ze is zo stoer.quote:
Maar daarmee red je het niet.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:29 schreef fespo het volgende:
[..]
ze is zo stoer.
vond het wel een mooie opmerking van die vrouw. ze straalt uit dat ze boos is op de wereld.
quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ja, dominique, we geloven onmiddelijk dat je tegen die vrouw gezegd heb dat je onzeker bent. Dat zeg je namelijk tegen iedereen die ook maar een scheet in jouw richting laat
Inderdaad erg vervelend.quote:Op woensdag 20 april 2011 20:33 schreef ConnorMacLeod het volgende:
Ja, dominique, we geloven onmiddelijk dat je tegen die vrouw gezegd heb dat je onzeker bent. Dat zeg je namelijk tegen iedereen die ook maar een scheet in jouw richting laat
quote:
Niet helemaal mee eens. Zolang ze d'r mond dichthoudt, letterlijk, kan Yosie nog best mooi eruitzienquote:
Ja maar bij haar zit het lelijke ook heel erg in haar mimiek. Net een soort mongooltje. En die ogen ook zo traag, dus ook met mond dicht is ze niet per se mooi. Ja op die hyves picca, maar verder ook nog niet echt.quote:Op woensdag 20 april 2011 22:21 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
Niet helemaal mee eens. Zolang ze d'r mond dichthoudt, letterlijk, kan Yosie nog best mooi eruitzien
En hier? Toegegeven, ze kijkt wat neutraal/chaggo, maar imho niet lelijk:quote:Op donderdag 21 april 2011 08:03 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja maar bij haar zit het lelijke ook heel erg in haar mimiek. Net een soort mongooltje. En die ogen ook zo traag, dus ook met mond dicht is ze niet per se mooi. Ja op die hyves picca, maar verder ook nog niet echt.
Nog steeds lelijk. Met die bovenlip die niet goed op haar onderlip past.quote:Op donderdag 21 april 2011 08:23 schreef Blind_Guardian het volgende:
[..]
En hier? Toegegeven, ze kijkt wat neutraal/chaggo, maar imho niet lelijk:
[ afbeelding ]
Oh, die gozer is wel eens vaker op tv of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die psychiater![]()
Oja, Jenna: ik kom al klaar als ik zijn geile stem hoor
Dat zei ze toch over die homo, die stijladviezen gaf. En waarbij ze na afloop van de les een stijltang kregen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die psychiater![]()
Psycholoog, psychiater is iets heel anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die psychiater![]()
Hij is nog best vriendelijk hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Blistering het volgende:
Haha, wat een arrogante zak die Molenaar.
Adresjes van een groothandel hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Fascination het volgende:
Als ik nog een keer hoor dat Dominique onzeker is, gooi ik een steen door de tv.
Hij is een beetje onzeker. Geen grap.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Fascination het volgende:
Als ik nog een keer hoor dat Dominique onzeker is, gooi ik een steen door de tv.
Hij weet zeker dat hij onzeker is, dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij is een beetje onzeker. Geen grap.
Ah of geen eeuwen natuurlijk.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:24 schreef fespo het volgende:
ze heeft alweer extenstions.
[ afbeelding ]
quote:Ik was niet de hele dag chagrijnig hoor dat hebben ze allemaal geknipt en geplakt alsof t zo lijkt. Ze knippen alle complimenten die ik krijg voor het uitstappen (die was gwn goed ondanks dat ik niet lachte ), traplopen en hakkenlopen en Alles ook alleen ja alles voor kijkcijfers he. Was ook hgewoon een Kansloze weekopdracht. Maar ik ben tenminste eerlijk en ik zeg wat ik denk en vind. Ben geen billenlikker en blijf gewoon mezelf !! @ dames en heren in de dop
I know!quote:Op donderdag 21 april 2011 21:45 schreef luckass het volgende:
Dave. En Royksopp - So Easy
. Goede muziek bij dit programma.
Dave is zo tof he. Maar een van de dames zal wel winnen.
Ik meost erom lachen stiekem.quote:
Jenna is wel leuker met kort haar hoor.quote:Op vrijdag 22 april 2011 03:33 schreef Drakire het volgende:
Ligt het aan mij of is iedereen erop achteruitgegaan na de makeover?
quote:Op vrijdag 22 april 2011 08:53 schreef Blistering het volgende:
[..]
Jenna is wel leuker met kort haar hoor.
Ik vind Yosi's nieuwe haar wel leukquote:Op vrijdag 22 april 2011 03:33 schreef Drakire het volgende:
Ligt het aan mij of is iedereen erop achteruitgegaan na de makeover?
Ja, haar haar wel.quote:Op vrijdag 22 april 2011 11:25 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik vind Yosi's nieuwe haar wel leuk
Inderdaadquote:
Die gaat er dus uit vanavondquote:Op donderdag 21 april 2011 20:29 schreef tliciouz het volgende:
Dilara haar wie wat waar op hyves.
[..]
Inderdaad. Verschrikkelijk. Maarja, die onsympathieke smoel met hangende mondhoeken, daar doe je niks aan met wat make-up. Het mes erin!quote:Op vrijdag 22 april 2011 20:06 schreef tralalala het volgende:
Jenna's make-over is compleet mislukt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |