Ja, precies... Fucking duur allemaalquote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan ook nog dagen daar eten en drinken enzo voor veel te veel gelddan liever een festival en van de rest van het geld op vakantie
HUH??? Enige uitleg graag??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja. Laat verder maar dan.
ja precies en alle meuk die je mee moet nemen aan kampeerspullen en weetikveelquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies... Fucking duur allemaal![]()
Met alleen dat kaartje ben je er nog niet, nog even dat zelfde bedrag erbovenop voor eten en drinken.
Haha ja
Dat ik hier even geen zin in heb.quote:
Taartjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef suikertaartje het volgende:
Hai Enfermerel![]()
Ik moest vandaag nog aan je denken toen ik een lieve blonde verpleegster sprak
Haha jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ja precies en alle meuk die je mee moet nemen aan kampeerspullen en weetikveel
Owh wacht... Je hebt liever niet dat ik me in je interesseer... Sorry dan..quote:
Als er laat maar staat is het meestal ook laat maarquote:
Ik kan me nog the offspring anderhalf jaar geleden herinneren. 90 euro bij elkaar, dat was echt een crime.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies... Fucking duur allemaal![]()
Met alleen dat kaartje ben je er nog niet, nog even dat zelfde bedrag erbovenop voor eten en drinken.
Haha ja
Ik dacht jaaa, zo moeten er meer zijn!quote:
Dank je Nijn, het duurde idd 15 sec bij mijquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Als er laat maar staat is het meestal ook laat maarIk wil je niet beledigen/afkeuren of zo, maar ik denk dat sommigen dit soort posts van je niet echt waarderen...
Wat, op een festival? Welke?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik kan me nog the offspring anderhalf jaar geleden herinneren. 90 euro bij elkaar, dat was echt een crime.
Yupquote:Op donderdag 14 april 2011 23:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ik dacht jaaa, zo moeten er meer zijn!
En toen dacht ik hee maar wacht, die zijn er ook
Het is je vergeven.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:39 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Owh wacht... Je hebt liever niet dat ik me in je interesseer... Sorry dan..
Huntenpop! Was wel redelijk (the offspring was mijn eerste bandje waar ik als puber ben gaan houden, dus toch iets speciaals), maar verschrikkelijk duur.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Wat, op een festival? Welke?Kutconcert dus, als ik het goed begrijp?
![]()
![]()
Knap dat je het volhoudt lieffie, want het is maar belachelijk druk en er komt zo veel op je afquote:Op donderdag 14 april 2011 23:41 schreef Enfermera het volgende:
YupWe zijn misschien zeldzaam/ soms wat onzichtbaar, maar we zijn er wel
![]()
Indeed, thanksquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Het is je vergeven.
Er zijn erg veel heel veel ergere dingen op deze wereld
Ahquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Huntenpop! Was wel redelijk (the offspring was mijn eerste bandje waar ik als puber ben gaan houden, dus toch iets speciaals), maar verschrikkelijk duur.
Haha jaquote:Op donderdag 14 april 2011 23:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Knap dat je het volhoudt lieffie, want het is maar belachelijk druk en er komt zo veel op je af
Terug met die groene mini PLEASE!!!!!!!!!quote:
Er had gister een verpleegster roze Dr. Martens aanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
Haha jaMaar moet je je niet gek door laten maken
Mijn werk-filosofie is dan ook; veel humor gebruiken (natuurlijk op momenten dat het kan) en; het wordt vanzelf tijd om naar huis te gaan
![]()
En vooral letten op de kleine dingetjes die je kan doen voor patiënten
Succes WW en slaap lekker!!quote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Prinsen en prinsessen. Ik ga zo slapen, want ik moet morgen op sollicitatie verschijnen. Dus ik kan geen slaaprimpels en wallen onder mijn ogen gebruiken.
Ook trouwens mijn eerste gekochte CD. Wat was jouw eerste puberbandje?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:45 schreef Enfermera het volgende:
[..]
AhHahaha ja
Grappig bandje idd
Maar idd wat een prijs
![]()
Daar heb je tegenwoordig cremepjes voor hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:46 schreef Woeste_Woerd het volgende:
Prinsen en prinsessen. Ik ga zo slapen, want ik moet morgen op sollicitatie verschijnen. Dus ik kan geen slaaprimpels en wallen onder mijn ogen gebruiken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |