Half uur jaquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Nouja, 10 km fietsen is ongeveer een half uurtje en in bijv een ziekenhuis kan je altijd wel douchen. Ik neem aan bij scholen en kantoorbanen nietIk reis nu ongeveer een uur en ben afhankelijk van het OV, dus fietsen zou echt te gek zijn
Wij hebben 2 douchesquote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik neem aan bij scholen en kantoorbanen niet![]()
Nog niet.. over 2 weken weer afspraak met de neuroloog om te horen of ik idd met melatonine moet gaan stoeien (en geen slaappillen hier hoor! daar begin ik maar niet aan..)quote:Op donderdag 14 april 2011 22:12 schreef AnneX het volgende:
[..]
Je gaat toch binnenkort naar een slaappoli oid?
En was je niet met melatonine aan het stoeien?
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef Sunnythesun het volgende:
Half uur jaEn bij ons kun je idd niet douchen of zo (+ dat ik dan nóg vroeger op zou moeten ivm de tijd wat dat weer kost)
Ik vond dat ook nooit vervelend, maar is ook net ff wat minder ver he.. En ik fietste áltijdquote:Op donderdag 14 april 2011 22:13 schreef borisz het volgende:
Ik woonde 6,5km van mijn middelbare school en vond het fietsen nooit vervelend. Was altijd wel lekker.
Bij regen reed ik mee of ging ik met de bus.
Ja dat snap ik. maar ik ga ook regelmatig ongedoucht de auto in, dus dan moet ik er wel extra tijd voor uit trekkenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Isabeau het volgende:
[..]ik ging ongedoucht op de fiets hoor! Dus of ik nou thuis of in het ziekenhuis ging douchen maakt dan qua tijd niet echt uit he
Ik realiseerde me waarom ik gisteravond zo moe was dat ik urenlang op de bank heb liggen dutten! Ik had een tablet cetirizine genomen omdat ik zo aan het niezen was en mijn ogen jeukten. En ik word dus doooodmoe van die dingen terwijl ze een 'zeer licht' sederend effect hebben.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
Nog niet.. over 2 weken weer afspraak met de neuroloog om te horen of ik idd met melatonine moet gaan stoeien (en geen slaappillen hier hoor! daar begin ik maar niet aan..)
OK.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:14 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Nog niet.. over 2 weken weer afspraak met de neuroloog om te horen of ik idd met melatonine moet gaan stoeien (en geen slaappillen hier hoor! daar begin ik maar niet aan..)
* Sunnythesun is jaloersquote:Op donderdag 14 april 2011 22:16 schreef AnneX het volgende:
[..]
OK.
Zover ik weet, geven slaappillen na 2 weken het tegengestelde effect !
Gelukkig hoef ik zelden voor 9 uur de deur uit.
En wat komt er op de plaquette te staan?quote:Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef LieLie het volgende:
Oh! Ik heb trouwens voor mijn stage teksten gemaakt voor een plaquette die ergens in het nieuwe gebouw komt, en het sluit een ruimte af met een kist die over vijftig jaar pas open mag. Dus als die tijd hangt daar de plaquette die ik geschreven heb
Iets over de twee openingen en het idee van die kistquote:Op donderdag 14 april 2011 22:19 schreef Isabeau het volgende:
[..]
En wat komt er op de plaquette te staan?
Toch geen eet-uw-verhuisstress-weg-bui hequote:Op donderdag 14 april 2011 22:20 schreef FutureFairytale het volgende:
ben de hele dag al aan het eten![]()
nu Japanse borrelmix en komkommer met gele zout
Ik had het voordeel dat moeders om de hoek werktequote:Op donderdag 14 april 2011 22:15 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik vond dat ook nooit vervelend, maar is ook net ff wat minder ver he.. En ik fietste áltijd![]()
Ik helaas niet.. en met de bus was ook een heel gedoe en lang en zo. Alleen een keer met dikke vette ijzel ging ik wel eens met de bus...quote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
[..]
Ik had het voordeel dat moeders om de hoek werkte.
Wij gingen dan vaak lopen, dan was je net zo snelquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik helaas niet.. en met de bus was ook een heel gedoe en lang en zo. Alleen een keer met dikke vette ijzel ging ik wel eens met de bus...
Ik heb menig herfststorm schuin hangend door de polder getrapt.. dat je steeds weer een stukje achteruit geblazen werd na een paar meter vooruit te zijn gegaan.. 2 meter vooruit, 1 terug![]()
Lijn 70 vroeger en nu Lijn 75 de sneldienst tussen IJmuiden en Haarlemquote:Op donderdag 14 april 2011 22:23 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Ik helaas niet.. en met de bus was ook een heel gedoe en lang en zo. Alleen een keer met dikke vette ijzel ging ik wel eens met de bus...
Ik heb menig herfststorm schuin hangend door de polder getrapt.. dat je steeds weer een stukje achteruit geblazen werd na een paar meter vooruit te zijn gegaan.. 2 meter vooruit, 1 terug![]()
Ik was jaloers op mijn nichtje aangezien er een scholencomplex direct naast haar flat stond. Dat betekende dat ze zowel tijdens de lagere school als de middelbare school binnen 3 minuten op school wasquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef borisz het volgende:
Ik had het voordeel dat moeders om de hoek werkte.
quote:Op donderdag 14 april 2011 22:24 schreef LieLie het volgende:
[..]
Wij gingen dan vaak lopen, dan was je net zo snel
Tja, ik moest eerst van Alkmaar noord naar het CS (lijn 22 dacht ik) en dan nog de bus naar Bergen en dan nog lopen of geluk hebben dat de bus naar BaZ reed, die stopte vlak bij school.quote:Op donderdag 14 april 2011 22:25 schreef borisz het volgende:
[..]
Lijn 70 vroeger en nu Lijn 75 de sneldienst tussen IJmuiden en Haarlem. Nooit problemen met de bus gehad dus
.
kweet niet. heb geen eens honger/trek en ben moe maar ik zit gewoon op de bank te etenquote:Op donderdag 14 april 2011 22:21 schreef PdeHoog het volgende:
Zeg FFT
[..]
Toch geen eet-uw-verhuisstress-weg-bui he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |