hmmm al gekeken op nummergemist site van slam fm?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:35 schreef Spirit82 het volgende:
Oeh, kan iemand me helpen? Ze draaien de laatste week, 2 weken een supergoede dubstep plaat op 3fm en slam, maar ik weet écht niet hoe die heetMeer dan dit kan ik er ook niet over zeggen
Ja maar ik weet dus niet zo uit mn hoofd wanneer ze em gedraaid hebben...quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:36 schreef smilez het volgende:
[..]
hmmm al gekeken op nummergemist site van slam fm?
3 fm heeft er ook 1 voor zover ik weet
Heyquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
Ik verstuur nooit meer op vrijdag een sollicitatie. Nu moet ik zeker twee hele dagen wachten.
Ik dacht al, what did I do.quote:
Pasta a la L-E!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:41 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-E, wat zal ik eten vanavond.. En sterkte met een weekend lang wachten.
Ah, klinkt goed!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik dacht al, what did I do.
Hoi.
Een HBO-functie voor persoonlijk begeleider (bij de grootste zorgorganisatie in Amsterdam). Meer salaris, enorme doorgroeimogelijkheden, echt een buitenkansje. Ondanks dat ik geen HBO-diploma heb mocht ik evengoed een poging wagen om ze te overtuigen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:43 schreef xFriendx het volgende:
Ik werd toevallig vandaag nog gebeld door iemand (kon niet opnemen) dus had een voicemailbericht, ging ook over een sollicitatie. Heb dan ook even teruggebeld om te zeggen dat ze iemand anders probeerde te bereiken. Misschien probeerden ze L-E wel te bellen
Nee, is vegetarisch!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:44 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Gaat daar die Koe in die jij in de koelkast hebt liggen?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Als ik eenmaal een baan op HBO-niveau heb kan ik zooooveel meer kanten op dan nu. Mijn hemel, dan gaat er een wereld voor me open.
Jouw wereld!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Als ik eenmaal een baan op HBO-niveau heb kan ik zooooveel meer kanten op dan nu. Mijn hemel, dan gaat er een wereld voor me open.
L-E voor 1e vrouwelijke premierquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:45 schreef L-E het volgende:
Je moet knoflook fijnhakken en in olijfolie even fruiten, zodat de olie helemaal naar knoflook smaakt. Dan doe je er kappertjes en stukken tomaat bij. Dit laat je een uur staan, zodat de smaken helemaal vriendjes met elkaar zijn geworden. Pasta koken, je mengseltje erdoor, mozzarella en rucola erdoor en zwarte peper en verse Parmezaanse kaas er overheen.quote:
Ik krijg hongerquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet knoflook fijnhakken en in olijfolie even fruiten, zodat de olie helemaal naar knoflook smaakt. Dan doe je er kappertjes en stukken tomaat bij. Dit laat je een uur staan, zodat de smaken helemaal vriendjes met elkaar zijn geworden. Pasta koken, je mengseltje erdoor, mozzarella en rucola erdoor en zwarte peper en verse Parmezaanse kaas er overheen.
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:46 schreef L-E het volgende:
[..]
Je moet knoflook fijnhakken en in olijfolie even fruiten, zodat de olie helemaal naar knoflook smaakt. Dan doe je er kappertjes en stukken tomaat bij. Dit laat je een uur staan, zodat de smaken helemaal vriendjes met elkaar zijn geworden. Pasta koken, je mengseltje erdoor, mozzarella en rucola erdoor en zwarte peper en verse Parmezaanse kaas er overheen.
Wat doe je dan met die gamba's?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat klinkt alsof het heul goed samen gaat met mijn gamba's
Dank voor het recept, L-E!
![]()
You better. Als het niets wordt is het namelijk JOUW SCHULD!quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:48 schreef Snuitebolletje het volgende:
L-Ethnx.. en ik duim gewoon rustig met de horde hier mee natuurlijk
Ik eigenlijk ook. Maar tegenwoordig vind ik lekker eten toch waardevoller dan kunnen luieren. Ik ga met sprongen vooruit.quote:
Die pel ik, de schaal ed kook ik zwaar in in visbouillon. Goed zeven, vers gepureerde tomaat, knoflook, room en chilipeper toevoegen. De Gamba's zelf heel kort bakken op een hoog vuur, flamberen in vodka. Dan de saus toevoegen en op een zacht vuurtje voor een kleine 10 minuutjes laten sudderen.quote:
Nog meer vooruit?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar tegenwoordig vind ik lekker eten toch waardevoller dan kunnen luieren. Ik ga met sprongen vooruit.
Kudosquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook. Maar tegenwoordig vind ik lekker eten toch waardevoller dan kunnen luieren. Ik ga met sprongen vooruit.
Meestal moet je toch wel langer wachtenquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:38 schreef L-E het volgende:
Ik verstuur nooit meer op vrijdag een sollicitatie. Nu moet ik zeker twee hele dagen wachten.
Lekker eten, net nog gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:56 schreef L-E het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |