Dan nog. Dit is gewoon dramatisch.quote:Op donderdag 14 april 2011 23:00 schreef Koen66 het volgende:
[..]
we moeten ook maar accepteren dat het NL voetbal weinig voorstelt internationaal
En tevreden zijn met 2 kwartfinalisten dit jaar
We zouden de KSC gewoon moeten scheiden in een mannendeel en vrouwendeel.quote:
Nee joh! In de lokale kroeg!quote:
ik dacht al, een spaans tripjequote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Nee joh! In de lokale kroeg!
Ik heb alleen iets tegen voetbal en dansachtig-gedoe, de rest is wel okee. Vooral skateboarden en bmxquote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We zouden de KSC gewoon moeten scheiden in een mannendeel en vrouwendeel.
de Belgische regering (die we nog steeds niet hebben) en Prins Laurentquote:Op donderdag 14 april 2011 22:57 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vermoedelijk kennen ze dat soort in Belgie ook wel
Had gekund! Mijn zusje zit in Portugal, dus dan had ik even een andere afslag moeten nemen als ik mee was geweest.quote:
Ja, eigenlijk gewoon volkomen ruk welquote:
en je ouders?quote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gewoon volkomen ruk wel![]()
Hai lieverdquote:Op donderdag 14 april 2011 23:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, eigenlijk gewoon volkomen ruk wel![]()
ongeveer hetzelfde..iets erger nog, gok ik..quote:
Ik ben en vrouw en hoi van voetbalquote:Op donderdag 14 april 2011 23:03 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
We zouden de KSC gewoon moeten scheiden in een mannendeel en vrouwendeel.
Volgens mij was het meer van 'hoi, hier ben ik'quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
ongeveer hetzelfde..iets erger nog, gok ik..
Waar is de groene mini???quote:
Nee Spartak Moskou schoot lekker opquote:Op donderdag 14 april 2011 22:58 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
8-2 uit de kwartfinales getrapt worden en net als vorige week ben ik vanwege de kutsfeer eerder naar huis gegaan.
Ja!quote:
ik dacht een bevestiging vanquote:Op donderdag 14 april 2011 23:09 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Volgens mij was het meer van 'hoi, hier ben ik'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |