Het werd op beiden begravenissen gedraaidquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef Kally het volgende:
[..]
Goed nummer door de gedachte erachter, maar te vaak gehoord.
het is dat ze hebben gezegd welk liedje het is, want anders zou ik het echt niet herkennen. Nu ook bijna niet trouwens.quote:
Ik zei al, ze zingt het goed maar het is niet mijn muziek, Mariah kots ik vanquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:34 schreef Guanabana het volgende:
[..]
Vind ik altijd zo'n dooddoener. Zij staan daar omdat ze kunnen zingen, en het is nog altijd beter dan wat de gemiddelde mens doet, veel beter. Dus dat 'ze kan het niet' vind ik erg irritant en onterecht vaak.
Dat dus... blij toe eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef MissJ het volgende:
[..]
het is dat ze hebben gezegd welk liedje het is, want anders zou ik het echt niet herkennen. Nu ook bijna niet trouwens.
Nou ja dat dus, het heeft teveel emotionele ladingquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:35 schreef iBenny het volgende:
[..]
Het werd op beiden begravenissen gedraaid![]()
Ik ben blij dat het enige nummer waarmee ik het echt moeilijk heb, Blijf mij nabij (kerkliedje) is. Dat hoor je niet zovaak buiten de kerk.quote:
Kan gebeuren!quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mij ook niet... Ik vind er echt he-le-maal niks aan
Ik ook nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 21:36 schreef iBenny het volgende:
[..]
Mij ook niet... Ik vind er echt he-le-maal niks aan
Dat is maar goed ook, anders moest ik even een gesprekje met je hebbenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |