Hehe, hij leert nu al om onder z'n moeder vandaan te komenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekte kleine man. Is ie alleen met wat vrienden (en chickies
) naar de kermis, onder voorwaarde dat ie zijn foon mee heeft en dat ik m zou bellen als ie naar huis moet komen, neemt ie niet op.
ArTic Monkeys?quote:
Oh ooh... Dat wordt een boze mams vanavondquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:29 schreef missbehavin het volgende:
Vervloekte kleine man. Is ie alleen met wat vrienden (en chickies
) naar de kermis, onder voorwaarde dat ie zijn foon mee heeft en dat ik m zou bellen als ie naar huis moet komen, neemt ie niet op.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hehe, hij leert nu al om onder z'n moeder vandaan te komen
joh echt?quote:
vast niks wat je niet goed kan makenquote:
Nee want dat zijn de arctic monkeysquote:
Tsja.quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:32 schreef PeuRac het volgende:
[..]
vast niks wat je niet goed kan maken
...?quote:
Dat had ik al begrepen jaquote:
dat is ook tofquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen ja![]()
Maar ik heb zondag en maandag vrijEn dan verhuizen naar mijn nieuwe flatje
Zondag vrijquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:33 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat had ik al begrepen ja![]()
Maar ik heb zondag en maandag vrijEn dan verhuizen naar mijn nieuwe flatje
ik ga na t eten ff bij vrienden wat biertjes wegtikken denk ikquote:
Weet ik niet, ik luister geen radioquote:
Komende week woensdag en zondag ook vrijquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:34 schreef PeuRac het volgende:
[..]
dat is ook tofHeb je wel een korte week, of moet je vrijdag wel werken?
Trouwens, volgende week heel lang weekendbedenk ik me nu pas, had een vakantie moeten plannen
Wat houdt je tegen?quote:
volgende week heeft 80% van Nederland vrijdag t/m maandag vrijquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:37 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Komende week woensdag en zondag ook vrij
Moet echt gaan bedenken hoe ik die dagen ga vullenquote:
Gisteren al met collega's geborreld, dus eigenlijk mag ik niet te veel meer drinkenquote:
Ja, dat ken ik dus niet he....wel lekker dubbel betaald und soooquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:37 schreef PeuRac het volgende:
[..]
volgende week heeft 80% van Nederland vrijdag t/m maandag vrij
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:38 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren al met collega's geborreld, dus eigenlijk mag ik niet te veel meer drinken
En enige borrel waar ik van weet is veel te ver weg
Eet ze!quote:
Wijn drinken met Sven? Bel hem op!quote:
Ik heb z'n nummer nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:45 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wijn drinken met Sven? Bel hem op!
Ik wou zo gaan BBQ-en, maar het is kutweerquote:
Ha! Karma!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou zo gaan BBQ-en, maar het is kutweer
hier nietquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik wou zo gaan BBQ-en, maar het is kutweer
Dan doe je daar toch iets verkeerdquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik heb z'n nummer niet
En ik denk dat hij geen zin heeft in collega's vanavond
quote:
Nou, waarom?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe je daar toch iets verkeerd
Heb je hem al bang genoeg gemaakt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of ie nu ook thuis is op de afgesproken tijd...
Omdat je zijn nummer niet hebt en omdat je denkt dattie na werktijd geen zin zou hebben om wijn met je te drinken.quote:
God, laten we het hopenquote:
don't flatter yourselfquote:
En vanaf vandaag wordt ´ie jarenlang gepest op school omdat hij van angst in z´n broek heeft geplastquote:
Nee, maar het klimaat hier welquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw kennende moet dat wel gelukt zijn
Of jullie overschatten mijn angstaanjagendheid, of onderschatten zijn ballsquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vanaf vandaag wordt ´ie jarenlang gepest op school omdat hij van angst in z´n broek heeft geplast
Gisteren was borrel, toen heb ik 'm pas beter leren kennenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je zijn nummer niet hebt en omdat je denkt dattie na werktijd geen zin zou hebben om wijn met je te drinken.
Nee overschat niet jouw angstaanjagendheid, je bent gewoon engquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Of jullie overschatten mijn angstaanjagendheid, of onderschatten zijn balls
Maar jij bent dan toch niet zomaar een collegaquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren was borrel, toen heb ik 'm pas beter leren kennenEn vanmorgen gingen we al in alle vroegte koffie drinken samen
Was ook wel nodig ook
Ik heb aan het eind van de week ook geen zin in al m'n collega's
Dat wordt dus wijn drinken op maandag!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren was borrel, toen heb ik 'm pas beter leren kennenEn vanmorgen gingen we al in alle vroegte koffie drinken samen
Was ook wel nodig ook
Ik heb aan het eind van de week ook geen zin in al m'n collega's
Wil je beweren dat je....*ghasp*.......eigenlijk best redelijk....*gulp*....normaal bent?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Of jullie overschatten mijn angstaanjagendheid, of onderschatten zijn balls
Ik ga maar eens polsen binnenkort wanneer ik mag komen etenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt dus wijn drinken op maandag!
Waarschijnlijk niet op een vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga maar eens polsen binnenkort wanneer ik mag komen eten
ruim jezelf de troep op?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hij woont in Utrecht, dus kan iedere dagquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet op een vrijdag
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je beweren dat je....*ghasp*.......eigenlijk best redelijk....*gulp*....normaal bent?!![]()
Wat een deceptie....
Dag babequote:
Zo heb ik gewerkt voor die pedofiele zeilschoolhouder.. deed me wel wat toen ik het bij peter r de vries zag. Nare dingen, nare mensen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:04 schreef Yuki het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eur-hofnarretje.html
Wtf... Ik heb een half jaar gewerkt bij een locatie van het Hofnarretje. En de naam van de directeur ken ik dus ook.
Zijn vrouw was mijn baas
Ik lees nu dat mijn voormalige leidinggevende en Albert Drent uit elkaar zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo heb ik gewerkt voor die pedofiele zeilschoolhouder.. deed me wel wat toen ik het bij peter r de vries zag. Nare dingen, nare mensen.
En dan met die PIquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo heb ik gewerkt voor die pedofiele zeilschoolhouder.. deed me wel wat toen ik het bij peter r de vries zag. Nare dingen, nare mensen.
Wat een debiel artikelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:11 schreef Yuki het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)e-hem-Kwalbert.dhtml
Dit vind ik dan wel weer een heel slecht artikel
quote:
Jij kan het weten, je hebt in m'n fobo gespiektquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef smilez het volgende:
[..]
haha
ik wilde het eigenlijk laten, but if you insist!
[..]
zij!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
ik niet!
* missbehavin is in een tegendraadse bui
Neem je een klein flesje vodka mee voor me? Dan kan ik mijn gamba's flamberenquote:
Wieso?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
Jezus... Ik voel me nu best wel een beetje genaaid
En ik heb niet eens iets gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
Jezus... Ik voel me nu best wel een beetje genaaid
hmmm al gekeken op nummergemist site van slam fm?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:35 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, kan iemand me helpen? Ze draaien de laatste week, 2 weken een supergoede dubstep plaat op 3fm en slam, maar ik weet écht niet hoe die heetMeer dan dit kan ik er ook niet over zeggen
Ja maar ik weet dus niet zo uit mn hoofd wanneer ze em gedraaid hebben...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:36 schreef smilez het volgende:
[..]
hmmm al gekeken op nummergemist site van slam fm?
3 fm heeft er ook 1 voor zover ik weet
Heyquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
Ik verstuur nooit meer op vrijdag een sollicitatie. Nu moet ik zeker twee hele dagen wachten.
Ik dacht al, what did I do.quote:
Pasta a la L-E!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, wat zal ik eten vanavond.. En sterkte met een weekend lang wachten.
Ah, klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht al, what did I do.
Hoi.
Een HBO-functie voor persoonlijk begeleider (bij de grootste zorgorganisatie in Amsterdam). Meer salaris, enorme doorgroeimogelijkheden, echt een buitenkansje. Ondanks dat ik geen HBO-diploma heb mocht ik evengoed een poging wagen om ze te overtuigen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik werd toevallig vandaag nog gebeld door iemand (kon niet opnemen) dus had een voicemailbericht, ging ook over een sollicitatie. Heb dan ook even teruggebeld om te zeggen dat ze iemand anders probeerde te bereiken. Misschien probeerden ze L-E wel te bellen
Nee, is vegetarisch!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gaat daar die Koe in die jij in de koelkast hebt liggen?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Als ik eenmaal een baan op HBO-niveau heb kan ik zooooveel meer kanten op dan nu. Mijn hemel, dan gaat er een wereld voor me open.
Jouw wereld!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Als ik eenmaal een baan op HBO-niveau heb kan ik zooooveel meer kanten op dan nu. Mijn hemel, dan gaat er een wereld voor me open.
L-E voor 1e vrouwelijke premierquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Je moet knoflook fijnhakken en in olijfolie even fruiten, zodat de olie helemaal naar knoflook smaakt. Dan doe je er kappertjes en stukken tomaat bij. Dit laat je een uur staan, zodat de smaken helemaal vriendjes met elkaar zijn geworden. Pasta koken, je mengseltje erdoor, mozzarella en rucola erdoor en zwarte peper en verse Parmezaanse kaas er overheen.quote:
Ik krijg hongerquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet knoflook fijnhakken en in olijfolie even fruiten, zodat de olie helemaal naar knoflook smaakt. Dan doe je er kappertjes en stukken tomaat bij. Dit laat je een uur staan, zodat de smaken helemaal vriendjes met elkaar zijn geworden. Pasta koken, je mengseltje erdoor, mozzarella en rucola erdoor en zwarte peper en verse Parmezaanse kaas er overheen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet knoflook fijnhakken en in olijfolie even fruiten, zodat de olie helemaal naar knoflook smaakt. Dan doe je er kappertjes en stukken tomaat bij. Dit laat je een uur staan, zodat de smaken helemaal vriendjes met elkaar zijn geworden. Pasta koken, je mengseltje erdoor, mozzarella en rucola erdoor en zwarte peper en verse Parmezaanse kaas er overheen.
Wat doe je dan met die gamba's?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het heul goed samen gaat met mijn gamba's
Dank voor het recept, L-E!
![]()
You better. Als het niets wordt is het namelijk JOUW SCHULD!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-Ethnx.. en ik duim gewoon rustig met de horde hier mee natuurlijk
Ik eigenlijk ook. Maar tegenwoordig vind ik lekker eten toch waardevoller dan kunnen luieren. Ik ga met sprongen vooruit.quote:
Die pel ik, de schaal ed kook ik zwaar in in visbouillon. Goed zeven, vers gepureerde tomaat, knoflook, room en chilipeper toevoegen. De Gamba's zelf heel kort bakken op een hoog vuur, flamberen in vodka. Dan de saus toevoegen en op een zacht vuurtje voor een kleine 10 minuutjes laten sudderen.quote:
Nog meer vooruit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar tegenwoordig vind ik lekker eten toch waardevoller dan kunnen luieren. Ik ga met sprongen vooruit.
Kudosquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar tegenwoordig vind ik lekker eten toch waardevoller dan kunnen luieren. Ik ga met sprongen vooruit.
Meestal moet je toch wel langer wachtenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
Ik verstuur nooit meer op vrijdag een sollicitatie. Nu moet ik zeker twee hele dagen wachten.
Lekker eten, net nog gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
quote:
Wie duimt er voor mij dan?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:52 schreef L-E het volgende:
[..]
You better. Als het niets wordt is het namelijk JOUW SCHULD!
Binnen de zorg niet hoor. Bij mijn laatste twee sollicitaties werd ik op dezelfde dag nog gebeld. De nood is heel hoog.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:58 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Meestal moet je toch wel langer wachten
Ik duim wel voor je, heb nog 1 duim over, die andere duim gebruik ik nog steeds voor het duimen voor de 75.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Wie duimt er voor mij dan?een van mn sollicitaties is opgeschort
nu ben k bang dat die afgelast wordt
Ik ben al blij als ze binnen een week bellen/mailenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Binnen de zorg niet hoor. Bij mijn laatste twee sollicitaties werd ik op dezelfde dag nog gebeld. De nood is heel hoog.
Dit klinkt me toch echt als veel werk in de oren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Die pel ik, de schaal ed kook ik zwaar in in visbouillon. Goed zeven, vers gepureerde tomaat, knoflook, room en chilipeper toevoegen. De Gamba's zelf heel kort bakken op een hoog vuur, flamberen in vodka. Dan de saus toevoegen en op een zacht vuurtje voor een kleine 10 minuutjes laten sudderen.
Dank je, maar je mag stoppen met duimen voor de 75 hoor, want die verwacht ik niet ooit nog terug te zienquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik duim wel voor je, heb nog 1 duim over, die andere duim gebruik ik nog steeds voor het duimen voor de 75.
Ben ik blij dat mijn eventuele studie-ambities in de zorg liggenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Binnen de zorg niet hoor. Bij mijn laatste twee sollicitaties werd ik op dezelfde dag nog gebeld. De nood is heel hoog.
Ik duim voor jou. En als het niets wordt, is het nog steeds Snuit zn schuld.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik duim voor jou. En als het niets wordt, is het nog steeds Snuit zn schuld.
Ik zag er laatst nog wel 1 staan dat ik nog even het kenteken in mn telefoon heb opgezocht (heb kenteken daarin gezet zodat ik bij een vermoeden even kan zien of het die van jou is) maar hij was toch ook wat anders qua kleur en zo.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, maar je mag stoppen met duimen voor de 75 hoor, want die verwacht ik niet ooit nog terug te zien
Ja, maar jij zit in een heel ander werkveld natuurlijk. Binnen de zorg is het vechten om een goede werknemer, lopen namelijk ook veel idioten rond, no offence.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik ben al blij als ze binnen een week bellen/mailen
Echt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ben ik blij dat mijn eventuele studie-ambities in de zorg liggen
Is het waardquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:02 schreef L-E het volgende:
[..]
Dit klinkt me toch echt als veel werk in de oren.
super, maar als die nog in NL reed, hadden ze em alwel gevonden gok ik. Ik heb besloten te gaan sparen voor de 4Cquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Ik zag er laatst nog wel 1 staan dat ik nog even het kenteken in mn telefoon heb opgezocht (heb kenteken daarin gezet zodat ik bij een vermoeden even kan zien of het die van jou is) maar hij was toch ook wat anders qua kleur en zo.
HBO-V, mogelijkquote:
Echt weg?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:03 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dank je, maar je mag stoppen met duimen voor de 75 hoor, want die verwacht ik niet ooit nog terug te zien
Bij mij is dat anders ja, veel mensen die een vergelijkbare opleiding hebben gedaan. Van het totale studie aanbod in NL ligt 18% in mijn richtingquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:04 schreef L-E het volgende:
[..]
Ja, maar jij zit in een heel ander werkveld natuurlijk. Binnen de zorg is het vechten om een goede werknemer, lopen namelijk ook veel idioten rond, no offence.
lolquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:
Van mijn Colombiaanse contact kreeg ik de volgende dag een superlieve email met excuses dat ze "zo laat reageerde"...![]()
Het is heel normaal dat je 6-8 maanden mag wachten voor je wat hoort in deze branche.
Leuk leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:05 schreef Yuki het volgende:
[..]
HBO-V, mogelijk
Edit: en anders misschien maatschappelijk werk.
Is dat ook zorg?
Dat is kut. Zonder opgaaf van reden?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:01 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Mijn hemel, in die tijd heb ik alweer 14 andere droombanen gevonden.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef El_Matador het volgende:
Van mijn Colombiaanse contact kreeg ik de volgende dag een superlieve email met excuses dat ze "zo laat reageerde"...![]()
Het is heel normaal dat je 6-8 maanden mag wachten voor je wat hoort in deze branche.
ja joh, er zijn er 7 gejat in 5 weken tijd, dat is wel heel apart. Allemaal auto's die net groot aangepakt waren en klaar of bijna klaar, waar veel geld in gestoken was met veel nieuwe onderdelen. Er is nu 3 maanden verder nog steeds niks bekend, de politie heeft de dossiers al gesloten, de verzekeringen ook. T is einde verhaalquote:
Ik ook niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:07 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lol6-8 maanden wachten
zoveel geduld heb ik niet
Wat is dan het probleem in jouw branche? Je bent hard op zoek naar iets anders?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn hemel, in die tijd heb ik alweer 14 andere droombanen gevonden.
Ze kregen het nog niet allemaal rondquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is kut. Zonder opgaaf van reden?
Wellicht dat je je beter gaat voelen van het feit dat ik vanmiddag heerlijk op een terrasje heb gezetenGing alleen maar boodschappen doen maar kwam bekenden tegen. Kon natuurlijk geen nee zeggen tegen even in de zon zitten.
In mijn branche is geen probleem, ik heb vandaag gesolliciteerd op een leuke functie die iets meer aansluit bij mijn talenten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem in jouw branche? Je bent hard op zoek naar iets anders?
Ooh, dat zit dan wel goed. Wanneer gaan ze komen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zij gaat mijn CV ietsje verbeteren (Spaans) en dan naar hogerop. De vicepresident ken ik al (en heb ik overtuigd dat ze echt 4 weken naar Aachen moeten komen), dat scheelt.
OKquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
Even iets intiems delen: ik vind 'Ja zuster, nee zuster' gewoon een leuke film. Daar schaam ik me niet voor. Zo.
- 2 voor Ja Zuster, Nee Zusterquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
Even iets intiems delen: ik vind 'Ja zuster, nee zuster' gewoon een leuke film. Daar schaam ik me niet voor. Zo.
Krijg ik minpunten als ik nee zeg?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Even serieus: heb je die film wel eens gezien?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dan is mijn punt gemaakt.
Nu voelt het toch alsof ik gefaald hebquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dan is mijn punt gemaakt.
Dat is ze zeker! Jip en Janneke, Pluk van de Petteflat, etcquote:
Pluk van de Petteflet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ze zeker! Jip en Janneke, Puk van de Petteflat, etc
Dat lees ik altijd voor aan mijn nichtjes als ik in NL benquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch he, ik zat te twijfelen.quote:
Ze heeft de liedjes voor Ja zuster, nee zuster ook geschreven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En hij heeft een rode brandweerautoquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze heeft de liedjes voor Ja zuster, nee zuster ook geschreven.
Hij heet PLUK trouwens!
Dat wist ikquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze heeft de liedjes voor Ja zuster, nee zuster ook geschreven.
Hij heet PLUK trouwens!
'Hij rijdt ermee door de hele stad, op zoek naar een huis om in te wonen.'quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En hij heeft een rode brandweerauto
Road Dahl, alle boeken van heb hebben we hierquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef xFriendx het volgende:
Ik vond overigens de GVR leuker denk ik, voor zover ik het mij allemaal nog kan herinneren.
Binnenkort komt Mejuffrouw Muis weer terugquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
'Hij rijdt ermee door de hele stad, op zoek naar een huis om in te wonen.'
Ik kan het dromen, moet het elke avond voorlezen.
Je hebt je kind positief verpestquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:18 schreef L-E het volgende:
[..]
'Hij rijdt ermee door de hele stad, op zoek naar een huis om in te wonen.'
Ik kan het dromen, moet het elke avond voorlezen.
Dat wil ik ook! Oh, en iets positiefs. Een oorlog beginnen is het nèt niet.quote:
Hoeft niet eens, kennen we ook uit ons hoofd. Soms 'lezen' we Mejuffrouw Muis uit ons hoofd voor. Stelletje nozems zijn we soms hoor.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Yuki het volgende:
[..]
Binnenkort komt Mejuffrouw Muis weer terug
LOLquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, kennen we ook uit ons hoofd. Soms 'lezen' we Mejuffrouw Muis uit ons hoofd voor. Stelletje nozems zijn we soms hoor.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef L-E het volgende:
[..]
Hoeft niet eens, kennen we ook uit ons hoofd. Soms 'lezen' we Mejuffrouw Muis uit ons hoofd voor. Stelletje nozems zijn we soms hoor.
Was het zo erg?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:20 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LOLHeeft ze daar al die moeite voor gedaan
![]()
Vooral heel lang: wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet, wel/niet. wel/niet. wel/niet.quote:
Jawel hoorquote:
nu wel weer ja, net deed die t ff nietquote:
Jij bent Q van FOK! Jij blijft voor eeuwig in onze herinneringen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:19 schreef Q. het volgende:
[..]
Dat wil ik ook! Oh, en iets positiefs. Een oorlog beginnen is het nèt niet.
Mieters!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:25 schreef L-E het volgende:
[..]
Jij bent Q van FOK! Jij blijft voor eeuwig in onze herinneringen!
2-27 mei.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ooh, dat zit dan wel goed. Wanneer gaan ze komen?
Ik weet wel iets.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Ik heb zomaar een dag zonder kind morgen. Mijn god, wat doen mensen zonder kinderen? Help me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Hoiquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Ik heb zomaar een dag zonder kind morgen. Mijn god, wat doen mensen zonder kinderen? Help me.
lekker, komen ze met prima weer hiero. wel jammer dat aachen en omgeving niet zo inspirerend zijn.quote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik weet wel iets.Neehee, dat is juist wat ik mét kind doe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Kind als magneet? Werkt dat?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, dat is juist wat ik mét kind doe.
Slapen!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:38 schreef L-E het volgende:
Ik moet wel in P. blijven want ze hebben geen idee tot hoe laat ze weg zijn (en willen vast niet wachten als ze besluiten dat ze hem zat zijn..)quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef Yuki het volgende:
[..]
Nope. Maar misschien kunnen we wel iets regelen
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef PeuRac het volgende:
[..]
lekker, komen ze met prima weer hiero. wel jammer dat aachen en omgeving niet zo inspirerend zijn.
Ik flirt ook graag met moedertjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:40 schreef L-E het volgende:
[..]
Neehee, dat is juist wat ik mét kind doe.
hmmm eindje fietsen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:45 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik moet wel in P. blijven want ze hebben geen idee tot hoe laat ze weg zijn (en willen vast niet wachten als ze besluiten dat ze hem zat zijn..)
Aah, kind als filter, ik ben kansloosquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:44 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik zet hem niet in als magneet. Maar zo scheid ik wel meteen het kaf van het koren.
Fietsen is juist iets dat ik eerder mét kind zou doen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:48 schreef smilez het volgende:
[..]
hmmm eindje fietsen?
meh.. ik kan je vast wel op een idee brengen als ik wat minder uit die werksleur ben gekomen en meer in de vrije dagen (was weer eens tijd zeg)
dat is ook zo, zijn andere afstanden gewend natuurlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:46 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Aachen is een toffe stad, zeker met dit weer, Keulen is vlakbij en weekendjes Amsterdam, Parijs en Brussel zijn goeie opties.
In 3,5 uur ben je in Parijs vanaf Aachen. Rechtstreeks.
je kan ook rival helpen klussen, Joe helpen geld uit te gevenquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
Ik ga denk ik lekker onder de zonnebank, en dan winkelen!
ja die gedachte had ik al toen ik het schreefquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:50 schreef L-E het volgende:
[..]
Fietsen is juist iets dat ik eerder mét kind zou doen.
Rival heeft de sleutel van zn huis nog niet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:51 schreef PeuRac het volgende:
[..]
je kan ook rival helpen klussen, Joe helpen geld uit te geven
Beteknd dit, dat jpe morgen gezelschap heeft?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:54 schreef L-E het volgende:
[..]
Rival heeft de sleutel van zn huis nog niet.
Aagjequote:Op vrijdag 15 april 2011 19:54 schreef Yuki het volgende:
Een collega van me had vanmiddag ineens een gesprek met onze senior en nieuwe teamleider. Ik wil weten waar dat over ging, maar hij reageert niet
Niksquote:
Verf je haar en kom langs. B komt ook!quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:48 schreef L-E het volgende:
Ik ga denk ik lekker onder de zonnebank, en dan winkelen!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:01 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Verf je haar en kom langs. B komt ook!
Waar zenden ze die uit?quote:
Eerder een poging er nog iets van te maken...quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef smilez het volgende:
blondines die hun haar verven is a shame!
Tof! Waar?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:21 schreef L-E het volgende:
Als ik die nieuwe baan krijg, heb ik ook al een aanbod om hetgeen ik nu doe dichter bij huis te gaan doen. Geen reistijd meer.
Dat is zo over. B ophalen en lekker eten en chillen hier.quote:
Nice, veel plezierquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zo over. B ophalen en lekker eten en chillen hier.![]()
Klinkt goedquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:22 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is zo over. B ophalen en lekker eten en chillen hier.![]()
Die vader van mij vertelt ook niksquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:25 schreef L-E het volgende:
[..]
De Zorgcirkel krijgt een nieuwe vestiging in P. Niet gehoord?
Waardeloos ook die ventquote:
Weet ik tochquote:
Sport 1 is gratis deze maand (hier bij Ziggo althans) en die zenden em vast wel uit.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Waar zenden ze die uit?
Wil ik ook zien!
ja, sorry was even wat chille muziek op zetten en genieten van de lasagne! yumquote:Dooie boel hier.
schop ze er af!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:34 schreef CherryLips het volgende:
o god, allemaal zwangere vrouwen op m'n facebook
ik ookquote:
Neequote:Op vrijdag 15 april 2011 20:40 schreef smilez het volgende:
[..]
tja dat komt zeker door de slechte koffie van vanmorgen! uhu ik weet het zeker
Ik heb CL vandaag gezien.quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:42 schreef Memento-Mori het volgende:
ik ben ook al moe
maar morgen zie ik CL
Anderhalf uur!quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:45 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik zie CL langer dan dat uurtje dat jij dr hebt gezien
Goede timingquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori schuift chocolade door
hoiquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
* Memento-Mori schuift chocolade door
Lekkerquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef JoeBravo het volgende:
Zo. Tapijt besteld en een offerte voor een bed in m'n tas, beide binnen budget.
Nu ff koffie op 't terras
Heb je nog klus-hulp nodig?quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:52 schreef JoeBravo het volgende:
Zo. Tapijt besteld en een offerte voor een bed in m'n tas, beide binnen budget.
Nu ff koffie op 't terras
En toch wil het maar niks worden...quote:
in Doetinchem? Wat denk je zelfquote:Op vrijdag 15 april 2011 20:53 schreef PeuRac het volgende:
[..]
LekkerWat heb je gekocht?
En zit je alleen? *hint *hint*
quote:Op vrijdag 15 april 2011 20:54 schreef nozem het volgende:
[..]
En toch wil het maar niks worden...
Er is ook geen kloot veranderd hier he..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |