Jouw wereld!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Als ik eenmaal een baan op HBO-niveau heb kan ik zooooveel meer kanten op dan nu. Mijn hemel, dan gaat er een wereld voor me open.
L-E voor 1e vrouwelijke premierquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Als ik eenmaal een baan op HBO-niveau heb kan ik zooooveel meer kanten op dan nu. Mijn hemel, dan gaat er een wereld voor me open.
Je moet knoflook fijnhakken en in olijfolie even fruiten, zodat de olie helemaal naar knoflook smaakt. Dan doe je er kappertjes en stukken tomaat bij. Dit laat je een uur staan, zodat de smaken helemaal vriendjes met elkaar zijn geworden. Pasta koken, je mengseltje erdoor, mozzarella en rucola erdoor en zwarte peper en verse Parmezaanse kaas er overheen.quote:
Ik krijg hongerquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet knoflook fijnhakken en in olijfolie even fruiten, zodat de olie helemaal naar knoflook smaakt. Dan doe je er kappertjes en stukken tomaat bij. Dit laat je een uur staan, zodat de smaken helemaal vriendjes met elkaar zijn geworden. Pasta koken, je mengseltje erdoor, mozzarella en rucola erdoor en zwarte peper en verse Parmezaanse kaas er overheen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet knoflook fijnhakken en in olijfolie even fruiten, zodat de olie helemaal naar knoflook smaakt. Dan doe je er kappertjes en stukken tomaat bij. Dit laat je een uur staan, zodat de smaken helemaal vriendjes met elkaar zijn geworden. Pasta koken, je mengseltje erdoor, mozzarella en rucola erdoor en zwarte peper en verse Parmezaanse kaas er overheen.
Wat doe je dan met die gamba's?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het heul goed samen gaat met mijn gamba's
Dank voor het recept, L-E!
![]()
You better. Als het niets wordt is het namelijk JOUW SCHULD!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-Ethnx.. en ik duim gewoon rustig met de horde hier mee natuurlijk
Ik eigenlijk ook. Maar tegenwoordig vind ik lekker eten toch waardevoller dan kunnen luieren. Ik ga met sprongen vooruit.quote:
Die pel ik, de schaal ed kook ik zwaar in in visbouillon. Goed zeven, vers gepureerde tomaat, knoflook, room en chilipeper toevoegen. De Gamba's zelf heel kort bakken op een hoog vuur, flamberen in vodka. Dan de saus toevoegen en op een zacht vuurtje voor een kleine 10 minuutjes laten sudderen.quote:
Nog meer vooruit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar tegenwoordig vind ik lekker eten toch waardevoller dan kunnen luieren. Ik ga met sprongen vooruit.
Kudosquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar tegenwoordig vind ik lekker eten toch waardevoller dan kunnen luieren. Ik ga met sprongen vooruit.
Meestal moet je toch wel langer wachtenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
Ik verstuur nooit meer op vrijdag een sollicitatie. Nu moet ik zeker twee hele dagen wachten.
Lekker eten, net nog gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |