Klopt ik kan het begrijpen en ik ben zelf ook kritisch.. maar je helpt je club er niet mee.. ze gaan er niet beter door voetballen.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:45 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wel begrijpelijk.
Kutvoetbal met resultaten wordt getolereerd, maar als ook nog de resultaten wegvallen.
Isaksson, Marcelo, Maza, Lens, Hutchinson, Wuytens, Dzsudzsák, Labyad, Manolev, Bakkal en Tamata.quote:
Wat ik me al een tijdje afvraag. Ajax staat al langer dan PSV droog en nog halen ze grote transfersommen binnen itt PSV. Hoe komt dat toch? Is het merk Ajax internationaal dan zo veel groter?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:46 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt ik kan het begrijpen en ik ben zelf ook kritisch.. maar je helpt je club er niet mee.. ze gaan er niet beter door voetballen.
Maar de toekomst ziet er ook niet goed uit zoals Johan al zei..
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag. Ajax staat al langer dan PSV droog en nog halen ze grote transfersommen binnen itt PSV. Hoe komt dat toch? Is het merk Ajax internationaal dan zo veel groter?
Dit 'verbaasd' mij ook, maar ik denk inderdaad europees groter vanwege jaren 70. Dat is het probleem ook, Ajax speelt niet goed maar hebben nog goede transfers..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:47 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Wat ik me al een tijdje afvraag. Ajax staat al langer dan PSV droog en nog halen ze grote transfersommen binnen itt PSV. Hoe komt dat toch? Is het merk Ajax internationaal dan zo veel groter?
We moeten dit weekend daar toch tegen?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Dj_Day-V het volgende:
Weer roept Gijp dat PSV niet kon winnen van Heracles terwijl het toch echt 5-2 was geworden.
Volgens mij is hij in de war met een andere wedstrijd...
jaquote:Op donderdag 14 april 2011 20:49 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
We moeten dit weekend daar toch tegen?
Plus het feit dat de jeugsopleiding natuurlijk ook veel meer toppers heeft afgeleverd. PSV moet het juist van goede inkopen doen ipv de jeugd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit 'verbaasd' mij ook, maar ik denk inderdaad europees groter vanwege jaren 70. Dat is het probleem ook, Ajax speelt niet goed maar hebben nog goede transfers..
Mwah, geen resultaten maar net als vorig seizoen draaide het toch behoorlijk goed. Daarbij redelijk wat spelers die op het WK te zien waren (voor mijn gevoel iig meer dan van Twente/PSV).quote:Op donderdag 14 april 2011 20:48 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dit 'verbaasd' mij ook, maar ik denk inderdaad europees groter vanwege jaren 70. Dat is het probleem ook, Ajax speelt niet goed maar hebben nog goede transfers..
Wat een nare sneer.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Ja ik zie ook niet in waarom hun zeggen dat de jeugd opleiding zwak is maargoed.. die mensen snappen wel meer niet daar..
Dat komt omdat ze na de genoemde spelers geen toppers meer hebben afgeleverd en meer zijn gaan selecteren op fysiek vermogen ipv voetballend vermogen. Al schijnt dat nu gelukkig weer andersom te zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:51 schreef Geo3kant het volgende:
Ja ik zie ook niet in waarom hun zeggen dat de jeugd opleiding zwak is maargoed.. die mensen snappen wel meer niet daar..maar genoeg over Ajax, als we andere 'aanvallen' door topics te kapen moeten we het zelf ook niet doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |