Oh, die gozer is wel eens vaker op tv of niet?quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die psychiater![]()
Oja, Jenna: ik kom al klaar als ik zijn geile stem hoor
Dat zei ze toch over die homo, die stijladviezen gaf. En waarbij ze na afloop van de les een stijltang kregen.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die psychiater![]()
Psycholoog, psychiater is iets heel anders.quote:Op donderdag 21 april 2011 17:59 schreef rickyszz het volgende:
[..]
Die psychiater![]()
Hij is nog best vriendelijk hoor.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:07 schreef Blistering het volgende:
Haha, wat een arrogante zak die Molenaar.
Adresjes van een groothandel hebben?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Fascination het volgende:
Als ik nog een keer hoor dat Dominique onzeker is, gooi ik een steen door de tv.
Hij is een beetje onzeker. Geen grap.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:09 schreef Fascination het volgende:
Als ik nog een keer hoor dat Dominique onzeker is, gooi ik een steen door de tv.
Hij weet zeker dat hij onzeker is, dat weet ik wel zeker.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:10 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Hij is een beetje onzeker. Geen grap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |