Wat doe je moeilijk man. ABP uitschakelen op Fok en NoScript een uitzondering toevoegen, opgelost.quote:Op donderdag 21 april 2011 09:40 schreef omdat_appel het volgende:
Zargon; Gebruik je een ad-blocker?
Ik ga huilen, waarom verschijnt bij sommige mensen wel een knopje onder de datum met quote dit bericht en bij sommige de meeste niet? Is dit per user uit te zetten oid?
Ja ik gebruik ad-blocker, vandaar dat preview en al die andere functies niet werken waarschijnlijk? Zo van, jij gebruikt adblocker, dan maak je ook geen gebruik van fok.. op zich wel begrijpelijk, al dan niet bewust.
zaterdag in de HMH in Amsterdamquote:Op donderdag 21 april 2011 19:55 schreef WammesWaggel het volgende:
Tarkan, de meest bekende Turk in Nederland
Nee sorry, maar leuk om te lezen dat hij nog altijd succes heeft, was vroeger best een beetje fan
gel gel acimayacak..quote:Op donderdag 21 april 2011 19:58 schreef Poemgirl het volgende:
[..]
Ik had willen gaan, jammer genoeg niet.
Denken dat ik PKK benquote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef BradSpit het volgende:
[..]
je hebt wel een beetje gelijk
ik heb Apo lekker in zijn reet geneukt..
haha vet thnx manquote:Op donderdag 21 april 2011 11:31 schreef msnk het volgende:
[..]
Wat doe je moeilijk man. ABP uitschakelen op Fok en NoScript een uitzondering toevoegen, opgelost.
Huh ken je 'm echt persoonlijk dat je zoiets zegt of zeg je dat op basis van een aantal berichten dat je hier van 'm hebt gezien. Besef wat je zegt.quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
Denken dat ik PKK ben. Ik ben anti-nationalist mongool.
Maar als er mensen zoals jou en je familie slachtoffer worden ben ik wel blij
je bent anti-nationalist, maar dat Turken doodgaan word je blij van..quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
hij kwam al trollen in het koerden topicquote:Op donderdag 21 april 2011 20:15 schreef omdat_appel het volgende:
[..]
Huh ken je 'm echt persoonlijk dat je zoiets zegt of zeg je dat op basis van een aantal berichten dat je hier van 'm hebt gezien. Besef wat je zegt.
niet turken in het algemeen maar jij en je familiequote:Op donderdag 21 april 2011 20:17 schreef BradSpit het volgende:
[..]
je bent anti-nationalist, maar dat Turken doodgaan word je blij van..
Contradictio.. uhuhhuhdoe je masker af man, schijnheil..
![]()
HOAX..quote:Op donderdag 21 april 2011 21:19 schreef msnk het volgende:
Misschien is zijn familie wél hartstikke aardig Che, wel 's over nagedacht?
Vraagje aan de Turken op FOK: Is Turkmeens hetzelfde als Turks?quote:Op donderdag 21 april 2011 20:05 schreef Che_ het volgende:
[..]
het is 12 graden in antalyaquote:Op vrijdag 22 april 2011 00:11 schreef RoW_0 het volgende:
Volgende week lekker op izin in Alanya, ultra all inclusive!
Betekent dat ook dat ik midden in de nacht kan bellen en een biertje kan laten bezorgen?
bij mij klinken beide hetzelfdequote:Op vrijdag 22 april 2011 08:46 schreef Ayca het volgende:
Wakker gebeld worden is trouwens zo veel beter dan die rotwekker.![]()
ataturk was een homoquote:Op donderdag 21 april 2011 19:57 schreef BradSpit het volgende:
[..]
je hebt wel een beetje gelijk
ik heb Apo lekker in zijn reet geneukt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |