quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Genoeg nederlanders met bontkragen toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef SeasideClubbers het volgende:
Turken zijn leuke mensen.
Exclusief die bontkraagjongeren dan.
Dat zijn dan ook tokkies.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:35 schreef amenth het volgende:
[..]
Genoeg nederlanders met bontkragen toch?
Izinquote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef msnk het volgende:
Ga jij op izin dit jaar Samet, ik bedoel Samuel
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
Al die turken in dit topic geilen op hun vakantie
Does not compute.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef Slayage het volgende:
dit jaar izin zeker, ben vorig jaar niet geweest
WTF is dat voor een zinquote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
Al die turken in dit topic geilen op hun vakantie en de europeaan uithangen in TR
Combinatie van een dombo en een sloeber.quote:Op zondag 17 april 2011 12:51 schreef zarGon het volgende:
Wie hier weet wat het woord doeber betekent?
Aight, thanks.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Combinatie van een dombo en een sloeber.
Ik moest het wel googelen, net zoiets als een lutser dus.
je bedoelt dat de scheids errug zijn best deed om, antep geen rood te geven, maar dat ie na 10 gele kaarten er gewoon weg niet omheen konquote:Op zondag 17 april 2011 10:46 schreef Poemgirl het volgende:
Die scheidsrechter heeft gewoon z'n best gedaan om Fener te laten winnen.
een doeber? een lutser?quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Combinatie van een dombo en een sloeber.
Ik moest het wel googelen, net zoiets als een lutser dus.
Wie willen ze aantrekken dan?quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef msnk het volgende:
Zo zo, Real lekker los met het aantrekken van Turkiska spelare
Wie ?quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef msnk het volgende:
Who the fuck is Survivor Taner, en waarom is hij zo populair/beroemd?
Jij kent alle Toerkse trends?quote:Op maandag 18 april 2011 17:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie ?
Nooit van gehoord dus zo populair is ie ook weer niet
Van het type water? Cool. Mijn sterrenbeeld is waterman.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:47 schreef zarGon het volgende:
Ik moet telkens aan Pokémon denken als ik Landysh ergens zie staan. Beeld ik mij een Pokémon in van het type water. Lief, zacht en teder, maar cholerisch.
Jodenquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij kent alle Toerkse trends?
Check die wannabe jood gaan dan
quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:16 schreef Landysh het volgende:
Oeh Weissman is er, nu ga ik weer over DNA praten.
zarGon, Ayca heeft nog twee DNA testen gekocht, wist je dat?
Ja inderdaad. Best vaag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef zarGon het volgende:
Jawohl.
Wel matig van 23AndMe dat ze niet op 15 april de kitjes verkochten voor 0 dollar, maar een paar dagen eerder. Ik had zoiets juist verwacht op DNA-dag.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu tevreden, zarGon ?
wat was er ook alweer met ayca gebeurd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:16 schreef Landysh het volgende:
Oeh Weissman is er, nu ga ik weer over DNA praten.
zarGon, Ayca heeft nog twee DNA testen gekocht, wist je dat?
wij gaan daar helaas niet over, dus regel dat zsm met je baas ofzo, want dit ziet er niet al te best voor je uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef omdat_appel het volgende:
Ik wil op izin!!! Nee sorry, ik MOET op izin!!! Anders ga ik dood aan te lang geen izin. Heb ik nu izin voor izin?
Onderaan, naast de Preview- en Invoeren-knop. Klik op dequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef omdat_appel het volgende:
valla de
(waar the f**kkkk zijn de smiles!!!!! gvd duizend knopjes voor bs zoals youtube en flickers maar geen simpele smiles!!)
Fok is echt verpest, serieus, irritante update functie die de hele tijd doordraait, geen smileknopje (dont try to fool me want er is geen preview knop en ook geen smile!) en ook de advanced edit mode kan ik niet terug vinden, ik kan geen eens direct een post quoten.. of is dit tegenwoordig alleen nog voor de elite van fok die hun porto trekken? Fcked up..quote:Onderaan, naast de Preview- en Invoeren-knop. Klik op de
Pff, dat zeg je toch niet, daardoor voelt ze zich nu de hele avond kut.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
En nu ga jij verder met mijn kantoor schoonmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Joods en Turks; een beter combinatie bestaat niet; ben dus superieur aan alles en iedereen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Che_ het volgende:
Wie ben jij en waarom denk je dat jij recht hebt om tegen mij te praten?
Bitch please... jij begint tegen mij te pratenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef Ayca het volgende:
Wie ben jij en waarom denk je dat jouw opmerking mij ook maar iets doet.
Bitch please... jij voelt blijkbaar drang om hier kinderachtige plaatjes te posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bitch please... jij begint tegen mij te praten
Ik had wel een beter antwoord verwacht van iemand die zich superieur voelt. Ach ja het is ook maar een gevoel.quote:
Verwachtingen zijn voor üntermenschen. Jij hebt niks te verwachten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef omdat_appel het volgende:
[..]
Ik had wel een beter antwoord verwacht van iemand die zich superieur voelt. Ach ja het is ook maar een gevoel.
Hoiquote:
Ja gelukkig zijn Dienekes, Polako en Mcdonald er.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:33 schreef Ayca het volgende:
Nee, mja hopelijk stoppen ze er de komende tijd wat moeite in...
Had ik verteld over mijn Igdirli 5th cousin? Vond ik wel leuk, hij is N en 9% Asian.
Ja.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja gelukkig zijn Dienekes, Polako en Mcdonald er.
Echt? OMG. Is hij ook Azeri? Ja natuurlijk is hij Azeri. Een Koerd met N en 9% Asian.Haha
Ik heb geen spleetogen. Ik zie er Midden-Oosters uit.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:39 schreef wikwakka2 het volgende:
Stelletje spleetogen hier. Ze hadden de titel moeten veranderen naar spleetogentopic op fok!.
Ja hallo, anders ga je er even serieus op in.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb geen spleetogen. Ik zie er Midden-Oosters uit.Mijn overgrootmoeder zag er wel erg EuroAziatisch uit (licht haar, lichte ogen en Azatisch gezicht). Jammer dat ik haar genen voor haar uiterlijk niet heb geërfd.
Hehe, of Pakistanen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 23:55 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja hallo, anders ga je er even serieus op in..
Het Arabierentopic is misschien een betere naam!
Trouwens bij http://uploadpic.org/storage/2011/MR6e8NSYGGT7GQOEJrROxUbJX.jpg en http://uploadpic.org/storage/2011/ut60m0ZEOETTwbrUlQlc8j3zE.jpg zat ik meer bij de Iraniers, dus ik dacht misschien komt dat door mn hoge(re) South Asian, maar jij zit wel gewoon bij de Turken.quote:
Oeps, ik keek verkeerd.quote:Op woensdag 20 april 2011 00:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Trouwens bij http://uploadpic.org/storage/2011/MR6e8NSYGGT7GQOEJrROxUbJX.jpg en http://uploadpic.org/storage/2011/ut60m0ZEOETTwbrUlQlc8j3zE.jpg zat ik meer bij de Iraniers, dus ik dacht misschien komt dat door mn hoge(re) South Asian, maar jij zit wel gewoon bij de Turken.
Nja.. ik bedoelde dit dusquote:Op woensdag 20 april 2011 00:18 schreef Landysh het volgende:
[..]
Oeps, ik keek verkeerd.
Maar je zit precies tussen Iraniers en Turken?
Wat een sukkel.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]..
Heb ook een G1, volgens mij komt hij uit Georgie maar hij heeft niet gereageerd.
Mijn God!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:14 schreef Landysh het volgende:
Vraagje aan de Turken op FOK: Is Turkmeens hetzelfde als Turks?
Koerden die Turken proberen te Koerdificeren. WTF.
Jaquote:
Echt he.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn God!Weten we meteen hoe serieus we Che in het vervolg moeten nemen.
She'z cuuute! Cici kiiiiszzzquote:
Vind ik ook, maar het ging me dus meer om het Azerbeidzjaans dat van nature zo poëtisch klinkt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar.. ik vind de kinderen in zulke filmpjes altijd een beetje geindoctrineerd overkomen..
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn God!Weten we meteen hoe serieus we Che in het vervolg moeten nemen.
Johquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Ayca het volgende:
Maar.. ik vind de kinderen in zulke filmpjes altijd een beetje geindoctrineerd overkomen..
Doet mij denken aan het communisme. Prijs de leider, het land, het volk, en alles zal goedkomenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef msnk het volgende:
Vraagje voor de kenners![]()
Zijn er delen in Turkije waar er (heel) snel Turks wordt gesproken? Zo ja, waar? Ik hoorde namelijk van mijn mammie
dat dat vooral veel bij Koerden voorkomt, klopt dat?
Ik betrap mezelf erop dat ik erg snel Turks praat en gecombineerd met een Nederlands accent wordt dat vaak compleet onverstaanbaar voor Turken.
Mijn familie komt uit Sivas trouwens.
[..]
JohHeb je die aflevering van 'in Turkije' over Koerden gezien? Lieten ze een geturkificeerd Koerdisch meisje zien dat met al haar klasgenootjes iedere ochtend(?) hardop allerlei nationalistische blaat moeten roepen
Kippenvel krijg ik er altijd van.
Meerdere mensen uit dit topicquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef omdat_appel het volgende:
Wie volgt onderstaand programma nog meer?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef msnk het volgende:
Heb je die aflevering van 'in Turkije' over Koerden gezien?
Ja, dat meisje wilde Turks lerares worden toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef msnk het volgende:
Vraagje voor de kenners![]()
Zijn er delen in Turkije waar er (heel) snel Turks wordt gesproken? Zo ja, waar? Ik hoorde namelijk van mijn mammie
dat dat vooral veel bij Koerden voorkomt, klopt dat?
Ik betrap mezelf erop dat ik erg snel Turks praat en gecombineerd met een Nederlands accent wordt dat vaak compleet onverstaanbaar voor Turken.
Mijn familie komt uit Sivas trouwens.
[..]
JohHeb je die aflevering van 'in Turkije' over Koerden gezien? Lieten ze een geturkificeerd Koerdisch meisje zien dat met al haar klasgenootjes iedere ochtend(?) hardop allerlei nationalistische blaat moeten roepen
Kippenvel krijg ik er altijd van.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, dat meisje wilde Turks lerares worden toch?
Gaat mij echt veel en veel te ver allemaal, het schiet 'mooi' een miljoen kilometer voorbij en is enkel en alleen nog maar eng, brrrrquote:Maar aan de andere kant, en dat zal wel aan mij liggen, vond ik het wel mooi.
Gebruik je een ad-blocker?quote:Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef omdat_appel het volgende:
Waarom kun je je berichten niet aanpassen als je eenmaal gepost hebt
het is namelijk een verachtvoudiging en niet verviervoudiging
ik kan ook niet meer op preview drukken oid watskebeurd
Haar borsten.... Eng.quote:Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja en is zij een Turkse? want.... http://www.geenstijl.nl/m(...)e_vrouwen_naakt.htmlik heb daar ervaring mee
http://veerboot.vara.nl/Over-Veerboot-naar-Holland.9035.0.htmlquote:‘Veerboot naar Holland’ is het emigratieverhaal van vijf Turkse gezinnen. In een vijfdelige documentaireserie tekent regisseur Fidan Ekiz dit verhaal op uit de mond van haar eigen moeder, diens vriendinnen, hun echtgenoten en hun kindere
In de zestiger en zeventiger jaren van de vorige eeuw trokken de vrouwen met hun kersverse echtgenoten en met hooggespannen verwachtingen naar het dorpje Rozenburg onder de rook van Pernis in het Rotterdamse havengebied. Van hun verwachtingen kwam weinig terecht. De vrouwen vervreemdden van de Nederlandse samenleving maar ook van Turkije. Hun mannen probeerden hun teleurstelling te verbijten, maar velen werden depressief of vluchtten in de drank. Zo werden de vrouwen tot elkaar veroordeeld en moesten ze opnieuw het leven leren. Maar daardoor ontstond ook een hechte vriendschap waar optimisme, humor en solidariteit onmisbaar waren in de strijd om te overleven.
Fidan Ekiz werd in Rozenburg geboren, dicht bij de veerpont over de Nieuwe Waterweg. Ze had als klein meisje geen idee van de enorme reis die haar ouders hadden ondernomen;
“Als kind dacht ik dat mijn ouders ooit met deze pont naar Nederland waren gekomen. Maassluis, aan de overkant, moest dan Turkije zijn. Ik zwaaide naar de schepen die voorbij kwamen want misschien zat er wel familie op. Later begreep ik dat mijn moeder toen ze in 1973 naar Nederland kwam zich net zo moet hebben gevoeld: als een kind. In haar naïviteit had Nederland zo dichtbij geleken: het was maar drie uur vliegen! Maar toen ze voor het eerst naar Turkije terugkeerde werd ze overmand door verdriet. Al die tijd had mijn moeder geen idee gehad dat ze zo ver van huis was. Voor het eerst voelde ze zich eenzaam en vroeg ze zich af waaraan ze was begonnen.”
Waar haar moeder aan begon laat zich het best omschrijven als een groots avontuur. De Turkse mannen en vrouwen in “Veerboot naar Holland” zijn dan ook geen slachtoffers maar avonturiers. Hoeveel tegenslag ze ook te verwerken kregen, ze bleven lachen en knokten moedig door. Dat gold zeker voor de vrouwen met hun soms kinderlijke onbevangenheid. Maar dat ging ook op voor de mannen, die al snel beseften dat ze nooit de rijkdom zouden bereiken waar ze voor waren gekomen en ook nooit zouden terugkeren naar Turkije.
Zelfs de kinderen - die de gids werden van hun ouders in het land waar die de taal niet van spraken – klaagden niet, ook al zongen ze op 5 december liedjes voor een Sinterklaas die nooit wat in hun schoentje deed. Ondertussen werd de Nederlandse samenleving steeds kouder en vijandiger tegen de mensen die ze zelf ooit als goedkope arbeidskrachten naar Nederland haalde. Maar verwijten hebben de – in middels bejaarde - Turkse pioniers nooit gehad. Hoogstens aan zichzelf.
Zeker wat betreft onderhandelenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik ben Joods en Turks; een beter combinatie bestaat niet; ben dus superieur aan alles en iedereen.
quote:Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef Allessio het volgende:
Overigens genieten ik mannen met volle teugen van de Turkse dames die hun lichaam tentoonstellen op twitter.
Negeerfase IVquote:Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef Ayca het volgende:
Ahh daar hebben we Che weer.
Ga eens dansen. Gewoon doen. Lekker gek.
Een typische dertien-in-een-dozijnverhaal, waarom zou ik dat willen zien?quote:Op donderdag 21 april 2011 00:00 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
http://veerboot.vara.nl/Over-Veerboot-naar-Holland.9035.0.html
Op de site staat een preview, kijken dus Donderdag!
Ja dat wisten we alquote:Op donderdag 21 april 2011 02:52 schreef WammesWaggel het volgende:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Wammes_Waggel
Wat doe je moeilijk man. ABP uitschakelen op Fok en NoScript een uitzondering toevoegen, opgelost.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef omdat_appel het volgende:
Zargon; Gebruik je een ad-blocker?
Ik ga huilen, waarom verschijnt bij sommige mensen wel een knopje onder de datum met quote dit bericht en bij sommige de meeste niet? Is dit per user uit te zetten oid?
Ja ik gebruik ad-blocker, vandaar dat preview en al die andere functies niet werken waarschijnlijk? Zo van, jij gebruikt adblocker, dan maak je ook geen gebruik van fok.. op zich wel begrijpelijk, al dan niet bewust.
zaterdag in de HMH in Amsterdamquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Tarkan, de meest bekende Turk in Nederland
Nee sorry, maar leuk om te lezen dat hij nog altijd succes heeft, was vroeger best een beetje fan
gel gel acimayacak..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik had willen gaan, jammer genoeg niet.
Denken dat ik PKK benquote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef BradSpit het volgende:
[..]
je hebt wel een beetje gelijk
ik heb Apo lekker in zijn reet geneukt..
haha vet thnx manquote:Op donderdag 21 april 2011 11:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk man. ABP uitschakelen op Fok en NoScript een uitzondering toevoegen, opgelost.
Huh ken je 'm echt persoonlijk dat je zoiets zegt of zeg je dat op basis van een aantal berichten dat je hier van 'm hebt gezien. Besef wat je zegt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik PKK ben. Ik ben anti-nationalist mongool.
Maar als er mensen zoals jou en je familie slachtoffer worden ben ik wel blij
je bent anti-nationalist, maar dat Turken doodgaan word je blij van..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
hij kwam al trollen in het koerden topicquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef omdat_appel het volgende:
[..]
Huh ken je 'm echt persoonlijk dat je zoiets zegt of zeg je dat op basis van een aantal berichten dat je hier van 'm hebt gezien. Besef wat je zegt.
niet turken in het algemeen maar jij en je familiequote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef BradSpit het volgende:
[..]
je bent anti-nationalist, maar dat Turken doodgaan word je blij van..
Contradictio.. uhuhhuhdoe je masker af man, schijnheil..
![]()
HOAX..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef msnk het volgende:
Misschien is zijn familie wél hartstikke aardig Che, wel 's over nagedacht?
Vraagje aan de Turken op FOK: Is Turkmeens hetzelfde als Turks?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
het is 12 graden in antalyaquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:11 schreef RoW_0 het volgende:
Volgende week lekker op izin in Alanya, ultra all inclusive!
Betekent dat ook dat ik midden in de nacht kan bellen en een biertje kan laten bezorgen?
bij mij klinken beide hetzelfdequote:Op vrijdag 22 april 2011 08:46 schreef Ayca het volgende:
Wakker gebeld worden is trouwens zo veel beter dan die rotwekker.![]()
ataturk was een homoquote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef BradSpit het volgende:
[..]
je hebt wel een beetje gelijk
ik heb Apo lekker in zijn reet geneukt..
Gaat dit over dat Franse drama?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:42 schreef msnk het volgende:
4 siblings hebben zich opgehangen na de dood van hun moeder, heavy
Peeeh, opgehouden.quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef zarGon het volgende:
Het regent. Als het nog 2 minuten aanhoudt ga ik door de straat rennen met shirtje en korte broek.
het regent?quote:Op vrijdag 22 april 2011 18:51 schreef zarGon het volgende:
Het regent. Als het nog 2 minuten aanhoudt ga ik door de straat rennen met shirtje en korte broek.
Nee, Kahramanmarasquote:
Waar zit jij ergens in A'damquote:Op vrijdag 22 april 2011 20:59 schreef BradSpit het volgende:
[..]
het regent?![]()
niet hier in Amsterdam hoor.
Centrumquote:Op vrijdag 22 april 2011 21:51 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee, Kahramanmaras
[..]
Waar zit jij ergens in A'dam
Die Fransen zijn doodgeschoten kennelijk. Toch wat anders dan jezelf gezamenlijk ophangen.quote:
MSNK avatardeki kiz kim?quote:Op zaterdag 23 april 2011 02:24 schreef msnk het volgende:
[..]
Die Fransen zijn doodgeschoten kennelijk. Toch wat anders dan jezelf gezamenlijk ophangen.
Ze hebben ooit via een amerikaans fake-bedrijf een zogenaamde DNA-test laten doen zo dat ze konden zien waar hun voorouders vandaan kwamen en hoe hun genetica in elkaar zit etc.quote:Op zaterdag 23 april 2011 07:59 schreef Yuri_Boyka het volgende:
Waar praten ayca en landysh over? DNA dit? Uitleg gevraagd.. tesekur.
I dun get.quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:40 schreef zarGon het volgende:
Twee 12-jarige meisjes hier, met een BlackBerry.
Waar gaat het heen met de ouders.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 23-04-2011 13:20:41 ]![]()
gefeli!quote:Op zaterdag 23 april 2011 12:45 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Okurcalar!
Yasgunum bugun20 jaartjes!
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Lijkt mij anders best een aardige man. Ziet er ook vrolijk uit op de foto! Waar is deze beste man nu en wat doet hij op deze zonnige dagen?![]()
EGGGTE KOERDISCHE SCHNOR
Zei zo'n man.
Op tv.
Blijkbaar is zijn schnor egggte koerdische schnor.
Ik hou niet van schnor
AFC AJAX![]()
Je bedoelt dat programma van Bram Vermeulen?quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:45 schreef msnk het volgende:
EGGGTE KOERDISCHE SCHNOR
Zei zo'n man.
Op tv.
Blijkbaar is zijn schnor egggte koerdische schnor.
Ik hou niet van schnor
Schandalig dat. Door Koerden 'beulen' heeft hij zichzelf bewezen als ongenuanceerde haatzaaier.![]()
0-1 K. Benzema 23'
0-2 Gonzalo Higuain 31'
0-3 Kaka 39'
0-4 Gonzalo Higuain 43'
Waajjooooooow, egt schwaar vernederend dit.Geen egte koerdisch schnorquote:Op zaterdag 23 april 2011 18:49 schreef IntercityAPT2 het volgende:
[..]
Je bedoelt dat programma van Bram Vermeulen?
Schandalig dat. Door Koerden 'beulen' heeft hij zichzelf bewezen als ongenuanceerde haatzaaier.?
AFC AJAX![]()
Dat zou ik graag willen, maar wat mijn smaak omtrent snorren betreft zou ik volgens de Turkse snorren-klassificatie voldoen aan een extremistische Islamistquote:![]()
Dus nee, beter van niet.![]()
niks, ik had zargon's post gewoon niet goed gelezen...quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:57 schreef msnk het volgende:
okeeej..... geen schnor dusszzz.... lammer.
en wat had jij geknipt dan???![]()
quote:Op zaterdag 23 april 2011 18:35 schreef zarGon het volgende:
Lijkt mij anders best een aardige man. Ziet er ook vrolijk uit op de foto! Waar is deze beste man nu en wat doet hij op deze zonnige dagen?![]()
![]()
Landysh ik heb een mooie site voor jou en je eeuwige zoektocht naar discussies
http://www.weerwoord.nl/weerwoord/index.php
veel plezier meid![]()
Komt hij weer aanquote:Op zaterdag 23 april 2011 20:35 schreef Che_ het volgende:
Landysh ik heb een mooie site voor jou en je eeuwige zoektocht naar discussies
http://www.weerwoord.nl/weerwoord/index.php
veel plezier meid![]()
![]()
Wat was de gemiddelde leeftijd bij Tarkan? waren er veel Hollanders? een jaar of 10 a 15 geleden waren er veel Hollandse meisjes gek van hem![]()
![]()
er was echt van jong tot oud.. ook wat Nederlanders gezien..quote:Op zondag 24 april 2011 17:18 schreef WammesWaggel het volgende:
Wat was de gemiddelde leeftijd bij Tarkan? waren er veel Hollanders? een jaar of 10 a 15 geleden waren er veel Hollandse meisjes gek van hem![]()
![]()
Sariii!!!Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
nee die falers moesten gisteren weer optreden voor een lege stadion waar het ze weer niet gelukt is om te winnen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri![]()
Kayseri je weet togg, NATO CADDESI REPRESENTquote:Op zondag 24 april 2011 20:54 schreef Slayage het volgende:
nee die falers moesten gisteren weer optreden voor een lege stadion waar het ze weer niet gelukt is om te winnen
AFC AJAX![]()
Sivas is een prachtige provincie, Kayseri is een mooie stad, Galatasaray is er flink ingestampt....... Lastig....
Ajax! Dit is de mooiste club van allemaal![]()
![]()
AFC AJAX
Forum Opties Forumhop: Hop naar: