Laten we dit eens goed uitzoeken. Misschien kan iemand de Uefa even bellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef horned_reaper het volgende:
Met 3 - 0 is PSV toch gewoon door?
(Aangezien de stand dan op 4 - 4 zou komen.... maar PSV het voordeel van een uitgoal heeft)
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we dit eens goed uitzoeken. Misschien kan iemand de Uefa even bellen.
En Rutten had het nog wel over een brede kleedkamer. Wat een middelmaat op de bank zeg.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wuytens, Maza en Tamata...
Marzo en nog een Wuytens op de bank
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Maza, Lens, Hutchinson, Wuytens, Dzsudzsák, Labyad, Manolev, Bakkal en Tamata.
Wisselsspelers: Cássio Ramos, Vukovic, Berg, Nijland, Zeefuik, Marzo en D. Wuytens.
Makkelijk praten met al die jeugd erbijquote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En Rutten had het nog wel over een brede kleedkamer. Wat een middelmaat op de bank zeg.
Oftewel rechts ligt open met zenuwachtige Tamata, links weet ik ook niet wat ik moet denken van Wuytens..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wuytens, Maza en Tamata...
Marzo en nog een Wuytens op de bank
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Maza, Lens, Hutchinson, Wuytens, Dzsudzsák, Labyad, Manolev, Bakkal en Tamata.
Wisselsspelers: Cássio Ramos, Vukovic, Berg, Nijland, Zeefuik, Marzo en D. Wuytens.
Dat zijn allemaal aanvallers op Afellay na.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Makkelijk praten met al die jeugd erbij
Volgens mij hadden we toen ook nog Toivonen, Reis, Afellay en Koevermans...
Je hoeft ons niet uit te leggen hoe het ervoor staat, we zijn zelf realistisch..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal aanvallers op Afellay na.
Als PSV dit jaar geen kampioen wordt dan gaan ze echt heel hard terugvallen. Reis die volgend seizoen niet speelt. Geen spits in de selectie, of je moet met Lens in de punt willen gaan spelen maar die is geschikter voor 4-4-2. Niemand kunnen aankopen tenzij er bepalende spelers weggaan.
Maar een grijpstuiver voor je belangrijkste speler vangen. Gaat goed daar.
Wat is die zeekoe toch een goor wijf.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oprotten met die fake shit, ik wil Derksen!
Welke van hun?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is die zeekoe toch een goor wijf.
Het lijkt wel of hij de dochter van Rutten iets heeft aangedaan ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
Vind ik ook, of verkopen/verhuren.. als je hem echt 0 minuten geeft.. vraag me af waarom, is hij nou zo slecht op de training? (Nijland)
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke van hun?
Elke keer als ik die blonde zie moet ik zelf zweten
Ajax mag blij zijn dat ze van Spartak hebben verloren.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Moskou - Porto is nog een leuke wedstrijd om te kijkenben benieuwd naar PSV..
Waarom blij zijn? Dat je niet met een 4-0/4-1 erop gaat als twente/psv? Je bent wel een ronde verder + wat geld..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax mag blij zijn dat ze van Spartak hebben verloren.
FC Porto is samen met Villarreal echt by far de sterkste ploeg in de EL.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ajax had een off-day tegen Spartak, anders hadden we nu Porto verslagen.
Ajax zou geen schijn van kans hebben tegen dit Porto.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ajax had een off-day tegen Spartak, anders hadden we nu Porto verslagen.
Die ronde verder kan mij gestolen worden en EL levert echt vrij weinig op. Ajax heeft met de CL verdiensten al een prima financieel Europees seizoen gehad. En ja, Ajax zou er hard af zijn gegaan tegen Porto. En het is nu in de titelstrijd juist een voordeel dat ze geen ronde verder zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom blij zijn? Dat je niet met een 4-0/4-1 erop gaat als twente/psv? Je bent wel een ronde verder + wat geld..
[..]en ik ben de kerstman
Serieus?quote:
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax zou geen schijn van kans hebben tegen dit Porto.
Klopt, anders zou ik het niet typen he.quote:
2 wedstrijden toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, anders zou ik het niet typen he.
Maar je denkt serieus dat Ajax van Porto zou gaan winnen over 3 wedstrijden?
Villreal is trouwens beest in EL ik vind ze persoonlijk beter dan Portoquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef 3M1N3M het volgende:
villareal-porto ofzo finale EL denk ik.
2-1
daarna
1-2
Na penaltys villareal gewonnen.
Is maar over 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef 3M1N3M het volgende:
2-1
daarna
1-2
Finale is maar 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef 3M1N3M het volgende:
2-1
daarna
1-2
Dan 2-2 en villareal door in verlenging/penaltys/laatste minuutquote:
Villarreal heeft nog een spannend competitieslot voor de boeg terwijl Porto al lang uitgespeeld is in de competitie en zich helemaal kunnen richten op de EL.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dan 2-2 en villareal door in verlenging/penaltys/laatste minuut
Wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
PSV publiek is best kritisch hoor, zeker dit seizoen .. Johan.
Klopt ik kan het begrijpen en ik ben zelf ook kritisch.. maar je helpt je club er niet mee.. ze gaan er niet beter door voetballen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk.
Kutvoetbal met resultaten wordt getolereerd, maar als ook nog de resultaten wegvallen.
Isaksson, Marcelo, Maza, Lens, Hutchinson, Wuytens, Dzsudzsák, Labyad, Manolev, Bakkal en Tamata.quote:
Wat ik me al een tijdje afvraag. Ajax staat al langer dan PSV droog en nog halen ze grote transfersommen binnen itt PSV. Hoe komt dat toch? Is het merk Ajax internationaal dan zo veel groter?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt ik kan het begrijpen en ik ben zelf ook kritisch.. maar je helpt je club er niet mee.. ze gaan er niet beter door voetballen.
Maar de toekomst ziet er ook niet goed uit zoals Johan al zei..
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag. Ajax staat al langer dan PSV droog en nog halen ze grote transfersommen binnen itt PSV. Hoe komt dat toch? Is het merk Ajax internationaal dan zo veel groter?
Dit 'verbaasd' mij ook, maar ik denk inderdaad europees groter vanwege jaren 70. Dat is het probleem ook, Ajax speelt niet goed maar hebben nog goede transfers..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag. Ajax staat al langer dan PSV droog en nog halen ze grote transfersommen binnen itt PSV. Hoe komt dat toch? Is het merk Ajax internationaal dan zo veel groter?
We moeten dit weekend daar toch tegen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer roept Gijp dat PSV niet kon winnen van Heracles terwijl het toch echt 5-2 was geworden.
Volgens mij is hij in de war met een andere wedstrijd...
jaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
We moeten dit weekend daar toch tegen?
Plus het feit dat de jeugsopleiding natuurlijk ook veel meer toppers heeft afgeleverd. PSV moet het juist van goede inkopen doen ipv de jeugd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit 'verbaasd' mij ook, maar ik denk inderdaad europees groter vanwege jaren 70. Dat is het probleem ook, Ajax speelt niet goed maar hebben nog goede transfers..
Mwah, geen resultaten maar net als vorig seizoen draaide het toch behoorlijk goed. Daarbij redelijk wat spelers die op het WK te zien waren (voor mijn gevoel iig meer dan van Twente/PSV).quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit 'verbaasd' mij ook, maar ik denk inderdaad europees groter vanwege jaren 70. Dat is het probleem ook, Ajax speelt niet goed maar hebben nog goede transfers..
Wat een nare sneer.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Ja ik zie ook niet in waarom hun zeggen dat de jeugd opleiding zwak is maargoed.. die mensen snappen wel meer niet daar..
Dat komt omdat ze na de genoemde spelers geen toppers meer hebben afgeleverd en meer zijn gaan selecteren op fysiek vermogen ipv voetballend vermogen. Al schijnt dat nu gelukkig weer andersom te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Ja ik zie ook niet in waarom hun zeggen dat de jeugd opleiding zwak is maargoed.. die mensen snappen wel meer niet daar..maar genoeg over Ajax, als we andere 'aanvallen' door topics te kapen moeten we het zelf ook niet doen
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:57 schreef GGMM het volgende:
Als Fred begint te praten verlies ik al de wil om te leven.
Doodverwensing.quote:
Zo gozer kan je zelfs als PSV fan niet blij van worden toch?quote:
Manolev is een held.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:01 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zo gozer kan je zelfs als PSV fan niet blij van worden toch?
Jammer dat je als held tegenwoordig dus niet eens meer hoeft te kunnen voetballen.quote:
Verwarring stichten bij Benficaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch jaquote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef Geo3kant het volgende:
Als je de uit club de shirts laat bepalen heb je al verloren..
Ik snap hier eerlijk gezegd niks van.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:04 schreef Geo3kant het volgende:
Als je de uit club de shirts laat bepalen heb je al verloren..
quote:Op donderdag 14 april 2011 21:05 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik snap hier eerlijk gezegd niks van.
Haha, nee dat niet; ik bedoel ik snap er niks van dat je als PSV in een uitshirt speelt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]hap hap, een flauwe grap.. jeweetzelf
Van mij wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Mag/mogen we Twente tussen standen in dit topic spoilen?
Zij alleen uitshirt bij wat teveel lijkt op thuisshirt psv = psv in uitshirt?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, nee dat niet; ik bedoel ik snap er niks van dat je als PSV in een uitshirt speelt.
En Reis natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Zonde dat deze teams vorig jaar niet tegen elkaar speelden.
Dan had je toppers als Afellay, David Luiz, Di Maria en Ramires op het veld gehad.
Dat is vaak de regel/manier van zaken ja.. maar zij hebben een wit shirt.. ach, zo is het wat duidelijker.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zij alleen uitshirt bij wat teveel lijkt op thuisshirt psv = psv in uitshirt?
Reis heeft (of had) natuurlijk veel potentie maar heeft nog geen drol gepresteerd.quote:
Geen drol gepresteerd?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Reis heeft (of had) natuurlijk veel potentie maar heeft nog geen drol gepresteerd.
Maar ik snap je smiley
Snap niet dat ze niet gewoon andere wedstrijd uitzenden dan twee waar het nergens meer omgaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
TrueDan maar ff streampje erbij zetten voor Twente.
Ja Braga - Kiev was de enige met nog spanningquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Bolter het volgende:
[..]
Snap niet dat ze niet gewoon andere wedstrijd uitzenden dan twee waar het nergens meer omgaat.
En dan ging ie nog niet eens echt verstandig met z'n lijf om..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen drol gepresteerd?.. 8 goals in 9 wedstrijden sinds hij terug was, zonder de goals in jong PSV te tellen..
Ja leuk, maar die hoort natuurlijk in geen 100 jaar in het rijtje Afellay, David Luizquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen drol gepresteerd?.. 8 goals in 9 wedstrijden sinds hij terug was, zonder de goals in jong PSV te tellen..
Dat klopt, maar daar ging het niet om ging om zijn prestaties..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
En dan ging ie nog niet eens echt verstandig met z'n lijf om..
Dat bedoelde ik dus te zeggen; stel als er nog wat meer focus achter zat. Doodzonde van zo'n gast, tot wanneer moet ie eigenlijk revalideren?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar ging het niet om ging om zijn prestaties..
Tja, lastig te zeggen denk dat je op zijn vroegst pas 2e seizoens helft .. als hij dat al haalt en goed herstelt. (En nu van de drank/drugs afblijft aangezien de moeilijke periode en terug in brazillie is nu)quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus te zeggen; stel als er nog wat meer focus achter zat. Doodzonde van zo'n gast, tot wanneer moet ie eigenlijk revalideren?
Moet het daarvoor niet eens 0-1 voor wordenquote:
00-00?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:15 schreef Robus het volgende:
Zo te zien wordt het weer een nulletje of 4.
Dat is toch geen verrassing mag ik hopen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Ludacriss het volgende:
Tijd om over te schakelen. Word niks met psv op deze manier.
Waarom dit 2x melden? Ga dan gewoon weg met je gezever...quote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Ludacriss het volgende:
Tijd om over te schakelen. Word niks met psv op deze manier.
Hij wil krediet winnen bij de supporters denk ikquote:Op donderdag 14 april 2011 21:16 schreef Geo3kant het volgende:
In een wedstrijd waar het nergens om gaat gaat Rutten zich opeens wel druk makenga zitten man droplul
Sherlockquote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Kneus dat was een grap om jou weer te stangen
Je moet eens opletten hoe makkelijker hij een speler voorbij speelt.. zonder grappen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:20 schreef gniffie het volgende:
manolev liet wel even zijn klasse zien.
En vervolgens een voorzet weer het stadion uitschiet en daarom dus weer 50 meter terug moet rennen.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je moet eens opletten hoe makkelijker hij een speler voorbij speelt.. zonder grappen.
Ballenjongens zijn géén spelers!quote:Op donderdag 14 april 2011 21:21 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Je moet eens opletten hoe makkelijker hij een speler voorbij speelt.. zonder grappen.
ik krijg iig weer even hoop (voor zolang het duurt)quote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef Geo3kant het volgende:
Het is maar.. 1-0, eentje tegen krijgen en iedereen is weer de adrenaline kwijt dus.. don't get a big dick.
die 4-1 zou idd best nog wel eens zuur uit kunnen pakken. Al verwacht ik niet dat Benfica het uberhaupt zover laat komenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:23 schreef SonicVolcano het volgende:
Wat zullen ze balen dat ze de 3-1 vorige week niet hadden kunnen vasthouden.
Waarom moet PSV met 2-0 winnen?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Onnoman het volgende:
1-0 ruim optijd...
psv moet nu met 2-0 winnen.. het is niet onmogelijk!!
maar wel coole commentatorquote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die loopt een fractie van een seconde achter.
ik ook *denkt aan marcellis in (een van?) zijn eerste europese wedstrijd*quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie Tamata er wel afgaan met 2x geel ..
omdat 2-0 + 1-0 = 3-0 = 4-4quote:
quote:Hoopvol. #PSV verloor nog nooit een Europese wedstrijd waarin Dzsudzsák scoorde (W5 G3 tot vanavond). #psvben
Tamata ofzo heeft al iemand de wedstrijd uitgeschptquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Adames het volgende:
wat speelt PSV toch hard en gemeen. Ik zou me als Benfica supporter helemaal opvreten. Dadelijk doet iemand nog Janko na
klopt, maar ik heb PSV ooit raardere dingen zien doen (AC milan 2005) dus je weet nooitquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat het is aan nederland.. je blijft hopen haha.. ondertussen weet je gewoon dat we keihard verliezen.. en toch.. altijd hoop houden
Wat een heerlijk elftal was dat. Die goal van Cocuquote:
maar we zijn werder toch niet vergetenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef .Henk. het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb PSV ooit raardere dingen zien doen (AC milan 2005) dus je weet nooit
ruk je daar nog steeds op af ofzo.. nieuwe tijden nieuwe kansen..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef .Henk. het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb PSV ooit raardere dingen zien doen (AC milan 2005) dus je weet nooit
was toen best wel erg voor PSV eigenlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
Wat een heerlijk elftal was dat. Die goal van Cocu
Laten we hopen dat jullie met 3-0 winnen en idd punten verspelen tegen Heracles.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:29 schreef Geo3kant het volgende:
Maar heel leuk.. dadelijk winnen we met 2-0 of 2-1 zoiets.. ons eigenlijk kapot gelopen en dan punten verspelen tegen heracles.. (wat een optimist ben ik ook he)
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik teken hier ook voor.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we hopen dat jullie met 3-0 winnen en idd punten verspelen tegen Heracles.
Haha daar is ie hoor. De haterquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dan kan ik lang wachten ben ik bang
83ste minuut is ook goed iddquote:Op donderdag 14 april 2011 21:33 schreef Kekster het volgende:
[..]
Dan kan ik lang wachten ben ik bang
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |