Moeilijk jonguhhhquote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begrijpend lezen voor gevorderden
lastig wel hequote:Op donderdag 14 april 2011 23:32 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
begrijpend lezen voor gevorderden
moet je niet onderschattenquote:
Ik heb geen kaartje, verdulleme. Dat terwijl deze LL één de beste line-ups in jaren heeft.quote:
Ja, geeft niet, maar doe dan ook niet alsof het je interesseert, ok?quote:
er is nog amper lineupquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje, verdulleme. Dat terwijl deze LL één de beste line-ups in jaren heeft.
Mèh, ik ga liever naar Rock am Ring ofzo denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Ik heb geen kaartje, verdulleme. Dat terwijl deze LL één de beste line-ups in jaren heeft.
Of ben ik de war met pinkpop?quote:
ik wil dit jaar eigenlijk een festivalzomer, maar het is zo fokking duurquote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mèh, ik ga liever naar Rock am Ring ofzo denk ikLowlands is minder geworden de laatste jaren vind ik, te mainstream..
Daar kom ik misschien nog wel naartoe.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Mèh, ik ga liever naar Rock am Ring ofzo denk ikLowlands is minder geworden de laatste jaren vind ik, te mainstream..
for surequote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Of ben ik de war met pinkpop?
Nou he.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:35 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik wil dit jaar eigenlijk een festivalzomer, maar het is zo fokking duur
Nicequote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Daar kom ik misschien nog wel naartoe.
Pardon? Het interesseert me wel... Maar ik wil me niet te zeer met jouw leven bemoeien zonder jouw goedkeuring...quote:Op donderdag 14 april 2011 23:34 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, geeft niet, maar doe dan ook niet alsof het je interesseert, ok?
en dan ook nog dagen daar eten en drinken enzo voor veel te veel geldquote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Nou he.Alles wordt elk jaar weer duurder, maar de koopkracht daalt ook nog elk jaar volgens mij, geen goeie combi
Ah ja. Laat verder maar dan.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Pardon? Het interesseert me wel... Maar ik wil me niet te zeer met jouw leven bemoeien zonder jouw goedkeuring...
Ik zat al te twijfelen na mijn post.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:36 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
for surell heeft nog maar 5 redelijke grote namen en n hoop kleintjes bekend gemaakt.. interpol, wombats, skunk anansie, jeugd van tegenwoordig, paul kalkbrenner en n hoop meuk die ik niet ken
Ja, precies... Fucking duur allemaalquote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en dan ook nog dagen daar eten en drinken enzo voor veel te veel gelddan liever een festival en van de rest van het geld op vakantie
HUH??? Enige uitleg graag??quote:Op donderdag 14 april 2011 23:37 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ah ja. Laat verder maar dan.
ja precies en alle meuk die je mee moet nemen aan kampeerspullen en weetikveelquote:Op donderdag 14 april 2011 23:38 schreef Enfermera het volgende:
[..]
Ja, precies... Fucking duur allemaal![]()
Met alleen dat kaartje ben je er nog niet, nog even dat zelfde bedrag erbovenop voor eten en drinken.
Haha ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |