maar wel coole commentatorquote:Op donderdag 14 april 2011 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die loopt een fractie van een seconde achter.
ik ook *denkt aan marcellis in (een van?) zijn eerste europese wedstrijd*quote:Op donderdag 14 april 2011 21:24 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zie Tamata er wel afgaan met 2x geel ..
omdat 2-0 + 1-0 = 3-0 = 4-4quote:
quote:Hoopvol. #PSV verloor nog nooit een Europese wedstrijd waarin Dzsudzsák scoorde (W5 G3 tot vanavond). #psvben
Tamata ofzo heeft al iemand de wedstrijd uitgeschptquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef Adames het volgende:
wat speelt PSV toch hard en gemeen. Ik zou me als Benfica supporter helemaal opvreten. Dadelijk doet iemand nog Janko na
klopt, maar ik heb PSV ooit raardere dingen zien doen (AC milan 2005) dus je weet nooitquote:Op donderdag 14 april 2011 21:26 schreef Onnoman het volgende:
weet je wat het is aan nederland.. je blijft hopen haha.. ondertussen weet je gewoon dat we keihard verliezen.. en toch.. altijd hoop houden
Wat een heerlijk elftal was dat. Die goal van Cocuquote:
maar we zijn werder toch niet vergetenquote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef .Henk. het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb PSV ooit raardere dingen zien doen (AC milan 2005) dus je weet nooit
ruk je daar nog steeds op af ofzo.. nieuwe tijden nieuwe kansen..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:28 schreef .Henk. het volgende:
[..]
klopt, maar ik heb PSV ooit raardere dingen zien doen (AC milan 2005) dus je weet nooit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |