Nou, waarom?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan doe je daar toch iets verkeerd
Heb je hem al bang genoeg gemaakt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:46 schreef missbehavin het volgende:
Nou, ik ben benieuwd of ie nu ook thuis is op de afgesproken tijd...
Omdat je zijn nummer niet hebt en omdat je denkt dattie na werktijd geen zin zou hebben om wijn met je te drinken.quote:
God, laten we het hopenquote:
don't flatter yourselfquote:
En vanaf vandaag wordt ´ie jarenlang gepest op school omdat hij van angst in z´n broek heeft geplastquote:
Nee, maar het klimaat hier welquote:
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Jouw kennende moet dat wel gelukt zijn
Of jullie overschatten mijn angstaanjagendheid, of onderschatten zijn ballsquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:53 schreef Barbusse het volgende:
[..]
En vanaf vandaag wordt ´ie jarenlang gepest op school omdat hij van angst in z´n broek heeft geplast
Gisteren was borrel, toen heb ik 'm pas beter leren kennenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:51 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Omdat je zijn nummer niet hebt en omdat je denkt dattie na werktijd geen zin zou hebben om wijn met je te drinken.
Nee overschat niet jouw angstaanjagendheid, je bent gewoon engquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Of jullie overschatten mijn angstaanjagendheid, of onderschatten zijn balls
Maar jij bent dan toch niet zomaar een collegaquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren was borrel, toen heb ik 'm pas beter leren kennenEn vanmorgen gingen we al in alle vroegte koffie drinken samen
Was ook wel nodig ook
Ik heb aan het eind van de week ook geen zin in al m'n collega's
Dat wordt dus wijn drinken op maandag!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef Yuki het volgende:
[..]
Gisteren was borrel, toen heb ik 'm pas beter leren kennenEn vanmorgen gingen we al in alle vroegte koffie drinken samen
Was ook wel nodig ook
Ik heb aan het eind van de week ook geen zin in al m'n collega's
Wil je beweren dat je....*ghasp*.......eigenlijk best redelijk....*gulp*....normaal bent?!quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:54 schreef missbehavin het volgende:
[..]
[..]
Of jullie overschatten mijn angstaanjagendheid, of onderschatten zijn balls
Ik ga maar eens polsen binnenkort wanneer ik mag komen etenquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat wordt dus wijn drinken op maandag!
Waarschijnlijk niet op een vrijdagquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:57 schreef Yuki het volgende:
[..]
Ik ga maar eens polsen binnenkort wanneer ik mag komen eten
ruim jezelf de troep op?quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:58 schreef Snuitebolletje het volgende:
JAHAHAHHAHAHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
Hij woont in Utrecht, dus kan iedere dagquote:Op vrijdag 15 april 2011 17:59 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk niet op een vrijdag
quote:Op vrijdag 15 april 2011 17:57 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wil je beweren dat je....*ghasp*.......eigenlijk best redelijk....*gulp*....normaal bent?!![]()
Wat een deceptie....
Dag babequote:
Zo heb ik gewerkt voor die pedofiele zeilschoolhouder.. deed me wel wat toen ik het bij peter r de vries zag. Nare dingen, nare mensen.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:04 schreef Yuki het volgende:
http://www.nu.nl/binnenla(...)eur-hofnarretje.html
Wtf... Ik heb een half jaar gewerkt bij een locatie van het Hofnarretje. En de naam van de directeur ken ik dus ook.
Zijn vrouw was mijn baas
Ik lees nu dat mijn voormalige leidinggevende en Albert Drent uit elkaar zijn.quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo heb ik gewerkt voor die pedofiele zeilschoolhouder.. deed me wel wat toen ik het bij peter r de vries zag. Nare dingen, nare mensen.
En dan met die PIquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:07 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Zo heb ik gewerkt voor die pedofiele zeilschoolhouder.. deed me wel wat toen ik het bij peter r de vries zag. Nare dingen, nare mensen.
Wat een debiel artikelquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:11 schreef Yuki het volgende:
http://www.parool.nl/paro(...)e-hem-Kwalbert.dhtml
Dit vind ik dan wel weer een heel slecht artikel
quote:
Jij kan het weten, je hebt in m'n fobo gespiektquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:21 schreef smilez het volgende:
[..]
haha
ik wilde het eigenlijk laten, but if you insist!
[..]
zij!
quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:22 schreef missbehavin het volgende:
ik niet!
* missbehavin is in een tegendraadse bui
Neem je een klein flesje vodka mee voor me? Dan kan ik mijn gamba's flamberenquote:
Wieso?quote:Op vrijdag 15 april 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
Jezus... Ik voel me nu best wel een beetje genaaid
En ik heb niet eens iets gedaanquote:Op vrijdag 15 april 2011 18:32 schreef Yuki het volgende:
Jezus... Ik voel me nu best wel een beetje genaaid
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |