Het lijkt wel of hij de dochter van Rutten iets heeft aangedaan ofzo.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef Geo3kant het volgende:
Vind ik ook, of verkopen/verhuren.. als je hem echt 0 minuten geeft.. vraag me af waarom, is hij nou zo slecht op de training? (Nijland)
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:26 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Welke van hun?
Elke keer als ik die blonde zie moet ik zelf zweten
Ajax mag blij zijn dat ze van Spartak hebben verloren.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:34 schreef Geo3kant het volgende:
Moskou - Porto is nog een leuke wedstrijd om te kijkenben benieuwd naar PSV..
Waarom blij zijn? Dat je niet met een 4-0/4-1 erop gaat als twente/psv? Je bent wel een ronde verder + wat geld..quote:Op donderdag 14 april 2011 20:35 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax mag blij zijn dat ze van Spartak hebben verloren.
FC Porto is samen met Villarreal echt by far de sterkste ploeg in de EL.
quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ajax had een off-day tegen Spartak, anders hadden we nu Porto verslagen.
Ajax zou geen schijn van kans hebben tegen dit Porto.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef GGMM het volgende:
Ajax had een off-day tegen Spartak, anders hadden we nu Porto verslagen.
Die ronde verder kan mij gestolen worden en EL levert echt vrij weinig op. Ajax heeft met de CL verdiensten al een prima financieel Europees seizoen gehad. En ja, Ajax zou er hard af zijn gegaan tegen Porto. En het is nu in de titelstrijd juist een voordeel dat ze geen ronde verder zijn.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Waarom blij zijn? Dat je niet met een 4-0/4-1 erop gaat als twente/psv? Je bent wel een ronde verder + wat geld..
[..]en ik ben de kerstman
Serieus?quote:
Dat is jouw mening.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:36 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Ajax zou geen schijn van kans hebben tegen dit Porto.
Klopt, anders zou ik het niet typen he.quote:
2 wedstrijden toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 20:38 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Klopt, anders zou ik het niet typen he.
Maar je denkt serieus dat Ajax van Porto zou gaan winnen over 3 wedstrijden?
Villreal is trouwens beest in EL ik vind ze persoonlijk beter dan Portoquote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef 3M1N3M het volgende:
villareal-porto ofzo finale EL denk ik.
2-1
daarna
1-2
Na penaltys villareal gewonnen.
Is maar over 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef 3M1N3M het volgende:
2-1
daarna
1-2
Finale is maar 1 wedstrijd.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:42 schreef 3M1N3M het volgende:
2-1
daarna
1-2
Dan 2-2 en villareal door in verlenging/penaltys/laatste minuutquote:
Villarreal heeft nog een spannend competitieslot voor de boeg terwijl Porto al lang uitgespeeld is in de competitie en zich helemaal kunnen richten op de EL.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:43 schreef 3M1N3M het volgende:
[..]
Dan 2-2 en villareal door in verlenging/penaltys/laatste minuut
Wel begrijpelijk.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
PSV publiek is best kritisch hoor, zeker dit seizoen .. Johan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |