hmmm al gekeken op nummergemist site van slam fm?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:35 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, kan iemand me helpen? Ze draaien de laatste week, 2 weken een supergoede dubstep plaat op 3fm en slam, maar ik weet écht niet hoe die heetMeer dan dit kan ik er ook niet over zeggen
Ja maar ik weet dus niet zo uit mn hoofd wanneer ze em gedraaid hebben...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:36 schreef smilez het volgende:
[..]
hmmm al gekeken op nummergemist site van slam fm?
3 fm heeft er ook 1 voor zover ik weet
Heyquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
Ik verstuur nooit meer op vrijdag een sollicitatie. Nu moet ik zeker twee hele dagen wachten.
Ik dacht al, what did I do.quote:
Pasta a la L-E!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, wat zal ik eten vanavond.. En sterkte met een weekend lang wachten.
Ah, klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht al, what did I do.
Hoi.
Een HBO-functie voor persoonlijk begeleider (bij de grootste zorgorganisatie in Amsterdam). Meer salaris, enorme doorgroeimogelijkheden, echt een buitenkansje. Ondanks dat ik geen HBO-diploma heb mocht ik evengoed een poging wagen om ze te overtuigen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik werd toevallig vandaag nog gebeld door iemand (kon niet opnemen) dus had een voicemailbericht, ging ook over een sollicitatie. Heb dan ook even teruggebeld om te zeggen dat ze iemand anders probeerde te bereiken. Misschien probeerden ze L-E wel te bellen
Nee, is vegetarisch!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gaat daar die Koe in die jij in de koelkast hebt liggen?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Als ik eenmaal een baan op HBO-niveau heb kan ik zooooveel meer kanten op dan nu. Mijn hemel, dan gaat er een wereld voor me open.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |