Is ook het enige gaatje van haar dat niet wagenwijd open staat.quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:18 schreef NouMooiNiet het volgende:
Ik vind Dave steeds leuker worden.
Grappig die gesprekken met de psycholoog
Oh en over monden gesproken, ik erger me aan dat samengeknepen mondje van Jenna steeds.![]()
Dat met dat paard was ook al zo goed idd.quote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Chai het volgende:
Die psycholoog vind ik echt grappig. Hij gaat ze spiegelen en dat klopt altijd best wel dat ziet er zo grappig uit.
HET IS EEN PAAARD!quote:Op dinsdag 19 april 2011 22:40 schreef V-for-Vendetta het volgende:
[..]
Dat met dat paard was ook al zo goed idd.
Dan is de weekopdracht altijd he.quote:
Hij is leuk jaquote:Op dinsdag 19 april 2011 21:14 schreef Chai het volgende:
Die psycholoog vind ik echt grappig. Hij gaat ze spiegelen en dat klopt altijd best wel dat ziet er zo grappig uit.
HEUH KANKERPAARD HOUD JE KANKERBEKquote:Op woensdag 20 april 2011 00:49 schreef Lindgren. het volgende:
Cas is inderdaad tof. Vooral met dat paard inderdaad. Zeer treffend.
En dan gek opkijken als ze naar de prijs gevraagd worden. Beetje suf.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:06 schreef Sofia90 het volgende:
Lekker boeiend het Gooi en die grote huizen, ik snap ook niet waarom dat Gooise kak hun moet stimuleren om een dame/heer te worden
Idd, er is geen verandering te zien bij haar.quote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef tralalala het volgende:
Dilara gaat er vrijdag uit.![]()
Dat moet wel.
quote:Op woensdag 20 april 2011 11:28 schreef tralalala het volgende:
Dilara gaat er vrijdag uit.![]()
Dat moet wel.
quote:
Ze heeft het ook gezegd.quote:Op woensdag 20 april 2011 14:36 schreef Fiorellino het volgende:
[..].
Ik hoor het d'r gewoon zeggen ook bwahaha.
Euuhh okeeee.....quote:Op woensdag 20 april 2011 17:41 schreef Magnificat het volgende:
Als je het over een paard hebt...
Hilarisch blijft Dave die aan een paardrij freak vraagt hoe een dove zijn paard verkoopt.
Waarop de paarden freak serieus antwoord met dat zou ik echt niet weten.
Vervolgens schreeuwt Dave bij Pooltje in het oor; Paard kopuh?![]()
ik heb die andere (ik wil een damu worde en 'de moeder')) al op haar hyves profiel gezet.quote:Op woensdag 20 april 2011 18:13 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
![]()
Zal ik dit topic naar haar doorsturen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |