Ik vind niks van sport. Ik vind die Cruijf een soort van PVV-er: grote bek hebben, wilde plannen neerleggen, huilen als het niet wordt doorgevoerd maar ondertussen niet de leiding willen nemen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:23 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Sinds wanneer vind jij iets van sport
één groot verschil: Cruijff heeft wel wat gepresteerd in zijn levenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:29 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind niks van sport. Ik vind die Cruijf een soort van PVV-er: grote bek hebben, wilde plannen neerleggen, huilen als het niet wordt doorgevoerd maar ondertussen niet de leiding willen nemen.
Hij irriteert me wat
Ongetwijfeld, maar dat de beste man in het verleden best goed bezig is geweest haalt niet weg dat ik hem nu eigenlijk een beetje een huilie vindquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef TAV74 het volgende:
[..]
één groot verschil: Cruijff heeft wel wat gepresteerd in zijn leven
Onzin! Ik ben heul niet zuur. Ik kan alleen af en toe wat irritant uit de hoek komenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef Sunnythesun het volgende:
Pee Derksen.. qua zuurgraad erg treffend moet ik zeggen
![]()
Ookquote:Op donderdag 14 april 2011 19:40 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Onzin! Ik ben heul niet zuur. Ik kan alleen af en toe wat irritant uit de hoek komen
Zooo vervelend als dat gebeurt! En hij moet toch ergens zijn, dus nog een keer zoekenquote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
grrrrr.... had nog een bon om uit eten te gaan en die moest ik voor eind mei verzilveren. dus afgesproken met een vriendin om zaterdag in Noordwijk te eten. Wil ik reserveren, ben ik de bon kwijt!ik had 2 maanden geleden nog gekeken tot wanneer die geldig was en nu heb ik echt al mn stapels doorgenomen maar ben ik em kwijt... mn moeder die altijd alles terugvind heeft ook lief gezocht maar niet gevonden.
![]()
![]()
Ja was ie goed?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
Als ik nu naar pilates ga, dan ga ik spugen. Zo vol ben ik van de heerlijke high tea
Wat heb je allemaal gehad?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:49 schreef LieLie het volgende:
Als ik nu naar pilates ga, dan ga ik spugen. Zo vol ben ik van de heerlijke high tea
En thee neem ik aanquote:Op donderdag 14 april 2011 19:53 schreef LieLie het volgende:
Ik had:
- Wittechocoladecheesecake
- Pestoparmahambrood met tomatenjam
- Creamy lemon crumb bars
Er waren:
- Muffins met bosbessenjam
- Scones met aardbeienjam en slagroom
- Sandwiches met zalm en citroenmayonaise
- Sandwiches met pesto, roomkaas en komkommer
Er was:
- een quiche met spekjes en kaas
- nog een quiche met spekjes en kaas
- quiche met rauwe ham, prei en uitjes
- een héle grote kom fruitsalade
/burp
Oja! Thee! Ik dacht al, ik mis ietsquote:Op donderdag 14 april 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En thee neem ik aan
Klinkt goddelijk, Lielie
Koeriersdienst??quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu nog een derde brood, een pot jam, een kwart cheesecake en drie stukjes lemoncrumbbars.
hehehe vandaar de dienstquote:Op donderdag 14 april 2011 19:57 schreef LieLie het volgende:
[..]
Haha, kom maar halen, was er maandag nog
Kwam je nou morgen hier eten en neem je dat dan ook even mee?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:56 schreef LieLie het volgende:
Ik heb nu nog een derde brood, een pot jam, een kwart cheesecake en drie stukjes lemoncrumbbars.
Dan heb ik een hele boze schoonmoeder, die had ik beloofd te komen etenquote:Op donderdag 14 april 2011 20:02 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Kwam je nou morgen hier eten en neem je dat dan ook even mee?
Oeh ja, dan kun je maar beter gaanquote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef LieLie het volgende:
[..]
Dan heb ik een hele boze schoonmoeder, die had ik beloofd te komen eten
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Oeh ja, dan kun je maar beter gaan
* Isabeau insert een paar schoonmoedergrappen en wenst je veel plezier daarquote:Op donderdag 14 april 2011 20:03 schreef LieLie het volgende:
Dan heb ik een hele boze schoonmoeder, die had ik beloofd te komen eten
vervelend, maar misschien kan je gebruik maken van die nieuwe lente-actie van Diningcity?quote:Op donderdag 14 april 2011 19:43 schreef FutureFairytale het volgende:
grrrrr.... had nog een bon om uit eten te gaan en die moest ik voor eind mei verzilveren. dus afgesproken met een vriendin om zaterdag in Noordwijk te eten. Wil ik reserveren, ben ik de bon kwijt!ik had 2 maanden geleden nog gekeken tot wanneer die geldig was en nu heb ik echt al mn stapels doorgenomen maar ben ik em kwijt... mn moeder die altijd alles terugvind heeft ook lief gezocht maar niet gevonden.
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 april 2011 19:33 schreef TAV74 het volgende:
één groot verschil: Cruijff heeft wel wat gepresteerd in zijn leven
5 restaurants in Bloemendaalquote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef golfer het volgende:
vervelend, maar misschien kan je gebruik maken van die nieuwe lente-actie van Diningcity?
Uit eten met 2 en betalen voor 1?
http://www.hoerahetislente.nl/
We zijn echt sneuquote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
[..]
5 restaurants in Bloemendaal
0 in Groningen & Drenthe
Ja, we tellen meestal niet mee bij dat soort actiesquote:
Die in Bloemendaal zijn allemaal strandtenten, trouwens.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:27 schreef Isabeau het volgende:
5 restaurants in Bloemendaal
0 in Groningen & Drenthe
Nou, bij de gewone restaurantweek is er nog wel wat te vinden. Maar houdt ook niet overquote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ja, we tellen meestal niet mee bij dat soort acties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben geen fan van hem, maar wat een geweldig leuke columnquote:
Bij de restaurantweek van vorig jaar stond 1 restaurant in Hoogeveen waar volgens mij het 3-gangenmenu standaard al goedkoper is dan de prijs van de restaurantweekquote:Op donderdag 14 april 2011 20:30 schreef LieLie het volgende:
Nou, bij de gewone restaurantweek is er nog wel wat te vinden. Maar houdt ook niet over
Je hebt het nieuws niet mee gekregen wat die associatie van plan is/was??quote:Op donderdag 14 april 2011 20:23 schreef LieLie het volgende:
Wat een stom Lucky-tv filmpje bij DWDD net..
Euh, blijkbaar niet?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Je hebt het nieuws niet mee gekregen wat die associatie van plan is/was??
Go back to the zoo - Electricquote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef LieLie het volgende:
Sun! Dat Oooh-ooh-ooh liedje van net bij de 3fm awards, welke is dat?
https://market.android.co(...)cIdentifier.freemiumquote:Op donderdag 14 april 2011 20:29 schreef LieLie het volgende:
Sun! Dat Oooh-ooh-ooh liedje van net bij de 3fm awards, welke is dat?
Nee, daarvoor. iets van ooh-oooh what are you waihaiting foohoor.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Go back to the zoo - Electric
Oh, vandaar!!quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Schietlessen op middelbare scholen geven![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |