Wat is dan het probleem in jouw branche? Je bent hard op zoek naar iets anders?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:09 schreef L-E het volgende:
[..]
Mijn hemel, in die tijd heb ik alweer 14 andere droombanen gevonden.
Ze kregen het nog niet allemaal rondquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:08 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Dat is kut. Zonder opgaaf van reden?
Wellicht dat je je beter gaat voelen van het feit dat ik vanmiddag heerlijk op een terrasje heb gezetenGing alleen maar boodschappen doen maar kwam bekenden tegen. Kon natuurlijk geen nee zeggen tegen even in de zon zitten.
In mijn branche is geen probleem, ik heb vandaag gesolliciteerd op een leuke functie die iets meer aansluit bij mijn talenten.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:10 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Wat is dan het probleem in jouw branche? Je bent hard op zoek naar iets anders?
Ooh, dat zit dan wel goed. Wanneer gaan ze komen?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:09 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik ook niet.
Zij gaat mijn CV ietsje verbeteren (Spaans) en dan naar hogerop. De vicepresident ken ik al (en heb ik overtuigd dat ze echt 4 weken naar Aachen moeten komen), dat scheelt.
OKquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
Even iets intiems delen: ik vind 'Ja zuster, nee zuster' gewoon een leuke film. Daar schaam ik me niet voor. Zo.
- 2 voor Ja Zuster, Nee Zusterquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:11 schreef L-E het volgende:
Even iets intiems delen: ik vind 'Ja zuster, nee zuster' gewoon een leuke film. Daar schaam ik me niet voor. Zo.
Krijg ik minpunten als ik nee zeg?quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:13 schreef L-E het volgende:
[..]
Even serieus: heb je die film wel eens gezien?
quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dan is mijn punt gemaakt.
Nu voelt het toch alsof ik gefaald hebquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:14 schreef L-E het volgende:
[..]
Nee hoor. Maar dan is mijn punt gemaakt.
Dat is ze zeker! Jip en Janneke, Pluk van de Petteflat, etcquote:
Pluk van de Petteflet.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Dat is ze zeker! Jip en Janneke, Puk van de Petteflat, etc
Dat lees ik altijd voor aan mijn nichtjes als ik in NL benquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
toch he, ik zat te twijfelen.quote:
Ze heeft de liedjes voor Ja zuster, nee zuster ook geschreven.quote:Op vrijdag 15 april 2011 19:15 schreef PeuRac het volgende:
[..]
En hij heeft een rode brandweerautoquote:Op vrijdag 15 april 2011 19:17 schreef L-E het volgende:
[..]
Ze heeft de liedjes voor Ja zuster, nee zuster ook geschreven.
Hij heet PLUK trouwens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |