quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Genoeg nederlanders met bontkragen toch?quote:Op donderdag 14 april 2011 13:04 schreef SeasideClubbers het volgende:
Turken zijn leuke mensen.
Exclusief die bontkraagjongeren dan.
Dat zijn dan ook tokkies.quote:Op donderdag 14 april 2011 13:35 schreef amenth het volgende:
[..]
Genoeg nederlanders met bontkragen toch?
Izinquote:Op donderdag 14 april 2011 14:13 schreef msnk het volgende:
Ga jij op izin dit jaar Samet, ik bedoel Samuel
quote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
Al die turken in dit topic geilen op hun vakantie
Does not compute.quote:Op donderdag 14 april 2011 20:32 schreef Slayage het volgende:
dit jaar izin zeker, ben vorig jaar niet geweest
WTF is dat voor een zinquote:Op donderdag 14 april 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
Al die turken in dit topic geilen op hun vakantie en de europeaan uithangen in TR
Combinatie van een dombo en een sloeber.quote:Op zondag 17 april 2011 12:51 schreef zarGon het volgende:
Wie hier weet wat het woord doeber betekent?
Aight, thanks.quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Combinatie van een dombo en een sloeber.
Ik moest het wel googelen, net zoiets als een lutser dus.
je bedoelt dat de scheids errug zijn best deed om, antep geen rood te geven, maar dat ie na 10 gele kaarten er gewoon weg niet omheen konquote:Op zondag 17 april 2011 10:46 schreef Poemgirl het volgende:
Die scheidsrechter heeft gewoon z'n best gedaan om Fener te laten winnen.
een doeber? een lutser?quote:Op zondag 17 april 2011 16:32 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Combinatie van een dombo en een sloeber.
Ik moest het wel googelen, net zoiets als een lutser dus.
Wie willen ze aantrekken dan?quote:Op zondag 17 april 2011 20:27 schreef msnk het volgende:
Zo zo, Real lekker los met het aantrekken van Turkiska spelare
Wie ?quote:Op maandag 18 april 2011 16:55 schreef msnk het volgende:
Who the fuck is Survivor Taner, en waarom is hij zo populair/beroemd?
Jij kent alle Toerkse trends?quote:Op maandag 18 april 2011 17:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Wie ?
Nooit van gehoord dus zo populair is ie ook weer niet
Van het type water? Cool. Mijn sterrenbeeld is waterman.quote:Op dinsdag 19 april 2011 01:47 schreef zarGon het volgende:
Ik moet telkens aan Pokémon denken als ik Landysh ergens zie staan. Beeld ik mij een Pokémon in van het type water. Lief, zacht en teder, maar cholerisch.
Jodenquote:Op maandag 18 april 2011 19:43 schreef msnk het volgende:
[..]
Jij kent alle Toerkse trends?
Check die wannabe jood gaan dan
quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:16 schreef Landysh het volgende:
Oeh Weissman is er, nu ga ik weer over DNA praten.
zarGon, Ayca heeft nog twee DNA testen gekocht, wist je dat?
Ja inderdaad. Best vaag.quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:19 schreef zarGon het volgende:
Jawohl.
Wel matig van 23AndMe dat ze niet op 15 april de kitjes verkochten voor 0 dollar, maar een paar dagen eerder. Ik had zoiets juist verwacht op DNA-dag.
quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:20 schreef Weissman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nu tevreden, zarGon ?
wat was er ook alweer met ayca gebeurd?quote:Op dinsdag 19 april 2011 02:16 schreef Landysh het volgende:
Oeh Weissman is er, nu ga ik weer over DNA praten.
zarGon, Ayca heeft nog twee DNA testen gekocht, wist je dat?
wij gaan daar helaas niet over, dus regel dat zsm met je baas ofzo, want dit ziet er niet al te best voor je uitquote:Op dinsdag 19 april 2011 19:45 schreef omdat_appel het volgende:
Ik wil op izin!!! Nee sorry, ik MOET op izin!!! Anders ga ik dood aan te lang geen izin. Heb ik nu izin voor izin?
Onderaan, naast de Preview- en Invoeren-knop. Klik op dequote:Op dinsdag 19 april 2011 20:05 schreef omdat_appel het volgende:
valla de
(waar the f**kkkk zijn de smiles!!!!! gvd duizend knopjes voor bs zoals youtube en flickers maar geen simpele smiles!!)
Fok is echt verpest, serieus, irritante update functie die de hele tijd doordraait, geen smileknopje (dont try to fool me want er is geen preview knop en ook geen smile!) en ook de advanced edit mode kan ik niet terug vinden, ik kan geen eens direct een post quoten.. of is dit tegenwoordig alleen nog voor de elite van fok die hun porto trekken? Fcked up..quote:Onderaan, naast de Preview- en Invoeren-knop. Klik op de
Pff, dat zeg je toch niet, daardoor voelt ze zich nu de hele avond kut.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:24 schreef Che_ het volgende:
[..]
En nu ga jij verder met mijn kantoor schoonmaken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben Joods en Turks; een beter combinatie bestaat niet; ben dus superieur aan alles en iedereen.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:31 schreef Che_ het volgende:
Wie ben jij en waarom denk je dat jij recht hebt om tegen mij te praten?
Bitch please... jij begint tegen mij te pratenquote:Op dinsdag 19 april 2011 20:32 schreef Ayca het volgende:
Wie ben jij en waarom denk je dat jouw opmerking mij ook maar iets doet.
Bitch please... jij voelt blijkbaar drang om hier kinderachtige plaatjes te posten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Che_ het volgende:
[..]
Bitch please... jij begint tegen mij te praten
Ik had wel een beter antwoord verwacht van iemand die zich superieur voelt. Ach ja het is ook maar een gevoel.quote:
Verwachtingen zijn voor üntermenschen. Jij hebt niks te verwachten.quote:Op dinsdag 19 april 2011 20:48 schreef omdat_appel het volgende:
[..]
Ik had wel een beter antwoord verwacht van iemand die zich superieur voelt. Ach ja het is ook maar een gevoel.
Hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |