Wat een sukkel.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:52 schreef Ayca het volgende:
[..]..
Heb ook een G1, volgens mij komt hij uit Georgie maar hij heeft niet gereageerd.
Mijn God!quote:Op woensdag 20 april 2011 03:14 schreef Landysh het volgende:
Vraagje aan de Turken op FOK: Is Turkmeens hetzelfde als Turks?
Koerden die Turken proberen te Koerdificeren. WTF.
Jaquote:
Echt he.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn God!Weten we meteen hoe serieus we Che in het vervolg moeten nemen.
She'z cuuute! Cici kiiiiszzzquote:
Vind ik ook, maar het ging me dus meer om het Azerbeidzjaans dat van nature zo poëtisch klinkt.quote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja![]()
Maar.. ik vind de kinderen in zulke filmpjes altijd een beetje geindoctrineerd overkomen..
quote:Op woensdag 20 april 2011 12:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Mijn God!Weten we meteen hoe serieus we Che in het vervolg moeten nemen.
Johquote:Op woensdag 20 april 2011 12:58 schreef Ayca het volgende:
Maar.. ik vind de kinderen in zulke filmpjes altijd een beetje geindoctrineerd overkomen..
Doet mij denken aan het communisme. Prijs de leider, het land, het volk, en alles zal goedkomenquote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef msnk het volgende:
Vraagje voor de kenners![]()
Zijn er delen in Turkije waar er (heel) snel Turks wordt gesproken? Zo ja, waar? Ik hoorde namelijk van mijn mammie
dat dat vooral veel bij Koerden voorkomt, klopt dat?
Ik betrap mezelf erop dat ik erg snel Turks praat en gecombineerd met een Nederlands accent wordt dat vaak compleet onverstaanbaar voor Turken.
Mijn familie komt uit Sivas trouwens.
[..]
JohHeb je die aflevering van 'in Turkije' over Koerden gezien? Lieten ze een geturkificeerd Koerdisch meisje zien dat met al haar klasgenootjes iedere ochtend(?) hardop allerlei nationalistische blaat moeten roepen
Kippenvel krijg ik er altijd van.
Meerdere mensen uit dit topicquote:Op woensdag 20 april 2011 13:51 schreef omdat_appel het volgende:
Wie volgt onderstaand programma nog meer?
quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef msnk het volgende:
Heb je die aflevering van 'in Turkije' over Koerden gezien?
Ja, dat meisje wilde Turks lerares worden toch?quote:Op woensdag 20 april 2011 13:42 schreef msnk het volgende:
Vraagje voor de kenners![]()
Zijn er delen in Turkije waar er (heel) snel Turks wordt gesproken? Zo ja, waar? Ik hoorde namelijk van mijn mammie
dat dat vooral veel bij Koerden voorkomt, klopt dat?
Ik betrap mezelf erop dat ik erg snel Turks praat en gecombineerd met een Nederlands accent wordt dat vaak compleet onverstaanbaar voor Turken.
Mijn familie komt uit Sivas trouwens.
[..]
JohHeb je die aflevering van 'in Turkije' over Koerden gezien? Lieten ze een geturkificeerd Koerdisch meisje zien dat met al haar klasgenootjes iedere ochtend(?) hardop allerlei nationalistische blaat moeten roepen
Kippenvel krijg ik er altijd van.
Inderdaad jaquote:Op woensdag 20 april 2011 17:15 schreef Ayca het volgende:
[..]
Ja, dat meisje wilde Turks lerares worden toch?
Gaat mij echt veel en veel te ver allemaal, het schiet 'mooi' een miljoen kilometer voorbij en is enkel en alleen nog maar eng, brrrrquote:Maar aan de andere kant, en dat zal wel aan mij liggen, vond ik het wel mooi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |