Had ik ook. Leuk als je oog daarop valt net voor dat je de aflevering met gemist gaat bekijken...quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:01 schreef Lindgren. het volgende:
Kijk ik niet in dit topic omdat ik niet wil weten wie eruit gaat, krijg je dit:
[ afbeelding ]
...
Lol! Ik heb ze ook al eens betrapt op een: wordt je....quote:Op vrijdag 15 april 2011 21:47 schreef Fascination het volgende:
[ afbeelding ]
Ze laten de dames en heren in de dop ook de site beheren?
Inderdaad.quote:Op vrijdag 15 april 2011 22:16 schreef Dawnbreaker het volgende:
Laat Dominique er maar in, alleen al omdat de andere hem eruit willen. Jenna was cool maar wordt nu echt een irritante meisje met d'r denigrerend gedrag richting Dominique
Het ziet er uit als basisschool kuddegedrag, dat ze allemaal mee willen doenquote:Op vrijdag 15 april 2011 23:15 schreef Blind_Guardian het volgende:
Trouwens, eerste minpuntje voor Meron: zelfs zij zit nu al Dominique compleet de grond in te trappen. Wat heeft die kerel misdaan tegen ze? Iets wat weer niet in beeld wordt gebracht?
Eens, ik hoop eigenlijk dat Dominique het programma wint. Ze lopen hem er alleen maar bij te naaien. Hij vraagt ook gewoon beleefd aan Jenna hoe haar rondleiding ging. Zij is niet eens bereid iets voor hem in de supermarkt te halen en zorgt er bijna voor dat niemand meer wat met hem te maken wilt hebben.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Injetta het volgende:
Heel apart om te zien hoe Dominique stap bij stap tot outcast wordt gepraat.
Eerst wat het alleen Linsey die hem vreselijk vond. Toen die weg was, nam Jenna die rol over.
En wat gebeurt er? De een na de ander gaat er aan meedoen. Ineens vinden ze hem allemaal achterbaks en afschuwelijk.
Wat die jongen doet of zegt, niks is in hun ogen meer goed. Terwijl wij iemand zien die eigenlijk nog het meest normaal doet van dat hele zooitje.
Je ziet ook dat het voor iemand die eenmaal in die positie zet niet meer mogelijk is om er iets aan te doen. Je kunt gewoon niks meer goed doen. Alles wordt negatief geinterpreteerd.
In mijn idee is het met name Jenna geweest die op heel slinkse wijze de rest heeft meegetrokken. Ze trapt hem elk moment van de dag de grond in, maakt hem belachelijk.
Ik snap niet dat die van Eekelen er niet een opmerking over maakt...
De poll moet aangepast worden.quote:
Do is duidelijk heel zenuwachtig met presenteren. Hij doet iig wel zijn stinkende best.quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:29 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De poll moet aangepast worden.
Ik ben blij dat Gary eruit is. Wat een kleuter.
Dominiques speech in een notendop: Paleis ... zeg maar ... 17e eeuw ... in ieder geval ... Juliana ... zeg maar.
En hij zei dat hij zou letten op z'n stopwoorden. Dat is duidelijk niet gelukt.
Hoe Frans het ook verwoord: "moet je niet eens wat minder gaan eten?"quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Frans Molenaar opmerking tegen Meron van volgende week. Heerlijk. Die Meron is natuurlijk ook echt belachelijk dik.
quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoe Frans het ook verwoord: "moet je niet eens wat minder gaan eten?"Ben benieuwd naar volgende week.
Dat is klaar als een klontje. Linsey begon al voordat'ie überhaupt een voet binnen het huis had gezet, en dat heeft zich als een olievlek verspreid door de groep. Men beseft zich namelijk maar al te goed dat als ze Dominique steunen, hun hetzelfde lot wacht. Onvolwassen scholierengedrag dus.quote:Op zaterdag 16 april 2011 12:49 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vraag me toch echt af wat Dominique heeft gedaan wat ervoor heeft gezorgd dat hij zo slecht in de smaak valt. Lijkt denk ik inderdaad vooral op kuddegedrag.
En dan zo veelzeggend in de camera kijken haha.quote:Op zaterdag 16 april 2011 09:03 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Hoe Frans het ook verwoord: "moet je niet eens wat minder gaan eten?"Ben benieuwd naar volgende week.
Ik vind het juist een walgelijke opmerking. Meron weet heus zelf wel dat ze dikker is dan de rest. Ze is slim genoeg en wie weet hoe lang ze wellicht al worstelt met haar postuur?quote:Op zaterdag 16 april 2011 02:15 schreef V-for-Vendetta het volgende:
Die Frans Molenaar opmerking tegen Meron van volgende week. Heerlijk. Die Meron is natuurlijk ook echt belachelijk dik.
Volledig eens.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vind het juist een walgelijke opmerking. Meron weet heus zelf wel dat ze dikker is dan de rest. Ze is slim genoeg en wie weet hoe lang ze wellicht al worstelt met haar postuur?
Zeker voor zo'n jonge meid is het best vervelend. Wie weet heeft ze al tig diëten achter de rug en dan gaat iemand op tv zeggen misschien moet je wat minder eten. Dat is gewoon iemand de grond in trappen, want het zou wel heel simpel zijn als je tegen gezette mensen alleen even maar hoeft te zeggen: eet wat minder.. en hup... het probleem is opgelost....
Dave: we halen niks voor Dominique!quote:Op zaterdag 16 april 2011 19:07 schreef Tamashii het volgende:
Jenna moet er echt uit, ik zou bijna de makers willen mailen, maarja alles staat toch al vast. Ik vind het echt belachelijk dat er nog niks is gezegd over het vieze gedoe tegen Dominique. Echt zielig dat je voor de hele groep alles haalt, maar voor Dominique niks. En dat allemaal voor de camera, het is gewoon wegpesterij omdat Jenna hem niet mag, en waarom niet? Kuthoer, zij mag dan misschien haar best doen voor de lessen en dergelijke, maar achter de camera is het nog steeds dezelfde del.
Drukste van de klas. Altijd maar schreeuwen en hardop lachen.quote:
Ohw godquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:12 schreef Rijstbal het volgende:
Ik weet nog in de eerste tijdens muziekles ging het over roken. Docent zei dat het kankerverwekkend was. Zij reageerde: WIL JE AUB NIET KK SPOTTEN!!!![]()
JE MOET ECHT NORMAAL DOEN. VIND JE DAT NORMAAL OFZO?
blablabla
Ze werd er vervolgens uitgestuurd met een gele kaart.
Mijn god.
zoiets dacht ik al, maar met welke reden zat jij dan op special onderwijs?quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:08 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Drukste van de klas. Altijd maar schreeuwen en hardop lachen.Zo iemand die altijd energy drink koopt elke pauze. en in de weekende kapot zuipt..
Vmboquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef fespo het volgende:
[..]
zoiets dacht ik al, maar met welke reden zat jij dan op special onderwijs?
quote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef fespo het volgende:
[..]
roflquote:Op zaterdag 16 april 2011 21:19 schreef fespo het volgende:
[..]
Beterquote:Op zondag 17 april 2011 04:19 schreef Lienzz het volgende:
[ afbeelding ]
hier ziet Yosi er al een stukje beter uit.
Ik vind haar er daar toch echt wel een stuk beter uit zien. In ieder geval een stuk verzorgder. Beetje make-up doet wonderen, zelfde geldt voor Jennifer. Nu moet ik zeggen dat Jennifer wel van een ander kaliber is. Daar zou je echt een hele mooie vrouw van kunnen maken. Paar kilootjes afvallen, die bek niet zo raar bewegen bij het praten en wat make-up en je bent klaar. Ben blij met die foto want iemand in mijn omgeving verklaarde mij voor gek toen ik dat een paar weken terug beweerde.quote:Op zondag 17 april 2011 10:40 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
BeterIk vind haar er niet beter uitzien, ze kijkt nog steeds leip (en ziet er als een goedkope bitch uit
). Het enige dat beter is, is dat je d'r gebit niet ziet.
ja daar hadden de dames het een x over. Toen Yosie zei dat ze nooit gevochten had, ma wat is dr dan gebeurd?quote:Op zondag 17 april 2011 11:12 schreef Rijstbal het volgende:
Dat komt omdat ze ooit op haar bek is gegaan.
Dat zie je heel duidelijk inderdaad.quote:Op zaterdag 16 april 2011 00:39 schreef Injetta het volgende:
Heel apart om te zien hoe Dominique stap bij stap tot outcast wordt gepraat.
Eerst wat het alleen Linsey die hem vreselijk vond. Toen die weg was, nam Jenna die rol over.
En wat gebeurt er? De een na de ander gaat er aan meedoen. Ineens vinden ze hem allemaal achterbaks en afschuwelijk.
Wat die jongen doet of zegt, niks is in hun ogen meer goed. Terwijl wij iemand zien die eigenlijk nog het meest normaal doet van dat hele zooitje.
Je ziet ook dat het voor iemand die eenmaal in die positie zet niet meer mogelijk is om er iets aan te doen. Je kunt gewoon niks meer goed doen. Alles wordt negatief geinterpreteerd.
In mijn idee is het met name Jenna geweest die op heel slinkse wijze de rest heeft meegetrokken. Ze trapt hem elk moment van de dag de grond in, maakt hem belachelijk.
Ik snap niet dat die van Eekelen er niet een opmerking over maakt...
vreemd, haar moeder heeft ook zo'n scheve bek.quote:Op zondag 17 april 2011 11:12 schreef Rijstbal het volgende:
Dat komt omdat ze ooit op haar bek is gegaan.
Dan is haar moeder op d'r bek gegaan terwijl ze zwanger was.quote:Op zondag 17 april 2011 13:15 schreef fespo het volgende:
[..]
vreemd, haar moeder heeft ook zo'n scheve bek.
Inderdaad. Ik vind haar ook helemaal niet lelijk, maar ze trekt steeds van die gekke bekken en heeft een heel onzuivere huid.quote:Op zondag 17 april 2011 11:50 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Beetje make-up doet wonderen, zelfde geldt voor Jennifer. Nu moet ik zeggen dat Jennifer wel van een ander kaliber is. Daar zou je echt een hele mooie vrouw van kunnen maken. Paar kilootjes afvallen, die bek niet zo raar bewegen bij het praten en wat make-up en je bent klaar.
zitten leuke en slechte foto's tussen, het is iig een familiemens.quote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef fespo het volgende:
Linsey op Partyflock toen nog niet bekend was dat dit loverboys waren:
woensdag 6 juni 2007 om 18:57
soow lekkere boy's hoor die moge dr cker weze dat sij nou goede mensen die meisjes goed beschermen en ut goed bedoelen en die wat voor mensen over hebben en als se nii willen lachen doen se dat nii k vindt ook heel vaak dingen nii grappig dus lach k ni wies hier nou een lozer als je so over iemand praat haha JALOERS??? het sijn mijn vriendje en dan!!!!!???
[ afbeelding ]
Linsey de emo
[ afbeelding ]
meer:
http://partyflock.nl/album/165597/all.html
Ah ik vergis me. Ze was ooit op de basisschool gevallen daar heeft ze een groot litteken naast haar mond aan over gehouden. Over haar gebit, ze heeft idd een grote spleet tussen haar voortandenquote:Op zondag 17 april 2011 12:37 schreef Radobe het volgende:
[..]
ja daar hadden de dames het een x over. Toen Yosie zei dat ze nooit gevochten had, ma wat is dr dan gebeurd?
quote:Op zondag 17 april 2011 19:14 schreef fespo het volgende:
Linsey op Partyflock toen nog niet bekend was dat dit loverboys waren:
woensdag 6 juni 2007 om 18:57
soow lekkere boy's hoor die moge dr cker weze dat sij nou goede mensen die meisjes goed beschermen en ut goed bedoelen en die wat voor mensen over hebben en als se nii willen lachen doen se dat nii k vindt ook heel vaak dingen nii grappig dus lach k ni wies hier nou een lozer als je so over iemand praat haha JALOERS??? het sijn mijn vriendje en dan!!!!!???
[ afbeelding ]
Linsey de emo
[ afbeelding ]
meer:
http://partyflock.nl/album/165597/all.html
Frans Molenaar is een heeel erg vervelend meneertje met beperkt "talent"..quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vind het juist een walgelijke opmerking. Meron weet heus zelf wel dat ze dikker is dan de rest. Ze is slim genoeg en wie weet hoe lang ze wellicht al worstelt met haar postuur?
Zeker voor zo'n jonge meid is het best vervelend. Wie weet heeft ze al tig diëten achter de rug en dan gaat iemand op tv zeggen misschien moet je wat minder eten. Dat is gewoon iemand de grond in trappen, want het zou wel heel simpel zijn als je tegen gezette mensen alleen even maar hoeft te zeggen: eet wat minder.. en hup... het probleem is opgelost....
Meron valt niet meer onder een vrouw met rondingen hoor. Zij is gewoon een vetklep.quote:Op maandag 18 april 2011 10:26 schreef arise het volgende:
[..]
Frans Molenaar is een heeel erg vervelend meneertje met beperkt "talent"..
Meneer kan alleen een klerenhanger opleuken , zo een gratendoos ...en meer niet .
Een echte vrouw ,met rondingen ..daar schrikt hij van ..
Ik hoop dat Meron haar muil tegen hem opentrekt...kan ze anders ook ..
You go girl !!!!![]()
![]()
![]()
Kan inderdaad echt niet, schandalige reactie zegquote:Op maandag 18 april 2011 13:37 schreef Magnificat het volgende:
Ze zullen van Franske wel les krijgen in lichaamshouding, als een damen leren lopen etc.
Maar als Meron nou model zou willen worden dan vind ik de reactie van Frans wel geplaatst, maar nu
Dat ziet er toch niet uit.quote:
Ook voor Meron gelden de wetten van behoud van energie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
dat vind ik het probleem nog niet....haar ondertanden zijn het grootste probleemquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ah ik vergis me. Ze was ooit op de basisschool gevallen daar heeft ze een groot litteken naast haar mond aan over gehouden. Over haar gebit, ze heeft idd een grote spleet tussen haar voortanden
Die reactie van Meron daarna: "Zo, ga jij eens gauw in je graf liggen."quote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan inderdaad echt niet, schandalige reactie zeg
Tof.quote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Bacilke het volgende:
Zo. Ik heb me speciaal op dit forum geregistreerd om in dit topic mee te praten.
Lees namelijk al een hele tijd mee
Welkomquote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Bacilke het volgende:
Zo. Ik heb me speciaal op dit forum geregistreerd om in dit topic mee te praten.
Lees namelijk al een hele tijd mee
explain?quote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef Sofia90 het volgende:
Elke keer als ik jenna zie moet ik denken dat ze een keer door 2 mannen tegelijk is genomen, vies wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
En die gasten waren natuurlijk super blij. Lekker die anale herpes.quote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef Sofia90 het volgende:
Elke keer als ik jenna zie moet ik denken dat ze een keer door 2 mannen tegelijk is genomen, vies wijf
quote:Op maandag 18 april 2011 20:14 schreef Dawnbreaker het volgende:
[..]
explain?Ze zei in de eerste aflevering dat ze een keer door 2 mannen tegelijk was genomen en dat het in het achterste gaatje erg pijn deedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik snap niet waarom ze die behoefte had om dat met iedereen te delen, best wel dom ook.
Ja, steeds bufferen, zelfs op lage bandbreedte. Het is wel gelukt uiteindelijk.quote:Op maandag 18 april 2011 21:16 schreef Miendientje het volgende:
Ik wil het even terug kijken via RTLXL maar hij laad niet. Meer mensen met dat probleem?
Dilara is een beetje jaloers. Alles wat ze zelf niet heeft, moet afgekraakt worden.quote:Op maandag 18 april 2011 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ja, steeds bufferen, zelfs op lage bandbreedte. Het is wel gelukt uiteindelijk.
Dilara begitn me steeds meer tegen te staan trouwens. Haar gedrag gewoon.
Inderdaad.quote:Op maandag 18 april 2011 21:34 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Dilara is een beetje jaloers. Alles wat ze zelf niet heeft, moet afgekraakt worden.
Wat zitten ze in dat instituut trouwens de hele tijd met Euroshopper ... van ontbijt tot diner, alles Euroshoppert.
Volgens mij werd in het begin gezegd dat ze 50,- per dag kregen. Maar goed, misschien krijgen ze nu wel minder.quote:Op maandag 18 april 2011 21:53 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Inderdaad.
Denk dat ze niet veel geld te besteden krijgen, om zo ook te leren met geld om te gaan.
50,- op 12 man is niet echt veel hoorquote:Op maandag 18 april 2011 22:07 schreef June. het volgende:
[..]
Volgens mij werd in het begin gezegd dat ze 50,- per dag kregen. Maar goed, misschien krijgen ze nu wel minder.
nee inderdaad, dan mag je blij zijn als je euroshopper halvarine op je brood mag smeren!quote:Op maandag 18 april 2011 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
50,- op 12 man is niet echt veel hoor
same!quote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef Sofia90 het volgende:
Nee denk ik niet. Eerder een preek.quote:
Ze moesten al hun piercings er 2 weken geleden er al uit halen, en de mannen hun oorbellen. Maar nu zit het er weer in dus.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:39 schreef June. het volgende:
Hopelijk gaan ze iets aan het haar van Dominique doen, het kan er echt zoveel leuker en minder aso uitzien.. En dan nog de tongpiercing en oorbel eruit
Ik denk dat ik het wel snap. Dominique lag er altijd buiten en zo te zien is hij iig door Dave geaccepteerd. Dat hij even buiten zijn boekje gaat is hem best gegund. Al was het niet zo slim.quote:Op dinsdag 19 april 2011 17:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Die Dominique was ook snel van de kaart..
Bij Jenna moet ik ook altijd meteen denken dat ze een keer door twee mannen tegelijk volgeblaft is. Ik zou het overigens niet op haar kunnen, geen tieten en geen kont. Just for the record..
Amenquote:Op dinsdag 19 april 2011 17:47 schreef ZuidGrens het volgende:
Bij Jenna moet ik ook altijd meteen denken dat ze een keer door twee mannen tegelijk volgeblaft is. Ik zou het overigens niet op haar kunnen, geen tieten en geen kont. Just for the record..
Denk pas vrijdag..quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:01 schreef Fiorellino het volgende:
Ik hoop ZO dat Dilara eruit gaat deze week, negatieve muts is het!
Wanneer krijgen we trouwens de metamorfose te zien?
De moeder van Kelly.quote:
Is ook het enige gaatje van haar dat niet wagenwijd open staat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Dave steeds leuker worden.
Grappig die gesprekken met de psycholoog
Oh en over monden gesproken, ik erger me aan dat samengeknepen mondje van Jenna steeds.![]()
Dat met dat paard was ook al zo goed idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Chai het volgende:
Die psycholoog vind ik echt grappig. Hij gaat ze spiegelen en dat klopt altijd best wel dat ziet er zo grappig uit.
HET IS EEN PAAARD!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat met dat paard was ook al zo goed idd.
Dan is de weekopdracht altijd he.quote:
Hij is leuk jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Chai het volgende:
Die psycholoog vind ik echt grappig. Hij gaat ze spiegelen en dat klopt altijd best wel dat ziet er zo grappig uit.
HEUH KANKERPAARD HOUD JE KANKERBEKquote:Op woensdag 20 april 2011 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
Cas is inderdaad tof. Vooral met dat paard inderdaad. Zeer treffend.
En dan gek opkijken als ze naar de prijs gevraagd worden. Beetje suf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef Sofia90 het volgende:
Lekker boeiend het Gooi en die grote huizen, ik snap ook niet waarom dat Gooise kak hun moet stimuleren om een dame/heer te worden
Idd, er is geen verandering te zien bij haar.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef tralalala het volgende:
Dilara gaat er vrijdag uit.![]()
Dat moet wel.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef tralalala het volgende:
Dilara gaat er vrijdag uit.![]()
Dat moet wel.
quote:
Ze heeft het ook gezegd.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef Fiorellino het volgende:
[..].
Ik hoor het d'r gewoon zeggen ook bwahaha.
Euuhh okeeee.....quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef Magnificat het volgende:
Als je het over een paard hebt...
Hilarisch blijft Dave die aan een paardrij freak vraagt hoe een dove zijn paard verkoopt.
Waarop de paarden freak serieus antwoord met dat zou ik echt niet weten.
Vervolgens schreeuwt Dave bij Pooltje in het oor; Paard kopuh?![]()
ik heb die andere (ik wil een damu worde en 'de moeder')) al op haar hyves profiel gezet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
![]()
Zal ik dit topic naar haar doorsturen?
Hij loenst soms ook als een dollequote:Op woensdag 20 april 2011 20:09 schreef Ole het volgende:
Dominique heeft wel een uitdrukkingsloos gezicht zeg.
Het zijn ook bepaalde types die altijd problemen krijgen, waar ze ook zijn. Heeft weinig met fysiek te maken.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Kan me trouwens niet voorstellen dat Dave zo vaak aangevallen is in discotheken en dergelijke. Weet niet hoe het daar in Den Haag is maar hij is wel een grote, brede kerel...met zo iemand zou ik geen ruzie zoeken als het niet hoefde..
Moven met dat kreng. Gaat nooit wat worden zo.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dilara, keer op keer: "Zeik zeik zeik, dit is niet leuk, dat is niet leuk"...
Is die trut ooit ergens wel positief over?
Dat was ze wel over Gary ja.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:14 schreef Blind_Guardian het volgende:
Dilara, keer op keer: "Zeik zeik zeik, dit is niet leuk, dat is niet leuk"...
Is die trut ooit ergens wel positief over?
ze is zo stoer.quote:
Maar daarmee red je het niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef fespo het volgende:
[..]
ze is zo stoer.
vond het wel een mooie opmerking van die vrouw. ze straalt uit dat ze boos is op de wereld.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ja, dominique, we geloven onmiddelijk dat je tegen die vrouw gezegd heb dat je onzeker bent. Dat zeg je namelijk tegen iedereen die ook maar een scheet in jouw richting laat
Inderdaad erg vervelend.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ja, dominique, we geloven onmiddelijk dat je tegen die vrouw gezegd heb dat je onzeker bent. Dat zeg je namelijk tegen iedereen die ook maar een scheet in jouw richting laat
quote:
Niet helemaal mee eens. Zolang ze d'r mond dichthoudt, letterlijk, kan Yosie nog best mooi eruitzienquote:
Ja maar bij haar zit het lelijke ook heel erg in haar mimiek. Net een soort mongooltje. En die ogen ook zo traag, dus ook met mond dicht is ze niet per se mooi. Ja op die hyves picca, maar verder ook nog niet echt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Zolang ze d'r mond dichthoudt, letterlijk, kan Yosie nog best mooi eruitzien
En hier? Toegegeven, ze kijkt wat neutraal/chaggo, maar imho niet lelijk:quote:Op donderdag 21 april 2011 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar bij haar zit het lelijke ook heel erg in haar mimiek. Net een soort mongooltje. En die ogen ook zo traag, dus ook met mond dicht is ze niet per se mooi. Ja op die hyves picca, maar verder ook nog niet echt.
Nog steeds lelijk. Met die bovenlip die niet goed op haar onderlip past.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
En hier? Toegegeven, ze kijkt wat neutraal/chaggo, maar imho niet lelijk:
[ afbeelding ]
Oh, die gozer is wel eens vaker op tv of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die psychiater![]()
Oja, Jenna: ik kom al klaar als ik zijn geile stem hoor
Dat zei ze toch over die homo, die stijladviezen gaf. En waarbij ze na afloop van de les een stijltang kregen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die psychiater![]()
Psycholoog, psychiater is iets heel anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die psychiater![]()
Hij is nog best vriendelijk hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Blistering het volgende:
Haha, wat een arrogante zak die Molenaar.
Adresjes van een groothandel hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Fascination het volgende:
Als ik nog een keer hoor dat Dominique onzeker is, gooi ik een steen door de tv.
Hij is een beetje onzeker. Geen grap.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Fascination het volgende:
Als ik nog een keer hoor dat Dominique onzeker is, gooi ik een steen door de tv.
Hij weet zeker dat hij onzeker is, dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij is een beetje onzeker. Geen grap.
Ah of geen eeuwen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef fespo het volgende:
ze heeft alweer extenstions.
[ afbeelding ]
quote:Ik was niet de hele dag chagrijnig hoor dat hebben ze allemaal geknipt en geplakt alsof t zo lijkt. Ze knippen alle complimenten die ik krijg voor het uitstappen (die was gwn goed ondanks dat ik niet lachte ), traplopen en hakkenlopen en Alles ook alleen ja alles voor kijkcijfers he. Was ook hgewoon een Kansloze weekopdracht. Maar ik ben tenminste eerlijk en ik zeg wat ik denk en vind. Ben geen billenlikker en blijf gewoon mezelf !! @ dames en heren in de dop
I know!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef luckass het volgende:
Dave. En Royksopp - So Easy
. Goede muziek bij dit programma.
Dave is zo tof he. Maar een van de dames zal wel winnen.
Ik meost erom lachen stiekem.quote:
Jenna is wel leuker met kort haar hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:33 schreef Drakire het volgende:
Ligt het aan mij of is iedereen erop achteruitgegaan na de makeover?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jenna is wel leuker met kort haar hoor.
Ik vind Yosi's nieuwe haar wel leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:33 schreef Drakire het volgende:
Ligt het aan mij of is iedereen erop achteruitgegaan na de makeover?
Ja, haar haar wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind Yosi's nieuwe haar wel leuk
Inderdaadquote:
Die gaat er dus uit vanavondquote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Dilara haar wie wat waar op hyves.
[..]
Inderdaad. Verschrikkelijk. Maarja, die onsympathieke smoel met hangende mondhoeken, daar doe je niks aan met wat make-up. Het mes erin!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef tralalala het volgende:
Jenna's make-over is compleet mislukt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |