Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ook, helaas wil ze dat zelf niet in zienquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben vlieft op een heel lief iemand
Ik soms ook wel eensquote:
ach graag is een groot woordquote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet
[..]
Wil je zo graag een foto van me zien?
Jaja, al een keer gewoonquote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach graag is een groot woord
heb er immers al een keer 1 gezien he
Het waait ineens hierquote:
quote:
Symphquote:
Wat is?quote:
Holaquote:
Trevquote:
Koenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werk jij toevallig in het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?![]()
![]()
Echt leuk btw, had vanavond cursus en we deden even een proeftoetsje ritmes (hartritmes), 10 stuks, en ik had gewoon een 8,5Zo gaaf
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ook fijnquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
gatver allemaal doorgeblowde kindjes om me heen in de metroze stinken
Hey Ferbquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Koen![]()
[..]
Omdat de vrouw van CRV er ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?![]()
![]()
Echt leuk btw, had vanavond cursus en we deden even een proeftoetsje ritmes (hartritmes), 10 stuks, en ik had gewoon een 8,5Zo gaaf
![]()
Goed van jou![]()
Nieuwe collega als in: er wordt werk uit je handen genomen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
k ben echt heel blij met mijn nieuwe collega
Iemand met humor
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuwe collega als in: er wordt werk uit je handen genomen?.
Oh echtquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ferb
[..]
Omdat de vrouw van CRV er ligt
Goed van jou
Dacht dat het nog vroeger wasquote:
eindelijk..quote:
Ohhhh das heul naarquote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met een virus aan het evenwicht orgaan
Ow jij dacht dat het 7 uur in de ochtend was ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dacht dat het nog vroeger was
Zo vreemd is het dus niet dat je moe bent
Trusten DMquote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
De wasdroger is klaar.
Dus ik ga slapen.
trusten martjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
De wasdroger is klaar.
Dus ik ga slapen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
De wasdroger is klaar.
Dus ik ga slapen.
Ohjeequote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maandag presentatie en nu al zenuwachtig. Ik baal nu van mezelf
Een presentatie waar van?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jippiequote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef sararaats het volgende:
ik ben er weer. heb de kabel van de modem in m'n router geduwd en heb supersnel internet
Nee, weet ik, maar ik ben niet zo zeker van mezelf en wat ik kan en wil vertellen als ik graag zou zijnquote:
neequote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jippiekon je toch nog niet slapen?
Procedures en de nieuwe indeling van het systeem. Maar dat staat allemaal nog niet helemaal vast. Ook niet hoe het precies gedaan gaat worden met verplaatsen enzoquote:
maak je niet druk om dingen waar je nu niks aan kan veranderenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet tquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak je niet druk om dingen waar je nu niks aan kan veranderen
Mark Ruttequote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef sararaats het volgende:
ik ben er weer. heb de kabel van de modem in m'n router geduwd en heb supersnel internet
ik heb Mark Rutte gezien in Den Haag
hij ging geld pinnen denk ik. ons ma heeft me zo hard gestompt dat ik schrok hihiquote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mark Rutteik woon dicht bij Den Haag, maar die heb ik nog nooit gezien
Dat is ook lastig..quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar ik ben niet zo zeker van mezelf en wat ik kan en wil vertellen als ik graag zou zijn
Ik weet nl gewoon niet alles en daar houd ik niet van.
Als ik 'vroeger' een spreekbeurt moest houden, wist ik genoeg voor drie kwartier vertellen voor iets wat misschien tien minuten duurde. dan was ik zeker.
Nu is het andersom.
Ik moet 20 min lullen over iets waarvan ik misschien genoeg stof heb voor tien minuten![]()
(Nou ja, das overdreven, maar goed, als ik vragen krijg, weet ik het antwoord iig niet)
Datquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak je niet druk om dingen waar je nu niks aan kan veranderen
Aha zo, dat is wel minderquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik vroeg ga slapen, spook ik 's nachts
Ah onze nationale droplulquote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef sararaats het volgende:
ik heb Mark Rutte gezien in Den Haag
Soms heb je datquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had niet eens in de gaten dat het al zo laat was
Stomme tijd!
Ik ben ooit bijna tegen Willem-Alexander aangelopenquote:
Ik zal het morgen eens uitproberen op mn collegaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is ook lastig..
Gewoon heul langzaam praten, voor je gevoel megalangzaam? Helpt vaak ookVoor anderen is het dan ene normaal tempo
![]()
[..]
Dat
maar dat is dan ook geen droplulquote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ooit bijna tegen Willem-Alexander aangelopen
Dat was best raar btw
Soms vraag ik het me toch wel afquote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is dan ook geen droplul
Hey RNquote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik weer![]()
Bed(nee niet die user
)
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik weer![]()
Bed(nee niet die user
)
Die is hier vlak bij al eens geweest, ik ben op een paar meter van haar vandaan geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef sararaats het volgende:
ik ben ook naar Paleis Noordeinde geweest. misschien wil ik ooit een Nederlandse worden en ga Maxima toejuichen op het balkon
Maxima is![]()
Nee, klopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is dan ook geen droplul
Maxima is op mijn werk geweest, ze is cute
Dat weet ik dan weer nietquote:
Wat zeg je me nou? Moet ik jou laten komenquote:
8-2 uit de kwartfinales getrapt worden en net als vorige week ben ik vanwege de kutsfeer eerder naar huis gegaan.quote:
vorige weekquote:Op donderdag 14 april 2011 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
8-2 uit de kwartfinales getrapt worden en net als vorige week ben ik vanwege de kutsfeer eerder naar huis gegaan.
we moeten ook maar accepteren dat het NL voetbal weinig voorstelt internationaalquote:Op donderdag 14 april 2011 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
8-2 uit de kwartfinales getrapt worden en net als vorige week ben ik vanwege de kutsfeer eerder naar huis gegaan.
Toen verloren we 5-1 uit.quote:
Dan nog. Dit is gewoon dramatisch.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten ook maar accepteren dat het NL voetbal weinig voorstelt internationaal
En tevreden zijn met 2 kwartfinalisten dit jaar
We zouden de KSC gewoon moeten scheiden in een mannendeel en vrouwendeel.quote:
Nee joh! In de lokale kroeg!quote:
ik dacht al, een spaans tripjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! In de lokale kroeg!
Ik heb alleen iets tegen voetbal en dansachtig-gedoe, de rest is wel okee. Vooral skateboarden en bmxquote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We zouden de KSC gewoon moeten scheiden in een mannendeel en vrouwendeel.
de Belgische regering (die we nog steeds niet hebben) en Prins Laurentquote:Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoedelijk kennen ze dat soort in Belgie ook wel
Had gekund! Mijn zusje zit in Portugal, dus dan had ik even een andere afslag moeten nemen als ik mee was geweest.quote:
Ja, eigenlijk gewoon volkomen ruk welquote:
en je ouders?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gewoon volkomen ruk wel![]()
Hai lieverdquote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gewoon volkomen ruk wel![]()
ongeveer hetzelfde..iets erger nog, gok ik..quote:
Ik ben en vrouw en hoi van voetbalquote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We zouden de KSC gewoon moeten scheiden in een mannendeel en vrouwendeel.
Volgens mij was het meer van 'hoi, hier ben ik'quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde..iets erger nog, gok ik..
Waar is de groene mini???quote:
Nee Spartak Moskou schoot lekker opquote:Op donderdag 14 april 2011 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ja!quote:
ik dacht een bevestiging vanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer van 'hoi, hier ben ik'
Dan nodig ik je uit in het mannentopic voor een avond.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ik ben en vrouw en hoi van voetbalwaar hoor ik dan thuis
YES, let's be positivequote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja!
Maar vooralsnog leven we allemaal nog
volgens mij zou een gescheiden chat toch slecht lopen I guessquote:Op donderdag 14 april 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dan nodig ik je uit in het mannentopic voor een avond.
Dit dusquote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer van 'hoi, hier ben ik'
tuste Saraquote:Op donderdag 14 april 2011 23:11 schreef sararaats het volgende:
nu ga ik echt slapen
doei doei wapper wapper
Ajax is gewoon GTST van het voetbal joh! Totaal geen inhoud, altijd drama, maar verslavend als de fuck.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nee Spartak Moskou schoot lekker op![]()
die kunnen met 10-3 naar huis. Hoe moet Ajax zich voelen nu?
slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 23:11 schreef sararaats het volgende:
nu ga ik echt slapen
doei doei wapper wapper
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Het kost wat moeite, maar dan heb je ook watquote:
Weltrustenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:11 schreef sararaats het volgende:
nu ga ik echt slapen
doei doei wapper wapper
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ajax is gewoon GTST van het voetbal joh! Totaal geen inhoud, altijd drama, maar verslavend als de fuck.
one of the guys zijn is af en toe bestquote:Op donderdag 14 april 2011 23:10 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het kost wat moeite, maar dan heb je ook wat
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
MAAR VOORDAT WE WW KIJKT GTST GRAPJES GAAN MAKEN, IK KEEK ALLEEN VOOR SJORS.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:12 schreef Woeste_Woerd het volgende:
MAAR VOORDAT WE WW KIJKT GTST GRAPJES GAAN MAKEN, IK KEEK ALLEEN VOOR SJORS.
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
Gecrasht, ik heb alleen nog het embleem over
Ja de hele tijd knots boem tegen de muurquote:Op donderdag 14 april 2011 23:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
De behandeling mag vanuit huisquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:13 schreef pgrferrari het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:14 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
De behandeling mag vanuit huis![]()
Dus met een beetje geluk is 'ie maandag weer thuis
Dat is zowaar een geniaal idee!quote:
Wat zijn dat dan?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is zowaar een geniaal idee!
dat is dan ook een van mijn specialiteiten, ons miranda zegt da ook altijd hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:15 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Dat is zowaar een geniaal idee!
He bah dat hoef je hier niet te meldenquote:
pizza's maar dan op snackformaatquote:
ik drukte op enter en ik verwachtte al een reactiequote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
He bah dat hoef je hier niet te melden
Zou je zeggen he??quote:
ik prefereer toch the real thingquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
pizza's maar dan op snackformaatcm of tien doorsnee ps
Woah Gertje! Da's wel heel tof enzo dat jij dat zo allemaal kan.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dat is dan ook een van mijn specialiteiten, ons miranda zegt da ook altijd hepa zoals gij picolini's bak.... tja zo bak ik picolini's
![]()
samson
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik drukte op enter en ik verwachtte al een reactie
zoveel honger heb ik nietquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Oh daar kan je je vast helemaal doodziek aan vretenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:17 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
tis albertoooooo!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Woah Gertje! Da's wel heel tof enzo dat jij dat zo allemaal kan.
Hoi Whiskquote:
ongetwijfeld, maar dat ga ik niet doenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar kan je je vast helemaal doodziek aan vreten
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef pgrferrari het volgende:
Steetje, echt een dikke knuffel voor je.
Want ik weet dat je het ff moeilijk hebt.
Maar je komt er wel doorheendie lieve, mooie en sterke vrouw die je bent
Ik moest kloppen want de bel doet het nieejtquote:
Geen idee waar het over gaat, maar: knuf STquote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjewel
![]()
weet je, ik kan wel in een hoekje gaan zitten huilen, maar dat heeft helemaal geen zin.
dus dan moeten we er maar iets mee
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjewel
![]()
weet je, ik kan wel in een hoekje gaan zitten huilen, maar dat heeft helemaal geen zin.
dus dan moeten we er maar iets mee
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel doet het nieejt
Oh, dag meneer spaghettiiiiiiiiiiiiii
Hallo meneer de burgermeester! Wilt u ook een picolinni?quote:
Of er klopt iets niet aan die code, of mijn telefoon flipt hem nuquote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[youtube][ [url=http://www.muntersnv.be/AvanMediaBank/Image/%7B157DF9C2-FCE2-4946-BC16-6485214CB695%7D/width_439/height_255/Wagner_Piccolini_pizza.jpg]afbeelding[/url] ][/youtube]
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of er klopt iets niet aan die code, of mijn telefoon flipt hem nu
Youtubetags? Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]was t picoliniplaatje in youtubetags. nu klopt ie
Dat wil je ook niet wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar: knuf ST
Ik mis het ook even idd, maar okeequote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar: knuf ST
Klopt, maar ik wil je wel een knuf gevenquote:
werkt het dan ookquote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Youtubetags? Daar doe ik niet aangewoon link kopiëren
Geen idee, nooit gebruiktquote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werkt het dan ookvanwaar dat t tag knopje?
mijne schommelt weken tussen 12 mb p/s en 55quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Solique het volgende:
Geen idee wat die prutsers van mijn internet aan het uitvoeren zijn maar de laatste week zakt mijn snelheid in als een pudding
Hoop snel dat het glasvezel is aan gesloten, kijken of de snelheid dan wat vordert.
Danny houdt ervan dat mensen onnodige handelingen uitvoeren.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werkt het dan ookvanwaar dat t tag knopje?
woooooh gertjequote:
Mijn modem staat ineens van 18MB op 15, maar alle pc's binnen mijn netwerk halen nu maar max. 5MBit.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
mijne schommelt weken tussen 12 mb p/s en 55
Senksquote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik mis het ook even idd, maar okeeOok van mij een knuf ST
Seriously? Ok..quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Klopt, maar ik wil je wel een knuf geven: KNUF
Wat dan??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef Woeste_Woerd het volgende:
FOK!; Wij maken graag uw leven gecompliceerd.
Weer wat geleerdquote:Op donderdag 14 april 2011 23:26 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
woooooh gertjezonder tags
![]()
![]()
Eerst lezen, dan vragenquote:
Ik bedoel meer dat je het echt niet wilt wetenquote:
knopje DM bovenaan, zie je ze weer terugquote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
Uhoh..DM-mensjes, ik klikte jullie per ongeluk weg
Was een grapje ivm de youtube-tag.quote:
ja, ik bedacht het me netquote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
knopje DM bovenaan, zie je ze weer terug
Ik snap er niks meer van maar de knuf is yoursquote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik bedoel meer dat je het echt niet wilt weten
He wat? Zit je op de schoolsite te kijken?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:29 schreef Dr_Flash het volgende:
Hee RN wat doen al die bejoardes bij jou op school?
Ik zeg: dat wil je niet wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:31 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van maar de knuf is yours
begrijpend lezen voor gevorderdenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik zeg: dat wil je niet weten
Jij zegt: Klopt.
Dat dus
Moeilijk jonguhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begrijpend lezen voor gevorderden
lastig wel hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begrijpend lezen voor gevorderden
moet je niet onderschattenquote:
Ik heb geen kaartje, verdulleme. Dat terwijl deze LL één de beste line-ups in jaren heeft.quote:
Ja, geeft niet, maar doe dan ook niet alsof het je interesseert, ok?quote:
er is nog amper lineupquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje, verdulleme. Dat terwijl deze LL één de beste line-ups in jaren heeft.
Mèh, ik ga liever naar Rock am Ring ofzo denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje, verdulleme. Dat terwijl deze LL één de beste line-ups in jaren heeft.
Of ben ik de war met pinkpop?quote:
ik wil dit jaar eigenlijk een festivalzomer, maar het is zo fokking duurquote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mèh, ik ga liever naar Rock am Ring ofzo denk ikLowlands is minder geworden de laatste jaren vind ik, te mainstream..
Daar kom ik misschien nog wel naartoe.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mèh, ik ga liever naar Rock am Ring ofzo denk ikLowlands is minder geworden de laatste jaren vind ik, te mainstream..
for surequote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of ben ik de war met pinkpop?
Nou he.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil dit jaar eigenlijk een festivalzomer, maar het is zo fokking duur
Nicequote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar kom ik misschien nog wel naartoe.
Pardon? Het interesseert me wel... Maar ik wil me niet te zeer met jouw leven bemoeien zonder jouw goedkeuring...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, geeft niet, maar doe dan ook niet alsof het je interesseert, ok?
en dan ook nog dagen daar eten en drinken enzo voor veel te veel geldquote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he.Alles wordt elk jaar weer duurder, maar de koopkracht daalt ook nog elk jaar volgens mij, geen goeie combi
Ah ja. Laat verder maar dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pardon? Het interesseert me wel... Maar ik wil me niet te zeer met jouw leven bemoeien zonder jouw goedkeuring...
Ik zat al te twijfelen na mijn post.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
for surell heeft nog maar 5 redelijke grote namen en n hoop kleintjes bekend gemaakt.. interpol, wombats, skunk anansie, jeugd van tegenwoordig, paul kalkbrenner en n hoop meuk die ik niet ken
Ja, precies... Fucking duur allemaalquote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan ook nog dagen daar eten en drinken enzo voor veel te veel gelddan liever een festival en van de rest van het geld op vakantie
HUH??? Enige uitleg graag??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja. Laat verder maar dan.
ja precies en alle meuk die je mee moet nemen aan kampeerspullen en weetikveelquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies... Fucking duur allemaal![]()
Met alleen dat kaartje ben je er nog niet, nog even dat zelfde bedrag erbovenop voor eten en drinken.
Haha ja
Dat ik hier even geen zin in heb.quote:
Taartjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
Hai Enfermerel![]()
Ik moest vandaag nog aan je denken toen ik een lieve blonde verpleegster sprak
Haha jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja precies en alle meuk die je mee moet nemen aan kampeerspullen en weetikveel
Owh wacht... Je hebt liever niet dat ik me in je interesseer... Sorry dan..quote:
Als er laat maar staat is het meestal ook laat maarquote:
Ik kan me nog the offspring anderhalf jaar geleden herinneren. 90 euro bij elkaar, dat was echt een crime.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies... Fucking duur allemaal![]()
Met alleen dat kaartje ben je er nog niet, nog even dat zelfde bedrag erbovenop voor eten en drinken.
Haha ja
Ik dacht jaaa, zo moeten er meer zijn!quote:
Dank je Nijn, het duurde idd 15 sec bij mijquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als er laat maar staat is het meestal ook laat maarIk wil je niet beledigen/afkeuren of zo, maar ik denk dat sommigen dit soort posts van je niet echt waarderen...
Wat, op een festival? Welke?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan me nog the offspring anderhalf jaar geleden herinneren. 90 euro bij elkaar, dat was echt een crime.
Yupquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht jaaa, zo moeten er meer zijn!
En toen dacht ik hee maar wacht, die zijn er ook
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh wacht... Je hebt liever niet dat ik me in je interesseer... Sorry dan..
Huntenpop! Was wel redelijk (the offspring was mijn eerste bandje waar ik als puber ben gaan houden, dus toch iets speciaals), maar verschrikkelijk duur.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, op een festival? Welke?Kutconcert dus, als ik het goed begrijp?
![]()
![]()
Knap dat je het volhoudt lieffie, want het is maar belachelijk druk en er komt zo veel op je afquote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Enfermera het volgende:
YupWe zijn misschien zeldzaam/ soms wat onzichtbaar, maar we zijn er wel
![]()
Indeed, thanksquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Er zijn erg veel heel veel ergere dingen op deze wereld
Ahquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huntenpop! Was wel redelijk (the offspring was mijn eerste bandje waar ik als puber ben gaan houden, dus toch iets speciaals), maar verschrikkelijk duur.
Haha jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knap dat je het volhoudt lieffie, want het is maar belachelijk druk en er komt zo veel op je af
Terug met die groene mini PLEASE!!!!!!!!!quote:
Er had gister een verpleegster roze Dr. Martens aanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Haha jaMaar moet je je niet gek door laten maken
Mijn werk-filosofie is dan ook; veel humor gebruiken (natuurlijk op momenten dat het kan) en; het wordt vanzelf tijd om naar huis te gaan
![]()
En vooral letten op de kleine dingetjes die je kan doen voor patiënten
Succes WW en slaap lekker!!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Prinsen en prinsessen. Ik ga zo slapen, want ik moet morgen op sollicitatie verschijnen. Dus ik kan geen slaaprimpels en wallen onder mijn ogen gebruiken.
Ook trouwens mijn eerste gekochte CD. Wat was jouw eerste puberbandje?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AhHahaha ja
Grappig bandje idd
Maar idd wat een prijs
![]()
Daar heb je tegenwoordig cremepjes voor hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Prinsen en prinsessen. Ik ga zo slapen, want ik moet morgen op sollicitatie verschijnen. Dus ik kan geen slaaprimpels en wallen onder mijn ogen gebruiken.
Hahahaaaaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Er had gister een verpleegster roze Dr. Martens aan![]()
Daar moest ik al om glimlachen
Ohjee! Dat kan idd nietquote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Nicequote:Op donderdag 14 april 2011 23:47 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ook trouwens mijn eerste gekochte CD. Wat was jouw eerste puberbandje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |