Ik vind niks van sport. Ik vind die Cruijf een soort van PVV-er: grote bek hebben, wilde plannen neerleggen, huilen als het niet wordt doorgevoerd maar ondertussen niet de leiding willen nemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij iets van sport
één groot verschil: Cruijff heeft wel wat gepresteerd in zijn levenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind niks van sport. Ik vind die Cruijf een soort van PVV-er: grote bek hebben, wilde plannen neerleggen, huilen als het niet wordt doorgevoerd maar ondertussen niet de leiding willen nemen.
Hij irriteert me wat
Ongetwijfeld, maar dat de beste man in het verleden best goed bezig is geweest haalt niet weg dat ik hem nu eigenlijk een beetje een huilie vindquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
één groot verschil: Cruijff heeft wel wat gepresteerd in zijn leven
Onzin! Ik ben heul niet zuur. Ik kan alleen af en toe wat irritant uit de hoek komenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee Derksen.. qua zuurgraad erg treffend moet ik zeggen
![]()
Ookquote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Ik ben heul niet zuur. Ik kan alleen af en toe wat irritant uit de hoek komen
Zooo vervelend als dat gebeurt! En hij moet toch ergens zijn, dus nog een keer zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
grrrrr.... had nog een bon om uit eten te gaan en die moest ik voor eind mei verzilveren. dus afgesproken met een vriendin om zaterdag in Noordwijk te eten. Wil ik reserveren, ben ik de bon kwijt!ik had 2 maanden geleden nog gekeken tot wanneer die geldig was en nu heb ik echt al mn stapels doorgenomen maar ben ik em kwijt... mn moeder die altijd alles terugvind heeft ook lief gezocht maar niet gevonden.
![]()
![]()
Ja was ie goed?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
Als ik nu naar pilates ga, dan ga ik spugen. Zo vol ben ik van de heerlijke high tea
Wat heb je allemaal gehad?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
Als ik nu naar pilates ga, dan ga ik spugen. Zo vol ben ik van de heerlijke high tea
En thee neem ik aanquote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef LieLie het volgende:
Ik had:
- Wittechocoladecheesecake
- Pestoparmahambrood met tomatenjam
- Creamy lemon crumb bars
Er waren:
- Muffins met bosbessenjam
- Scones met aardbeienjam en slagroom
- Sandwiches met zalm en citroenmayonaise
- Sandwiches met pesto, roomkaas en komkommer
Er was:
- een quiche met spekjes en kaas
- nog een quiche met spekjes en kaas
- quiche met rauwe ham, prei en uitjes
- een héle grote kom fruitsalade
/burp
Oja! Thee! Ik dacht al, ik mis ietsquote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En thee neem ik aan
Klinkt goddelijk, Lielie
Koeriersdienst??quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu nog een derde brood, een pot jam, een kwart cheesecake en drie stukjes lemoncrumbbars.
hehehe vandaar de dienstquote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, kom maar halen, was er maandag nog
Kwam je nou morgen hier eten en neem je dat dan ook even mee?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu nog een derde brood, een pot jam, een kwart cheesecake en drie stukjes lemoncrumbbars.
Dan heb ik een hele boze schoonmoeder, die had ik beloofd te komen etenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kwam je nou morgen hier eten en neem je dat dan ook even mee?
Oeh ja, dan kun je maar beter gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele boze schoonmoeder, die had ik beloofd te komen eten
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh ja, dan kun je maar beter gaan
* Isabeau insert een paar schoonmoedergrappen en wenst je veel plezier daarquote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef LieLie het volgende:
Dan heb ik een hele boze schoonmoeder, die had ik beloofd te komen eten
vervelend, maar misschien kan je gebruik maken van die nieuwe lente-actie van Diningcity?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
grrrrr.... had nog een bon om uit eten te gaan en die moest ik voor eind mei verzilveren. dus afgesproken met een vriendin om zaterdag in Noordwijk te eten. Wil ik reserveren, ben ik de bon kwijt!ik had 2 maanden geleden nog gekeken tot wanneer die geldig was en nu heb ik echt al mn stapels doorgenomen maar ben ik em kwijt... mn moeder die altijd alles terugvind heeft ook lief gezocht maar niet gevonden.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef TAV74 het volgende:
één groot verschil: Cruijff heeft wel wat gepresteerd in zijn leven
5 restaurants in Bloemendaalquote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
vervelend, maar misschien kan je gebruik maken van die nieuwe lente-actie van Diningcity?
Uit eten met 2 en betalen voor 1?
http://www.hoerahetislente.nl/
We zijn echt sneuquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
5 restaurants in Bloemendaal
0 in Groningen & Drenthe
Ja, we tellen meestal niet mee bij dat soort actiesquote:
Die in Bloemendaal zijn allemaal strandtenten, trouwens.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
5 restaurants in Bloemendaal
0 in Groningen & Drenthe
Nou, bij de gewone restaurantweek is er nog wel wat te vinden. Maar houdt ook niet overquote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, we tellen meestal niet mee bij dat soort acties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fan van hem, maar wat een geweldig leuke columnquote:
Bij de restaurantweek van vorig jaar stond 1 restaurant in Hoogeveen waar volgens mij het 3-gangenmenu standaard al goedkoper is dan de prijs van de restaurantweekquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef LieLie het volgende:
Nou, bij de gewone restaurantweek is er nog wel wat te vinden. Maar houdt ook niet over
Je hebt het nieuws niet mee gekregen wat die associatie van plan is/was??quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef LieLie het volgende:
Wat een stom Lucky-tv filmpje bij DWDD net..
Euh, blijkbaar niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt het nieuws niet mee gekregen wat die associatie van plan is/was??
Go back to the zoo - Electricquote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef LieLie het volgende:
Sun! Dat Oooh-ooh-ooh liedje van net bij de 3fm awards, welke is dat?
https://market.android.co(...)cIdentifier.freemiumquote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef LieLie het volgende:
Sun! Dat Oooh-ooh-ooh liedje van net bij de 3fm awards, welke is dat?
Nee, daarvoor. iets van ooh-oooh what are you waihaiting foohoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Go back to the zoo - Electric
Oh, vandaar!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Schietlessen op middelbare scholen geven![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, daarvoor. iets van ooh-oooh what are you waihaiting foohoor.
Ehm.. ja.. ehm... ik zing hem maar weet het ff nietquote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Nee, daarvoor. iets van ooh-oooh what are you waihaiting foohoor.
Bestaat er toch een god en is dit een duidelijk teken van Divine Intervention?quote:Vaticaan staat anticonceptie per ongeluk toe in boek
ROME - Het Vaticaan heeft anticonceptiegebruik per ongeluk toegestaan. De fout staat in een boek voor jongeren dat de Rooms-Katholieke Kerk woensdag heeft uitgebracht. Verschillende media merkten de fout op.
Op de vraag of een christelijk echtpaar voorbehoedsmiddelen mag nemen, antwoordde het boek YouCat 'ja'. Dat zou in strijd zijn met het anticonceptiebeleid van het Vaticaan.
Dat is al sinds 1968 fel tegen het gebruik van voorbehoedsmiddelen. De fout is te wijten aan een verkeerde vertaling naar het Italiaans. Het in verlegenheid gebrachte Vaticaan hoopt met het toevoegen van uitleggende brieven de fout te herstellen.
Meer dan 14.000 exemplaren van het boek zouden in Italië al verkocht zijn, aldus Italiaanse media. Het boek zal verder in vijftien andere talen worden uitgebracht en zal in augustus op de Wereld Jongerendagen in Spanje worden uitgedeeld.
Schieten staat al sinds 1896 op de olympische kalenderquote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Schietlessen op middelbare scholen geven![]()
Curling is ook een Olympische sport...quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef borisz het volgende:
[..]
Schieten staat al sinds 1896 op de olympische kalender. We moeten natuurlijk de talenten wel opleiden
.
We hebben overigens net besloten om, ijs en weder dienende, volgende week zaterdagavond gebruik te maken van die aanbieding 2 voor 1 bij http://www.restaurantorbit.nl/bloemendaal.phpquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef golfer het volgende:
Die in Bloemendaal zijn allemaal strandtenten, trouwens.
Hip Japans? Ben benieuwdquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef golfer het volgende:
We hebben overigens net besloten om, ijs en weder dienende, volgende week zaterdagavond gebruik te maken van die aanbieding 2 voor 1 bij http://www.restaurantorbit.nl/bloemendaal.php
Kennen we nog niet, maar ziet er lekker Oriëntaals uit.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef AnneX het volgende:
Ach Bluezzie, wat lastig op zo'n afstand zeg.
Als je er geen zin hebt, gewoon overslaan.Dat is dan ook een gedoe geweest zeg met je vader? Kon hij nou echt niet blijven op zijn oude stekje tot het afgelopen was?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hopelijk respecteert de verzorging je moeders wil (=wet)
Wat hebben jullie afgesproken hierover?
Dat uitzicht over (mijnquote:Op donderdag 14 april 2011 20:50 schreef Isabeau het volgende:
Hip Japans? Ben benieuwdGeniet er van.
Ik mis de zeequote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Bluezz het volgende:
Dat uitzicht over (mijn) zee op die foto's
Binnenkort (juli) een bruiloft aan zeequote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mis de zeeAl zo lang niet meer gezien.
3FM awardsquote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef LieLie het volgende:
Ik heb een documentje gemaakt om liedjes te verzamelen voor de vakantie-cd.
Kan m mooi aanvullen nu ik half de 3fm awards volg
Best te doen, in ieder geval goed om te zien dat er weer flink veel Nederrlandse bands rondlopen (lang niet allemaal mijn ding overigens) die landelijk doorbreken.quote:
Had je plateau-zolen aan?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:14 schreef Stereotomy het volgende:
Moe
Toch nog ff pilatessen
Dan vroeg naar bed want morgenvroeg nieuw paspoort ophalen mét nieuwe lengte.
Wel logisch, allerlei mensen die erin trappen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef LieLie het volgende:
Mooie boel, heb vorig jaar mijn zus een cadeau-abonnement gegeven op een tijdschrift, is er nu weer vrolijk geld afgeschreven voor verlenging. En we allebei niks gehoord of ontvangen.
Niet logisch bij een cadeau lijkt me
de kleine lettertjes?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef LieLie het volgende:
Mooie boel, heb vorig jaar mijn zus een cadeau-abonnement gegeven op een tijdschrift, is er nu weer vrolijk geld afgeschreven voor verlenging. En we allebei niks gehoord of ontvangen.
Officieel mag dat volgens mij niet meer..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef LieLie het volgende:
Per 1/1/2012quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Officieel mag dat volgens mij niet meer..
Oh fuck.. jaar later dan ik dacht..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef borisz het volgende:
[..]
Per 1/1/2012. Wet van Martijn van Dam gaat dan pas in.
In het mailtje staat niks, en er wordt verwezen naar algemene voorwaarden op de site. Maar het abonnement zoals ik het cadeau heb gedaan hebben ze nu niet meer.quote:
Hm.. morgen maar even bellen en vragen hoe ze dat hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:27 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Officieel mag dat volgens mij niet meer..
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Zooo vervelend als dat gebeurt! En hij moet toch ergens zijn, dus nog een keer zoeken
P is familie geworden?
Het is mijn achternaamquote:
Je staat op de gastendoekjes!!quote:
Kom een keer langs, dan rijden we daarna door naar Scheveningen of Hoek van Hollandquote:Op donderdag 14 april 2011 20:53 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik mis de zeeAl zo lang niet meer gezien.
Oh, leuk!!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:38 schreef PdeHoog het volgende:
Kom een keer langs, dan rijden we daarna door naar Scheveningen of Hoek van HollandKunnen we Ross gelijk echte kibbeling laten proeven
Die engelse fish-and-chips haalt het toch niet bij onze zooi!
Twee dagen te vroegquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh fuck.. jaar later dan ik dacht..
Ik had trouwens gedroomd dat Thijs en ik lekker 2 dagen vrij hadden en heerlijk konden blijven liggen.. viel dat ff tegen toen de wekker ging
Ah. Wel tof als ik familie van jou ben gewordenquote:
Volgende week lang weekend!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oh fuck.. jaar later dan ik dacht..
Ik had trouwens gedroomd dat Thijs en ik lekker 2 dagen vrij hadden en heerlijk konden blijven liggen.. viel dat ff tegen toen de wekker ging
Ja. Ik zie steeds meer redenen waarom je ff een datum moet gaan prikkenquote:
Lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
* kaasplankjeschenkt een glas cognac in
Nee. Ik zag dit toevallig op facebook voorbij komenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Holy cow!
Ben je Tosh.O aan het zien?
Ok dan. Die ken ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Rémy Martin petite champagne VS
hoezo, netto bedrag onthouden, dat moet hogerquote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Maar eens even mijn schoenen nalopen, overhemd strijken, broek bekijken! En daarna nog wat vraagjes bekijken en antwoorden bedenken en mijn huidige loonstrook uitermate goed bestuderen
de VSOP is iets duurderquote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ok dan. Die ken ik nietIk ben meestal van de VSOP. Daar staan hier nog wat flessen van...ze kwamen sneller binnen dan dat ik het opdronk
Twente ook bijna op 2-0. Niet dat die het gaan redden, maar het staat al een stuk beter.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
Het wordt zowaar bijna nog spannend in Eindhoven.
zit het niet gewoon in je e-mail box?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
gezocht.. ff op bed gelegen.. viel ik in slaapen zusje maakte me wakker omdat een leuk tv programma al ff was begonnen (echte meiden in de jungle). daarna nog 4x gezocht en kan em echt niet vinden.. zo zonde.. had er wel voor betaald gewoon. iets van 36 euro voor 2 pers
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hoezo, netto bedrag onthouden, dat moet hogerRest is toch veel te ingewikkeld.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Je wil graag slapenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik twijfel over port bij wijze van mokerslag
quote:
Dan kun je het beste het % nemen van de verhoging t.o.v. je huidige salaris.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
![]()
Ja, maar aanbiedingen zijn meestal in bruto-bedragen toch?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze daar gelijk een bruto-netto berekening bij hebben
En dan is mijn volgende idee altijd: wat is dan een redelijk salaris of een verhoging100 EUR erboven, 200, 300, 500, 1000 (in dat laatste geval zeg ik direct ja overigens
)
helaas, bon werd per post opgestuurd. heb morgen nog om te zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:51 schreef z80 het volgende:
[..]
zit het niet gewoon in je e-mail box?
per post wordt er steeds minder opgestuurd voor dit soort dingen.
Vooral in deze tijd van het jaarquote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef PdeHoog het volgende:
Oh...en katten en pantalons is GEEN goeie comboMijn god...een berg haren op die broek
En ik ben er nog zo voorzichtig mee geweest
Zelfs rechtstreeks uit de wasmachine nog een soort van haarbom. Ben ik blij dat die katten ook donker gekleurd zijn
Ja. Maar goed....5%? 10%? 15%?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Dan kun je het beste het % nemen van de verhoging t.o.v. je huidige salaris.
Hangt ook van het verschil in functie en je huidige salaris af. Als je nu 1200 bruto hebt is 500 meer erg veel, als je nu 8000 hebt valt het reuze meequote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
[..]![]()
Ja, maar aanbiedingen zijn meestal in bruto-bedragen toch?
Ik kan me ook niet voorstellen dat ze daar gelijk een bruto-netto berekening bij hebben
En dan is mijn volgende idee altijd: wat is dan een redelijk salaris of een verhoging100 EUR erboven, 200, 300, 500, 1000 (in dat laatste geval zeg ik direct ja overigens
)
Alles wat netto gelijkblijvend is en zelfs als het iets minder is kan beter zijn als je gelukkiger wordt en meer toekomstperspectief geboden krijgt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:57 schreef PdeHoog het volgende:
)
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles wat netto gelijkblijvend is en zelfs als het iets minder is kan beter zijn als je gelukkiger wordt en meer toekomstperspectief geboden krijgt.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
Alles wat netto gelijkblijvend is en zelfs als het iets minder is kan beter zijn als je gelukkiger wordt en meer toekomstperspectief geboden krijgt.
Hele wijze woordenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:00 schreef golfer het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:02 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Niks erger dan met tegenzin werken aanwezig zijn![]()
Hou dan een kleine marge verhoging aan op je bruto loon, paar procent (bij je uitgangspositie dan, niet perse als onderhandelruimte)quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hele wijze woordenIets minder liever niet overigens
ik ga voor minimaal netto gelijk
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Hou dan een kleine marge verhoging aan op je bruto loon, paar procent.
Oooh, dat is super!quote:Op donderdag 14 april 2011 22:03 schreef PdeHoog het volgende:
Overigens is het bedrijf met 12 km afstand op een uitermate fietsbare afstand![]()
Yup. Bijzonder groot voordeel. Zeker in dit jaargetijdequote:
Dat lijkt mij nog wel een keer heel prettig, een baan op zo'n 10 km afstandquote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
Yup. Bijzonder groot voordeel. Zeker in dit jaargetijde
Anders koop je een scootertquote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Yup. Bijzonder groot voordeel. Zeker in dit jaargetijde
Dat gaat dat effect van beweging wel weer erg tegen hèquote:
Maakt niet uit, de mental image maakt mijn avond goedquote:Op donderdag 14 april 2011 22:08 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat gaat dat effect van beweging wel weer erg tegen hè
Het is mij te verquote:Op donderdag 14 april 2011 22:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Dat lijkt mij nog wel een keer heel prettig, een baan op zo'n 10 km afstandPrima afstand om te fietsen namelijk.
Dat bezweette is idd vervelend. Maar goed....ik zie wel hoe ik dat oplos mocht het idd zover komenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Het is mij te verIk moet dan behoorlijk vroeg weg, kom bezweet aan (want kan niet 'rustig' fietsen) wat niet prettig is als je daarna voor de klas moet en zeker op dagen met vergaderingen ben ik dan ook erg laat terug..
Vind het wel jammer, iets dichterbij zou ik heel fijn vinden, want ik zou graag fietsen
Bij ons kunnen ze dan douchen in de kleedkamer van het theater dat nu in het gebouw zitquote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Dat bezweette is idd vervelend. Maar goed....ik zie wel hoe ik dat oplos mocht het idd zover komen
Nouja, 10 km fietsen is ongeveer een half uurtje en in bijv een ziekenhuis kan je altijd wel douchen. Ik neem aan bij scholen en kantoorbanen nietquote:Op donderdag 14 april 2011 22:09 schreef Sunnythesun het volgende:
Het is mij te verIk moet dan behoorlijk vroeg weg, kom bezweet aan (want kan niet 'rustig' fietsen) wat niet prettig is als je daarna voor de klas moet en zeker op dagen met vergaderingen ben ik dan ook erg laat terug..
Vind het wel jammer, iets dichterbij zou ik heel fijn vinden, want ik zou graag fietsen
Pfff nóg meer gedoe..quote:Op donderdag 14 april 2011 22:11 schreef LieLie het volgende:
[..]
Bij ons kunnen ze dan douchen in de kleedkamer van het theater dat nu in het gebouw zit
Mijn huidige baas heeft een douche in het pandquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nouja, 10 km fietsen is ongeveer een half uurtje en in bijv een ziekenhuis kan je altijd wel douchen. Ik neem aan bij scholen en kantoorbanen nietIk reis nu ongeveer een uur en ben afhankelijk van het OV, dus fietsen zou echt te gek zijn
Je gaat toch binnenkort naar een slaappoli oid?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:59 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
ben weer eens wakker aan het worden op nét het verkeerde moment terwijl ik de hele dag door de 'blubber' van vermoeidheid heb gezwoegd
Half uur jaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nouja, 10 km fietsen is ongeveer een half uurtje en in bijv een ziekenhuis kan je altijd wel douchen. Ik neem aan bij scholen en kantoorbanen nietIk reis nu ongeveer een uur en ben afhankelijk van het OV, dus fietsen zou echt te gek zijn
Wij hebben 2 douchesquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan bij scholen en kantoorbanen niet![]()
Nog niet.. over 2 weken weer afspraak met de neuroloog om te horen of ik idd met melatonine moet gaan stoeien (en geen slaappillen hier hoor! daar begin ik maar niet aan..)quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je gaat toch binnenkort naar een slaappoli oid?
En was je niet met melatonine aan het stoeien?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Half uur jaEn bij ons kun je idd niet douchen of zo (+ dat ik dan nóg vroeger op zou moeten ivm de tijd wat dat weer kost)
Ik vond dat ook nooit vervelend, maar is ook net ff wat minder ver he.. En ik fietste áltijdquote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
Ik woonde 6,5km van mijn middelbare school en vond het fietsen nooit vervelend. Was altijd wel lekker.
Bij regen reed ik mee of ging ik met de bus.
Ja dat snap ik. maar ik ga ook regelmatig ongedoucht de auto in, dus dan moet ik er wel extra tijd voor uit trekkenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ging ongedoucht op de fiets hoor! Dus of ik nou thuis of in het ziekenhuis ging douchen maakt dan qua tijd niet echt uit he
Ik realiseerde me waarom ik gisteravond zo moe was dat ik urenlang op de bank heb liggen dutten! Ik had een tablet cetirizine genomen omdat ik zo aan het niezen was en mijn ogen jeukten. En ik word dus doooodmoe van die dingen terwijl ze een 'zeer licht' sederend effect hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog niet.. over 2 weken weer afspraak met de neuroloog om te horen of ik idd met melatonine moet gaan stoeien (en geen slaappillen hier hoor! daar begin ik maar niet aan..)
OK.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog niet.. over 2 weken weer afspraak met de neuroloog om te horen of ik idd met melatonine moet gaan stoeien (en geen slaappillen hier hoor! daar begin ik maar niet aan..)
* Sunnythesun is jaloersquote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK.
Zover ik weet, geven slaappillen na 2 weken het tegengestelde effect !
Gelukkig hoef ik zelden voor 9 uur de deur uit.
En wat komt er op de plaquette te staan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef LieLie het volgende:
Oh! Ik heb trouwens voor mijn stage teksten gemaakt voor een plaquette die ergens in het nieuwe gebouw komt, en het sluit een ruimte af met een kist die over vijftig jaar pas open mag. Dus als die tijd hangt daar de plaquette die ik geschreven heb
Iets over de twee openingen en het idee van die kistquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat komt er op de plaquette te staan?
Toch geen eet-uw-verhuisstress-weg-bui hequote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ben de hele dag al aan het eten![]()
nu Japanse borrelmix en komkommer met gele zout
Ik had het voordeel dat moeders om de hoek werktequote:Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vond dat ook nooit vervelend, maar is ook net ff wat minder ver he.. En ik fietste áltijd![]()
Ik helaas niet.. en met de bus was ook een heel gedoe en lang en zo. Alleen een keer met dikke vette ijzel ging ik wel eens met de bus...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het voordeel dat moeders om de hoek werkte.
Wij gingen dan vaak lopen, dan was je net zo snelquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik helaas niet.. en met de bus was ook een heel gedoe en lang en zo. Alleen een keer met dikke vette ijzel ging ik wel eens met de bus...
Ik heb menig herfststorm schuin hangend door de polder getrapt.. dat je steeds weer een stukje achteruit geblazen werd na een paar meter vooruit te zijn gegaan.. 2 meter vooruit, 1 terug![]()
Lijn 70 vroeger en nu Lijn 75 de sneldienst tussen IJmuiden en Haarlemquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik helaas niet.. en met de bus was ook een heel gedoe en lang en zo. Alleen een keer met dikke vette ijzel ging ik wel eens met de bus...
Ik heb menig herfststorm schuin hangend door de polder getrapt.. dat je steeds weer een stukje achteruit geblazen werd na een paar meter vooruit te zijn gegaan.. 2 meter vooruit, 1 terug![]()
Ik was jaloers op mijn nichtje aangezien er een scholencomplex direct naast haar flat stond. Dat betekende dat ze zowel tijdens de lagere school als de middelbare school binnen 3 minuten op school wasquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Ik had het voordeel dat moeders om de hoek werkte.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij gingen dan vaak lopen, dan was je net zo snel
Tja, ik moest eerst van Alkmaar noord naar het CS (lijn 22 dacht ik) en dan nog de bus naar Bergen en dan nog lopen of geluk hebben dat de bus naar BaZ reed, die stopte vlak bij school.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Lijn 70 vroeger en nu Lijn 75 de sneldienst tussen IJmuiden en Haarlem. Nooit problemen met de bus gehad dus
.
kweet niet. heb geen eens honger/trek en ben moe maar ik zit gewoon op de bank te etenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg FFT
[..]
Toch geen eet-uw-verhuisstress-weg-bui he
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef golfer het volgende:
Vroeger, toen de fietsen nog vierkante houten wielen hadden en het altijd stormde ging ik ook wel eens op de fiets naar school.
Oh.. het wiel was al uitgevonden ja?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef golfer het volgende:
Vroeger, toen de fietsen nog vierkante houten wielen hadden en het altijd stormde ging ik ook wel eens op de fiets naar school.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:28 schreef golfer het volgende:
Ik zie golfer al met korte uniformschoolbroek tegen de wind in trappen op dat dingquote:
En een petje op wat bijna afwaait zodat hij die vast moet houdenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik zie golfer al met korte uniformschoolbroek tegen de wind in trappen op dat ding
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef Sunnythesun het volgende:
En een petje op wat bijna afwaait zodat hij die vast moet houden
Zeg. Hou je erotische dromen en fantasieën lekker voor jezelf.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef Isabeau het volgende:
Ik zie golfer al met korte uniformschoolbroek tegen de wind in trappen op dat ding
9 uur. Maar ik heb nog geen idee of dat gelijk onderhandelingen gaan worden hoorquote:Op donderdag 14 april 2011 22:32 schreef FutureFairytale het volgende:
Pee, hoe laat heb je gesprek morgen? alvast heel veel succes met de onderhandelingen enzoop nieuw geluk!
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit warempel goedkope Vat69 te drinken. Zat een aangebroken fles bij de voorraad te fotograferen flessen, dus mooie gelegenheid om te kijken of dit een geschikte slobber is. Voor overdag zeg maar
In een theekopje prima weg te hachelen zo rond lunchtijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:39 schreef TAV74 het volgende:
Ik zit warempel goedkope Vat69 te drinken. Zat een aangebroken fles bij de voorraad te fotograferen flessen, dus mooie gelegenheid om te kijken of dit een geschikte slobber is. Voor overdag zeg maar
Ja, het is alleen een literfles, die krijg ik niet in mijn bureauladequote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
[..]
In een theekopje prima weg te hachelen zo rond lunchtijd.
Kan het voor thee door?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:41 schreef golfer het volgende:
In een theekopje prima weg te hachelen zo rond lunchtijd.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Ja, het is alleen een literfles, die krijg ik niet in mijn bureaulade
Ik had op de golfbaan in de winter altijd een kleine voorraad bij me:quote:Op donderdag 14 april 2011 22:42 schreef TAV74 het volgende:
Ja, het is alleen een literfles, die krijg ik niet in mijn bureaulade
Staat ie net zo charmant?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:44 schreef TAV74 het volgende:
anyway:slaapmuts is op, ik ga maar eens naar boven
Ja hoor. Slappe thee.quote:
De batterijen zijn leeg nu?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:50 schreef LieLie het volgende:
Mijn laatste nachtje alleen, ik heb het overleefd
30x30quote:Op donderdag 14 april 2011 23:00 schreef LieLie het volgende:
[..]
Jij succes met je 'gastendoekjes' he!
Dat zou best kunnen, Bluezzquote:Op donderdag 14 april 2011 23:01 schreef Bluezz het volgende:
Oh er gaat een lampje branden qua opmerking van isa over het stofje wat ze slikt tegen die hooikoorts![]()
Daarom ben ik vaak zo moeiig de laatste tijd, de pills en de neusdruppels, zal ook wel iets inzitten
Ik slaap na het eten zomaar anderhalf tot 2 uur en dan rond 12 of 1 uur stort ik weer in en slaap rustig door tot 6 uur of zo. Dat is voor mijn doen echt ongekend veel
En Pee :het is een groot misverstand dat haren van kat of hond eruit gaan in de wasmachine. Je kan beter bij het kruidvat of zo een plakroller kopen en voor het wassen eerst zoveel mogelijk daarmee de haren verwijderen.
Past bij de geuren.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:38 schreef Isabeau het volgende:
Wàt een saaie 'typische geurtjesreclame' posters zeg
De Burger King heeft toch ook een goed ontbijt?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:41 schreef FutureFairytale het volgende:
trusten
en geniet van je egg mcmuffin morgen Steer
Ikea al eens uitgeprobeerd?quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
De Burger King heeft toch ook een goed ontbijt?
Anders naar de Hema voor de 1 EUR ontbijt
Die klodder mayo op de baguette met ei en bacon hadden ze van mij wel weg mogen laten. Maar het is wel goed katervoedsel.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:47 schreef Isabeau het volgende:
Ik moet die van de Hema voor 1 euro nog eens proberen
ja, zij hadden wel oortjesquote:Op vrijdag 15 april 2011 00:48 schreef borisz het volgende:
Programma afgelopen. Dan deze nog maar eens posten.
nu
Je zingt sowieso hoger dan Mick.quote:Op vrijdag 15 april 2011 00:59 schreef Bluezz het volgende:
Als ik de lead krijg, zal ik wél soundchecken en J.J.F. tot ongekende hoogte doen stijgen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
Net als altijd, dus elk uur wakker. Maar ik ben wel wel uitgeslapen.quote:
Ook een beetje onrustig, maar toch wel uitgeslapen. Al ben ik wel een beetje vroeg wakker, maar dat is wel okéquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:21 schreef krakkemieke het volgende:
Net als altijd, dus elk uur wakker. Maar ik ben wel wel uitgeslapen.![]()
En jij?
Ik was om 6 uur wakker, maar ik stortte dan ook om 10 uur in slaap.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:24 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Ook een beetje onrustig, maar toch wel uitgeslapen. Al ben ik wel een beetje vroeg wakker, maar dat is wel oké
Sterkte!quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, heb je een sollicitatie? heel veel succes. Ik duim voor je!![]()
Zag gisteren de vraag voordat internet er hier uitvloog: sollicitatie hier gaat goed. Door naar tweede ronde. Twijfel zelf of ik ermee door moet gaan. Denk ik nog over na. Wel een leuke baan en het gesprek ging hartstikke goed en over vanalles behalve de sollicitatie op een bepaald moment.
Gisterenavond erg slecht nieuws gehad over een dierbare kennis. We zijn erg verslagen. De dood verdeelt zijn aandacht belabberd.
Fijne dag allemaal! peetje, make us proud.
Tweede gesprekquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:39 schreef Duderinnetje het volgende:
Pee, heb je een sollicitatie? heel veel succes. Ik duim voor je!![]()
Door danquote:Zag gisteren de vraag voordat internet er hier uitvloog: sollicitatie hier gaat goed. Door naar tweede ronde. Twijfel zelf of ik ermee door moet gaan. Denk ik nog over na. Wel een leuke baan en het gesprek ging hartstikke goed en over vanalles behalve de sollicitatie op een bepaald moment.
quote:Gisterenavond erg slecht nieuws gehad over een dierbare kennis. We zijn erg verslagen. De dood verdeelt zijn aandacht belabberd.
You betquote:Fijne dag allemaal! peetje, make us proud.
Mogge Lein! Het toekomstperspectief van de baan is erg onzeker. Deze functie zou als eerste weer afvallen, als er echt geen geld meer komt van de overheid. Ik weet niet of ik zin heb om over een jaar weer op zoek te gaan naar iets nieuws. Daar ga ik een paar dagen over nadenken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 07:44 schreef Leintjeuh het volgende:
Mooge allemaal. P, succes vandaag. Dude, sterkteWat was er niet leuk tijdens je sollicitatie?
Hmm...daar kan ik je wel gelijk in geven eigenlijkquote:Op vrijdag 15 april 2011 07:50 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mogge Lein! Het toekomstperspectief van de baan is erg onzeker. Deze functie zou als eerste weer afvallen, als er echt geen geld meer komt van de overheid. Ik weet niet of ik zin heb om over een jaar weer op zoek te gaan naar iets nieuws. Daar ga ik een paar dagen over nadenken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Druk, maar wel leuk!quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:07 schreef Stereotomy het volgende:
Paspoort, nieuwe riem () , Breakfast Roll én Hema ontbijt gehad. Nu ff werken thuis en dan op naar zkh!
Vanmiddag oefentherapeut, dan weer zkh en dan vanavond Salsa
Ja, wel een beetje druk eigenlijk... naja. Dan maar geen slaap.quote:
Ik slaap wel voor twee.quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:11 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja, wel een beetje druk eigenlijk... naja. Dan maar geen slaap.
Vind het leuk dat er 'Burgemeester van Maastricht' in m'n paspoort staat voor de komende vijf jaar.
Oh da's wel een goeie ja. Of zouden ze aan het uitslapen zijn?quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:37 schreef FutureFairytale het volgende:
leuk Borisz! Net als Krak was ik vannacht ieder uur wakker helaas. Zouden B&G vannacht gebeld zijn?
Waarom heb jij dit overhemd aan???quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
HiTerug
Goed gesprek gehad
Kritische vragen van zowel de directeur als HR en ik kon overal een goed antwoord op geven
Heeequote:Op vrijdag 15 april 2011 10:40 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waarom heb jij dit overhemd aan???
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
HiTerug
Goed gesprek gehad
Kritische vragen van zowel de directeur als HR en ik kon overal een goed antwoord op geven
quote:Op vrijdag 15 april 2011 10:42 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
HeeeIk had een mooi overhemd van McGregor aan
Met RODE streepjes
En ZONDER PEN in het borstvakje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We need to learn to set our course by the stars, not by the light of every passing ship." - Omar N. Bradley
Ja. Nu ben ik echt zenuwachtig aan het wordenquote:
Ik denk dat Golfer dat gister al aardig omschreven heeftquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:08 schreef Stereotomy het volgende:
Even goed nadenken hoe ze je moeten gaan belonen als ze je zo graag willen hebben
Goed bezigquote:Op vrijdag 15 april 2011 10:39 schreef PdeHoog het volgende:
HiTerug
Goed gesprek gehad
quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:03 schreef PdeHoog het volgende:
Krijg net een telefoontje
Nog beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
P!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.van harte! hoe tof!
Wat er ook gebeurt; altijd blijven lachen :-)
Nu even beetje rondneuzen wat je normaal in zo'n functie vangt. en nooit zeggen wat je nu verdiendquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:41 schreef PdeHoog het volgende:
JajaEErst maar eens zien wat de uitkomst gaat worden voor we gaan feliciteren, ok?
elke keer als ik hier meelukr/meepost en ik zie dat jij post, dan hoop ik heel hard voor je dat het over is!quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:59 schreef Bluezz het volgende:
Pee wat een vooruitgang
En dude, wat een verdrietig nieuws en je hebt helemaal gelijkEn die sollie, wat een lastig dilemma!
Zelf hebben we nog niets gehoord, ik heb de afspraak gemaakt met mijn zus dat als het een kwestie van uren wordt ik meteen gebeld wil worden.
Liefquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:00 schreef Jagärtrut het volgende:
elke keer als ik hier meelukr/meepost en ik zie dat jij post, dan hoop ik heel hard voor je dat het over is!
Mijn huidige salaris weten ze al want de recruiter heeft een salarisindicatie. Geen idee of dat al doorgebriefd is. De diverse salarisvergelijkingssites geven allemaal een salaris aan wat ongeveer 300 EUR lager ligt dan wat ik nu verdienquote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nu even beetje rondneuzen wat je normaal in zo'n functie vangt. en nooit zeggen wat je nu verdiend
Nee?quote:Op vrijdag 15 april 2011 11:51 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Nu even beetje rondneuzen wat je normaal in zo'n functie vangt. en nooit zeggen wat je nu verdiend
De zon schijnt en ik heb een tshirt aan, dus best goed. Plus, de Duutser is hier.quote:
Onzin! Als ze niet weten wat je nu verdiend kunnen ze alle kanten op met hun bod. Als ze dat wel weten, weten ze iig dat ze gelijk of erboven meoten gaan zitten. Plus dat je met dit soort dingen moet doen wat goed voelt.quote:
Nee heb ik ook niet gedaan toen ik in Beverwijk bij PZ van het zkh zat. Toen ze begonnen over de 'tredes' (aan de schalen wordt niet gemorreld in onze CAO op mijn niveau) zei ik met een geoefend stalen gezicht dat ik een trede hoger wilde.quote:
Alleen een tshirtquote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
De zon schijnt en ik heb een tshirt aan, dus best goed. Plus, de Duutser is hier.
Eet smakelijkquote:Maar, ik heb het concentratievermogen van een groene erwt vandaag, dat is wat frustrerend. Maar ja. Nu tijd voor lunch!
Wat betekent oversteken?quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:08 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee heb ik ook niet gedaan toen ik in Beverwijk bij PZ van het zkh zat. Toen ze begonnen over de 'tredes' (aan de schalen wordt niet gemorreld in onze CAO op mijn niveau) zei ik met een geoefend stalen gezicht dat ik een trede hoger wilde.
Hadden ze overleg over, ik moest op de gang wachten![]()
Nee, dat kon niet, echt niet.. nou dat wil ik oversteken zei ik en dat was ok.
Vond het heel lastig, maar ik zat op mijn werk in Utrecht 2 tredes lager![]()
en hoorde later dat ik als nieuwe binnenkomer het hoogst zat van alle dames die er al 100 jaar werken
Gelijke trede behouden, betekent dat.quote:
Oh ja, gelijk oversteken.quote:Op vrijdag 15 april 2011 12:13 schreef golfer het volgende:
[..]
Gelijke trede behouden, betekent dat.
Boriszquote:Lahm en Schweinsteiger dolblij met interim Jonker
14/04/2011 13:46
Andries Jonker maakt als interim-coach bij Bayern München, na het ontslag van Louis van Gaal, grote indruk op zowel het bestuur als op zijn spelers. De sfeer is verbeterd en er wordt zeer doelgericht getraind, laten Philipp Lahm en Bastian Schweinsteiger weten.
'Ja, we communiceren nu veel beter', meldt Lahm weten aan Der Kicker, na vier dagen werken onder de voormalige assistent van Van Gaal. 'Daar heeft Andries hard aan gewerkt. We praten nu veel meer tegen elkaar op het veld. Dat verrast me niet. Het contact met Jonker was altijd al erg goed.'
Jonker maakte bij zijn aantreden al grote indruk op het bestuur met zijn eerste toespraak als technisch eindverantwoordelijke aan de selectie. 'Ik ga niet van de ene op de andere dag alles anders doen', liet de interim-coach weten aan zijn spelers. 'Maar ik wil de onderlinge communicatie verbeteren. Als iemand een probleem of een vraag heeft, kan hij altijd bij mij terecht.'
'Het is zeer aangenaam bij Jonker', bevestigt Schweinsteiger de berichten, dat de kou uit de lucht lijkt verdwenen bij Bayern en een warme gloed over de club is getrokken. 'Hij stond altijd al in hoog aanzien binnen de selectie. We vonden hem een assistent-trainer, die met zijn expertise eigenlijk hoofdcoach had moeten zijn.'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |