Laten we dit eens goed uitzoeken. Misschien kan iemand de Uefa even bellen.quote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef horned_reaper het volgende:
Met 3 - 0 is PSV toch gewoon door?
(Aangezien de stand dan op 4 - 4 zou komen.... maar PSV het voordeel van een uitgoal heeft)
Neequote:Op donderdag 14 april 2011 19:38 schreef GGMM het volgende:
[..]
Laten we dit eens goed uitzoeken. Misschien kan iemand de Uefa even bellen.
En Rutten had het nog wel over een brede kleedkamer. Wat een middelmaat op de bank zeg.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wuytens, Maza en Tamata...
Marzo en nog een Wuytens op de bank
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Maza, Lens, Hutchinson, Wuytens, Dzsudzsák, Labyad, Manolev, Bakkal en Tamata.
Wisselsspelers: Cássio Ramos, Vukovic, Berg, Nijland, Zeefuik, Marzo en D. Wuytens.
Makkelijk praten met al die jeugd erbijquote:Op donderdag 14 april 2011 20:17 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
En Rutten had het nog wel over een brede kleedkamer. Wat een middelmaat op de bank zeg.
Oftewel rechts ligt open met zenuwachtige Tamata, links weet ik ook niet wat ik moet denken van Wuytens..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
Wuytens, Maza en Tamata...
Marzo en nog een Wuytens op de bank
Opstelling PSV:
Isaksson, Marcelo, Maza, Lens, Hutchinson, Wuytens, Dzsudzsák, Labyad, Manolev, Bakkal en Tamata.
Wisselsspelers: Cássio Ramos, Vukovic, Berg, Nijland, Zeefuik, Marzo en D. Wuytens.
Dat zijn allemaal aanvallers op Afellay na.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Makkelijk praten met al die jeugd erbij
Volgens mij hadden we toen ook nog Toivonen, Reis, Afellay en Koevermans...
Je hoeft ons niet uit te leggen hoe het ervoor staat, we zijn zelf realistisch..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:20 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Dat zijn allemaal aanvallers op Afellay na.
Als PSV dit jaar geen kampioen wordt dan gaan ze echt heel hard terugvallen. Reis die volgend seizoen niet speelt. Geen spits in de selectie, of je moet met Lens in de punt willen gaan spelen maar die is geschikter voor 4-4-2. Niemand kunnen aankopen tenzij er bepalende spelers weggaan.
Maar een grijpstuiver voor je belangrijkste speler vangen. Gaat goed daar.
Wat is die zeekoe toch een goor wijf.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:24 schreef Dj_Day-V het volgende:
Oprotten met die fake shit, ik wil Derksen!
Welke van hun?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wat is die zeekoe toch een goor wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |