Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
Ik ook, helaas wil ze dat zelf niet in zienquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef Symphonic het volgende:
Ik ben vlieft op een heel lief iemand
Ik soms ook wel eensquote:
ach graag is een groot woordquote:Op donderdag 14 april 2011 22:17 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik heb 'm niet
[..]
Wil je zo graag een foto van me zien?
Jaja, al een keer gewoonquote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach graag is een groot woord
heb er immers al een keer 1 gezien he
Het waait ineens hierquote:
quote:
Symphquote:
Wat is?quote:
Holaquote:
Trevquote:
Koenquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:18 schreef Trevland het volgende:
[..]
Werk jij toevallig in het Groene Hart Ziekenhuis in Gouda?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?![]()
![]()
Echt leuk btw, had vanavond cursus en we deden even een proeftoetsje ritmes (hartritmes), 10 stuks, en ik had gewoon een 8,5Zo gaaf
![]()
I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
Ook fijnquote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef littledrummergirl het volgende:
gatver allemaal doorgeblowde kindjes om me heen in de metroze stinken
Hey Ferbquote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Koen![]()
[..]
Omdat de vrouw van CRV er ligtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Why?![]()
![]()
Echt leuk btw, had vanavond cursus en we deden even een proeftoetsje ritmes (hartritmes), 10 stuks, en ik had gewoon een 8,5Zo gaaf
![]()
Goed van jou![]()
Nieuwe collega als in: er wordt werk uit je handen genomen?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef Symphonic het volgende:
k ben echt heel blij met mijn nieuwe collega
Iemand met humor
Jaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:26 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nieuwe collega als in: er wordt werk uit je handen genomen?.
Oh echtquote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef Trevland het volgende:
[..]
Hey Ferb
[..]
Omdat de vrouw van CRV er ligt
Goed van jou
Dacht dat het nog vroeger wasquote:
eindelijk..quote:
Ohhhh das heul naarquote:Op donderdag 14 april 2011 22:30 schreef Trevland het volgende:
[..]
Iets met een virus aan het evenwicht orgaan
Ow jij dacht dat het 7 uur in de ochtend was ofzoquote:Op donderdag 14 april 2011 22:27 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Dacht dat het nog vroeger was
Zo vreemd is het dus niet dat je moe bent
Trusten DMquote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
De wasdroger is klaar.
Dus ik ga slapen.
trusten martjequote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
De wasdroger is klaar.
Dus ik ga slapen.
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 22:33 schreef DaMart het volgende:
De wasdroger is klaar.
Dus ik ga slapen.
Ohjeequote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Maandag presentatie en nu al zenuwachtig. Ik baal nu van mezelf
Een presentatie waar van?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
Jippiequote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef sararaats het volgende:
ik ben er weer. heb de kabel van de modem in m'n router geduwd en heb supersnel internet
Nee, weet ik, maar ik ben niet zo zeker van mezelf en wat ik kan en wil vertellen als ik graag zou zijnquote:
neequote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jippiekon je toch nog niet slapen?
Procedures en de nieuwe indeling van het systeem. Maar dat staat allemaal nog niet helemaal vast. Ook niet hoe het precies gedaan gaat worden met verplaatsen enzoquote:
maak je niet druk om dingen waar je nu niks aan kan veranderenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
ik weet tquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak je niet druk om dingen waar je nu niks aan kan veranderen
Mark Ruttequote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef sararaats het volgende:
ik ben er weer. heb de kabel van de modem in m'n router geduwd en heb supersnel internet
ik heb Mark Rutte gezien in Den Haag
hij ging geld pinnen denk ik. ons ma heeft me zo hard gestompt dat ik schrok hihiquote:Op donderdag 14 april 2011 22:40 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Mark Rutteik woon dicht bij Den Haag, maar die heb ik nog nooit gezien
Dat is ook lastig..quote:Op donderdag 14 april 2011 22:37 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Nee, weet ik, maar ik ben niet zo zeker van mezelf en wat ik kan en wil vertellen als ik graag zou zijn
Ik weet nl gewoon niet alles en daar houd ik niet van.
Als ik 'vroeger' een spreekbeurt moest houden, wist ik genoeg voor drie kwartier vertellen voor iets wat misschien tien minuten duurde. dan was ik zeker.
Nu is het andersom.
Ik moet 20 min lullen over iets waarvan ik misschien genoeg stof heb voor tien minuten![]()
(Nou ja, das overdreven, maar goed, als ik vragen krijg, weet ik het antwoord iig niet)
Datquote:Op donderdag 14 april 2011 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
maak je niet druk om dingen waar je nu niks aan kan veranderen
Aha zo, dat is wel minderquote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef sararaats het volgende:
[..]
als ik vroeg ga slapen, spook ik 's nachts
Ah onze nationale droplulquote:Op donderdag 14 april 2011 22:36 schreef sararaats het volgende:
ik heb Mark Rutte gezien in Den Haag
Soms heb je datquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik had niet eens in de gaten dat het al zo laat was
Stomme tijd!
Ik ben ooit bijna tegen Willem-Alexander aangelopenquote:
Ik zal het morgen eens uitproberen op mn collegaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Dat is ook lastig..
Gewoon heul langzaam praten, voor je gevoel megalangzaam? Helpt vaak ookVoor anderen is het dan ene normaal tempo
![]()
[..]
Dat
maar dat is dan ook geen droplulquote:Op donderdag 14 april 2011 22:43 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ben ooit bijna tegen Willem-Alexander aangelopen
Dat was best raar btw
Soms vraag ik het me toch wel afquote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is dan ook geen droplul
Hey RNquote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik weer![]()
Bed(nee niet die user
)
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:45 schreef RockNijntje het volgende:
Ben ik weer![]()
Bed(nee niet die user
)
Die is hier vlak bij al eens geweest, ik ben op een paar meter van haar vandaan geweestquote:Op donderdag 14 april 2011 22:47 schreef sararaats het volgende:
ik ben ook naar Paleis Noordeinde geweest. misschien wil ik ooit een Nederlandse worden en ga Maxima toejuichen op het balkon
Maxima is![]()
Nee, klopt.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef Symphonic het volgende:
[..]
maar dat is dan ook geen droplul
Maxima is op mijn werk geweest, ze is cute
Dat weet ik dan weer nietquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |