:
Grey! Ik houd niet van kiezen!quote:
Of wel, juist voor haar vaderquote:
Nee, dan was ze gaan janken, dus dit is wel verstandig. Emo-tv is er genoeg, SBS mag nog steeds uitzenden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |