Kan inderdaad echt niet, schandalige reactie zegquote:Op maandag 18 april 2011 13:37 schreef Magnificat het volgende:
Ze zullen van Franske wel les krijgen in lichaamshouding, als een damen leren lopen etc.
Maar als Meron nou model zou willen worden dan vind ik de reactie van Frans wel geplaatst, maar nu
Dat ziet er toch niet uit.quote:
Ook voor Meron gelden de wetten van behoud van energie.quote:Op zaterdag 16 april 2011 18:21 schreef Injetta het volgende:
[..]
Ik vind het juist een walgelijke opmerking. Meron weet heus zelf wel dat ze dikker is dan de rest. Ze is slim genoeg en wie weet hoe lang ze wellicht al worstelt met haar postuur?
Zeker voor zo'n jonge meid is het best vervelend. Wie weet heeft ze al tig diëten achter de rug en dan gaat iemand op tv zeggen misschien moet je wat minder eten. Dat is gewoon iemand de grond in trappen, want het zou wel heel simpel zijn als je tegen gezette mensen alleen even maar hoeft te zeggen: eet wat minder.. en hup... het probleem is opgelost....
dat vind ik het probleem nog niet....haar ondertanden zijn het grootste probleemquote:Op zondag 17 april 2011 19:53 schreef Rijstbal het volgende:
[..]
Ah ik vergis me. Ze was ooit op de basisschool gevallen daar heeft ze een groot litteken naast haar mond aan over gehouden. Over haar gebit, ze heeft idd een grote spleet tussen haar voortanden
Die reactie van Meron daarna: "Zo, ga jij eens gauw in je graf liggen."quote:Op maandag 18 april 2011 14:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan inderdaad echt niet, schandalige reactie zeg
Tof.quote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Bacilke het volgende:
Zo. Ik heb me speciaal op dit forum geregistreerd om in dit topic mee te praten.
Lees namelijk al een hele tijd mee
Welkomquote:Op maandag 18 april 2011 18:41 schreef Bacilke het volgende:
Zo. Ik heb me speciaal op dit forum geregistreerd om in dit topic mee te praten.
Lees namelijk al een hele tijd mee
explain?quote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef Sofia90 het volgende:
Elke keer als ik jenna zie moet ik denken dat ze een keer door 2 mannen tegelijk is genomen, vies wijf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<hr>
En die gasten waren natuurlijk super blij. Lekker die anale herpes.quote:Op maandag 18 april 2011 20:13 schreef Sofia90 het volgende:
Elke keer als ik jenna zie moet ik denken dat ze een keer door 2 mannen tegelijk is genomen, vies wijf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |