Hoi Whiskquote:
ongetwijfeld, maar dat ga ik niet doenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh daar kan je je vast helemaal doodziek aan vreten
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef pgrferrari het volgende:
Steetje, echt een dikke knuffel voor je.
Want ik weet dat je het ff moeilijk hebt.
Maar je komt er wel doorheendie lieve, mooie en sterke vrouw die je bent
Ik moest kloppen want de bel doet het nieejtquote:
Geen idee waar het over gaat, maar: knuf STquote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjewel
![]()
weet je, ik kan wel in een hoekje gaan zitten huilen, maar dat heeft helemaal geen zin.
dus dan moeten we er maar iets mee
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
dankjewel
![]()
weet je, ik kan wel in een hoekje gaan zitten huilen, maar dat heeft helemaal geen zin.
dus dan moeten we er maar iets mee
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:20 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Ik moest kloppen want de bel doet het nieejt
Oh, dag meneer spaghettiiiiiiiiiiiiii
Hallo meneer de burgermeester! Wilt u ook een picolinni?quote:
Of er klopt iets niet aan die code, of mijn telefoon flipt hem nuquote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[youtube][ [url=http://www.muntersnv.be/AvanMediaBank/Image/%7B157DF9C2-FCE2-4946-BC16-6485214CB695%7D/width_439/height_255/Wagner_Piccolini_pizza.jpg]afbeelding[/url] ][/youtube]
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Of er klopt iets niet aan die code, of mijn telefoon flipt hem nu
Youtubetags? Daar doe ik niet aanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:22 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]was t picoliniplaatje in youtubetags. nu klopt ie
Dat wil je ook niet wetenquote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar: knuf ST
Ik mis het ook even idd, maar okeequote:Op donderdag 14 april 2011 23:21 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Geen idee waar het over gaat, maar: knuf ST
Klopt, maar ik wil je wel een knuf gevenquote:
werkt het dan ookquote:Op donderdag 14 april 2011 23:23 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Youtubetags? Daar doe ik niet aangewoon link kopiëren
Geen idee, nooit gebruiktquote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werkt het dan ookvanwaar dat t tag knopje?
mijne schommelt weken tussen 12 mb p/s en 55quote:Op donderdag 14 april 2011 23:25 schreef Solique het volgende:
Geen idee wat die prutsers van mijn internet aan het uitvoeren zijn maar de laatste week zakt mijn snelheid in als een pudding
Hoop snel dat het glasvezel is aan gesloten, kijken of de snelheid dan wat vordert.
Danny houdt ervan dat mensen onnodige handelingen uitvoeren.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:24 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
werkt het dan ookvanwaar dat t tag knopje?
woooooh gertjequote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |