Lekkerquote:Op donderdag 14 april 2011 21:41 schreef kaasplankje het volgende:
* kaasplankjeschenkt een glas cognac in
Nee. Ik zag dit toevallig op facebook voorbij komenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Holy cow!
Ben je Tosh.O aan het zien?
Ok dan. Die ken ik nietquote:Op donderdag 14 april 2011 21:44 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Rémy Martin petite champagne VS
hoezo, netto bedrag onthouden, dat moet hogerquote:Op donderdag 14 april 2011 21:42 schreef PdeHoog het volgende:
Zo. Maar eens even mijn schoenen nalopen, overhemd strijken, broek bekijken! En daarna nog wat vraagjes bekijken en antwoorden bedenken en mijn huidige loonstrook uitermate goed bestuderen
de VSOP is iets duurderquote:Op donderdag 14 april 2011 21:45 schreef PdeHoog het volgende:
Ok dan. Die ken ik nietIk ben meestal van de VSOP. Daar staan hier nog wat flessen van...ze kwamen sneller binnen dan dat ik het opdronk
Twente ook bijna op 2-0. Niet dat die het gaan redden, maar het staat al een stuk beter.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef golfer het volgende:
Het wordt zowaar bijna nog spannend in Eindhoven.
zit het niet gewoon in je e-mail box?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:48 schreef FutureFairytale het volgende:
gezocht.. ff op bed gelegen.. viel ik in slaapen zusje maakte me wakker omdat een leuk tv programma al ff was begonnen (echte meiden in de jungle). daarna nog 4x gezocht en kan em echt niet vinden.. zo zonde.. had er wel voor betaald gewoon. iets van 36 euro voor 2 pers
quote:
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:46 schreef TAV74 het volgende:
[..]
hoezo, netto bedrag onthouden, dat moet hogerRest is toch veel te ingewikkeld.
Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:
Je wil graag slapenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:47 schreef Sunnythesun het volgende:
Ik twijfel over port bij wijze van mokerslag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |