Haha, nee dat niet; ik bedoel ik snap er niks van dat je als PSV in een uitshirt speelt.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
[..]hap hap, een flauwe grap.. jeweetzelf
Van mij wel.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef Geo3kant het volgende:
Mag/mogen we Twente tussen standen in dit topic spoilen?
Zij alleen uitshirt bij wat teveel lijkt op thuisshirt psv = psv in uitshirt?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Haha, nee dat niet; ik bedoel ik snap er niks van dat je als PSV in een uitshirt speelt.
En Reis natuurlijkquote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Chase_Utley het volgende:
Zonde dat deze teams vorig jaar niet tegen elkaar speelden.
Dan had je toppers als Afellay, David Luiz, Di Maria en Ramires op het veld gehad.
Dat is vaak de regel/manier van zaken ja.. maar zij hebben een wit shirt.. ach, zo is het wat duidelijker.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:07 schreef Bolter het volgende:
[..]
Zij alleen uitshirt bij wat teveel lijkt op thuisshirt psv = psv in uitshirt?
Reis heeft (of had) natuurlijk veel potentie maar heeft nog geen drol gepresteerd.quote:
Geen drol gepresteerd?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Chase_Utley het volgende:
[..]
Reis heeft (of had) natuurlijk veel potentie maar heeft nog geen drol gepresteerd.
Maar ik snap je smiley
Snap niet dat ze niet gewoon andere wedstrijd uitzenden dan twee waar het nergens meer omgaat.quote:Op donderdag 14 april 2011 21:08 schreef Einthovuh het volgende:
[..]
TrueDan maar ff streampje erbij zetten voor Twente.
Ja Braga - Kiev was de enige met nog spanningquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Bolter het volgende:
[..]
Snap niet dat ze niet gewoon andere wedstrijd uitzenden dan twee waar het nergens meer omgaat.
En dan ging ie nog niet eens echt verstandig met z'n lijf om..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen drol gepresteerd?.. 8 goals in 9 wedstrijden sinds hij terug was, zonder de goals in jong PSV te tellen..
Ja leuk, maar die hoort natuurlijk in geen 100 jaar in het rijtje Afellay, David Luizquote:Op donderdag 14 april 2011 21:09 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Geen drol gepresteerd?.. 8 goals in 9 wedstrijden sinds hij terug was, zonder de goals in jong PSV te tellen..
Dat klopt, maar daar ging het niet om ging om zijn prestaties..quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Bolter het volgende:
[..]
En dan ging ie nog niet eens echt verstandig met z'n lijf om..
Dat bedoelde ik dus te zeggen; stel als er nog wat meer focus achter zat. Doodzonde van zo'n gast, tot wanneer moet ie eigenlijk revalideren?quote:Op donderdag 14 april 2011 21:10 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Dat klopt, maar daar ging het niet om ging om zijn prestaties..
Tja, lastig te zeggen denk dat je op zijn vroegst pas 2e seizoens helft .. als hij dat al haalt en goed herstelt. (En nu van de drank/drugs afblijft aangezien de moeilijke periode en terug in brazillie is nu)quote:Op donderdag 14 april 2011 21:11 schreef Bolter het volgende:
[..]
Dat bedoelde ik dus te zeggen; stel als er nog wat meer focus achter zat. Doodzonde van zo'n gast, tot wanneer moet ie eigenlijk revalideren?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |