abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95781038
Onder waar de datum van je post staat hoveren.
pi_95781224
Je kan ook bij je voorkeuren, en dan overig, dingen vastzetten als je dat prettiger vindt.
  woensdag 20 april 2011 @ 21:53:47 #153
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_95781434
Je zult ook Javascript moeten toestaan als je NoScript hebt, aangezien je niet eens op preview kunt klikken....
AFC AJAX
pi_95782511
Wie is eigenlijk die Jamila in je ava?
pi_95785508
Ja en is zij een Turkse? want.... http://www.geenstijl.nl/m(...)e_vrouwen_naakt.html

:9 ik heb daar ervaring mee :9
pi_95787117
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 21:39 schreef omdat_appel het volgende:
Waarom kun je je berichten niet aanpassen als je eenmaal gepost hebt :(
het is namelijk een verachtvoudiging en niet verviervoudiging :(
ik kan ook niet meer op preview drukken oid watskebeurd :(
Gebruik je een ad-blocker?
pi_95787329
quote:
0s.gif Op woensdag 20 april 2011 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Ja en is zij een Turkse? want.... http://www.geenstijl.nl/m(...)e_vrouwen_naakt.html

:9 ik heb daar ervaring mee :9
Haar borsten.... Eng.
pi_95787573
Ze heeft wel een leuk koppie, IRL vallen de meeste borsten trouwens tegen :'(
Wel opmerkelijk voor een model idd, kan ook aan photoshop liggen natuurlijk...
pi_95788320
'I did it because I wanted to be free'
pi_95788420
:')!
pi_95788660
quote:
‘Veerboot naar Holland’ is het emigratieverhaal van vijf Turkse gezinnen. In een vijfdelige documentaireserie tekent regisseur Fidan Ekiz dit verhaal op uit de mond van haar eigen moeder, diens vriendinnen, hun echtgenoten en hun kindere

In de zestiger en zeventiger jaren van de vorige eeuw trokken de vrouwen met hun kersverse echtgenoten en met hooggespannen verwachtingen naar het dorpje Rozenburg onder de rook van Pernis in het Rotterdamse havengebied. Van hun verwachtingen kwam weinig terecht. De vrouwen vervreemdden van de Nederlandse samenleving maar ook van Turkije. Hun mannen probeerden hun teleurstelling te verbijten, maar velen werden depressief of vluchtten in de drank. Zo werden de vrouwen tot elkaar veroordeeld en moesten ze opnieuw het leven leren. Maar daardoor ontstond ook een hechte vriendschap waar optimisme, humor en solidariteit onmisbaar waren in de strijd om te overleven.

Fidan Ekiz werd in Rozenburg geboren, dicht bij de veerpont over de Nieuwe Waterweg. Ze had als klein meisje geen idee van de enorme reis die haar ouders hadden ondernomen;
“Als kind dacht ik dat mijn ouders ooit met deze pont naar Nederland waren gekomen. Maassluis, aan de overkant, moest dan Turkije zijn. Ik zwaaide naar de schepen die voorbij kwamen want misschien zat er wel familie op. Later begreep ik dat mijn moeder toen ze in 1973 naar Nederland kwam zich net zo moet hebben gevoeld: als een kind. In haar naïviteit had Nederland zo dichtbij geleken: het was maar drie uur vliegen! Maar toen ze voor het eerst naar Turkije terugkeerde werd ze overmand door verdriet. Al die tijd had mijn moeder geen idee gehad dat ze zo ver van huis was. Voor het eerst voelde ze zich eenzaam en vroeg ze zich af waaraan ze was begonnen.”

Waar haar moeder aan begon laat zich het best omschrijven als een groots avontuur. De Turkse mannen en vrouwen in “Veerboot naar Holland” zijn dan ook geen slachtoffers maar avonturiers. Hoeveel tegenslag ze ook te verwerken kregen, ze bleven lachen en knokten moedig door. Dat gold zeker voor de vrouwen met hun soms kinderlijke onbevangenheid. Maar dat ging ook op voor de mannen, die al snel beseften dat ze nooit de rijkdom zouden bereiken waar ze voor waren gekomen en ook nooit zouden terugkeren naar Turkije.

Zelfs de kinderen - die de gids werden van hun ouders in het land waar die de taal niet van spraken – klaagden niet, ook al zongen ze op 5 december liedjes voor een Sinterklaas die nooit wat in hun schoentje deed. Ondertussen werd de Nederlandse samenleving steeds kouder en vijandiger tegen de mensen die ze zelf ooit als goedkope arbeidskrachten naar Nederland haalde. Maar verwijten hebben de – in middels bejaarde - Turkse pioniers nooit gehad. Hoogstens aan zichzelf.
http://veerboot.vara.nl/Over-Veerboot-naar-Holland.9035.0.html

Op de site staat een preview, kijken dus Donderdag! :)
pi_95790022
Turkije en zijn afstammelingen, ook wel Turken genoemd, moeten nu toch eens gaan bepalen.

Of moslim of niet.
Bel me op me 0 six
Krijg hoofd van een hoop chicks
Pak cake zie je bent boos
Wij zijn in the building jullie zijn dakloos
pi_95790189
Laat iedereen dat lekker zelf beslissen?
pi_95790282
Heeft u het tegen mij?
Bel me op me 0 six
pi_95790323
Heeft u het tegen mij?
pi_95790403
Jaaa Ayca tegen jou heb ik het
Bel me op me 0 six
pi_95790491
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:33 schreef Allessio het volgende:
Of moslim of niet.
Soms.
pi_95790499
Wanneer het schikt.

[ Bericht 17% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2011 00:49:29 ]
pi_95790500
Oohh. :D Dan heb ik het ook tegen jou ja.
pi_95790528
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 20:34 schreef Weissman het volgende:

[..]

Ik ben Joods en Turks; een beter combinatie bestaat niet; ben dus superieur aan alles en iedereen.

Zeker wat betreft onderhandelen :D
  donderdag 21 april 2011 @ 00:53:22 #171
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95790610
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:49 schreef zarGon het volgende:
Wanneer het schikt.
:')
pi_95790640
Ahh daar hebben we Che weer.

Ga eens dansen. Gewoon doen. Lekker gek.
pi_95790662
Overigens geniet ik met volle teugen van de Turkse dames die hun lichaam tentoonstellen op twitter.

Och Allah zijn hart brandt, zijn kinderen zijn ten prooi gevallen aan Satanas.
Bel me op me 0 six
pi_95790700
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:55 schreef Allessio het volgende:
Overigens genieten ik mannen met volle teugen van de Turkse dames die hun lichaam tentoonstellen op twitter.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 21-04-2011 01:01:16 ]
  donderdag 21 april 2011 @ 00:58:11 #175
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_95790720
quote:
0s.gif Op donderdag 21 april 2011 00:54 schreef Ayca het volgende:
Ahh daar hebben we Che weer.

Ga eens dansen. Gewoon doen. Lekker gek.
Negeerfase IV
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')