Nope. Alleen de nieuwe(re) telefoonsquote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef coolzzz het volgende:
Krijgen we op de HTC Desire nou ook nog eens Sense 3 of is hij daar te pauper voor?
Niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil graag .flac-bestanden afspelen, hoe ga ik dat voor elkaar krijgen met het normale muziekprogramma?
Dat is helaas een bug van HTC Sense, overal de Facebookfoto laten zien..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:17 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb mijn Facebookaccount in mijn telefoon staan, dus alle contacten voorziet ie dan van de foto die ze op facebook hebben.
Maar ik wil bij een contact een ander plaatje, die nog wel zichtbaar is als ik contact bewerken doe, maar voor de rest staat overal de Facebookfoto.
Je kan zeker niet per contact kiezen of je de Facebookfoto of een eigen foto wilt?
Probleem is totaal anders dan dat en heb het tegelijkertijd met 2 dezelfde batterijen. Heb het toch maar even gedaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef Ireyon het volgende:
Je zou 'm opnieuw kunnen kalibreren..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=755903
Syncen met je gmail, daar lekker alles editten en terugsyncen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef Mr.DD het volgende:
Vraagje. Mijn contacten-grote zit momenteel op 22 MB. En volgens mij is dat een beetje heel erg veel. Sommige namen staan er ook dubbel in, weet ook niet waarom. Hoe verwijder ik al die dubbele (niet met de hand aub..)?
Komt vaker voor, probleem met het moederbord. Opsturen naar HTC/Dynafix en dan krijg je een board-swap (nieuw moederbord)quote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na het 1 jaar perfect te hebben gedaan start mijn telefoon nu ieder uur opnieuw op, iemand een idee wat dit kan zijn?
Heb je toevallig een Vodafone abonnement? Want dan kan het ook aan Vodafone liggen, maar net zoals hierboven gezegd kan het ook een probleem met het moederbord zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na het 1 jaar perfect te hebben gedaan start mijn telefoon nu ieder uur opnieuw op, iemand een idee wat dit kan zijn?
Oke en dat is de enige oplossing? Want kreeg het pas na de laatste updatequote:Op maandag 30 mei 2011 11:52 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Komt vaker voor, probleem met het moederbord. Opsturen naar HTC/Dynafix en dan krijg je een board-swap (nieuw moederbord)
Heel dom...maar hoe doe je dit ook alweer? K weet dat t ergrns in n topic gestaan heeft. Maar mobiel is teruglezen/zoeken kut..quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Syncen met je gmail, daar lekker alles editten en terugsyncen.
En welk mailaccount wil je nu instellen? Dat van jullie thuis of een mailadres van zijn werk?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Internepper het volgende:
Mijn vader heeft vandaag een nieuwe HTC Desire gekregen van zijn werk. De reden dat hij deze kreeg was zodat hij zijn mailtjes kan lezen en beantwoorden. Echter, ik (zoon) moet mijn pa helpen maar krijg, als ik zijn mail wil instellen, steeds dezelfde foutmelding: 'Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren. De server reageert niet.'
Kan iemand misschien vertellen wat ik moet doen of wat er moet bij de instelling?
Thuis hebben wij upc en hij heeft een simkaart van kpn.
Bij voorbaat dank.
Werk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En welk mailaccount wil je nu instellen? Dat van jullie thuis of een mailadres van zijn werk?
Niemand die even kan helpen? Je zou mijn vader (en ik) er blij mee maken..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Internepper het volgende:
Mijn vader heeft vandaag een nieuwe HTC Desire gekregen van zijn werk. De reden dat hij deze kreeg was zodat hij zijn mailtjes kan lezen en beantwoorden. Echter, ik (zoon) moet mijn pa helpen maar krijg, als ik zijn mail wil instellen, steeds dezelfde foutmelding: 'Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren. De server reageert niet.'
Kan iemand misschien vertellen wat ik moet doen of wat er moet bij de instelling?
Thuis hebben wij upc en hij heeft een simkaart van kpn.
Bij voorbaat dank.
Dat lijkt me toch een duidelijke melding. Of je hebt de verkeerde server ingetikt, of de server van z'n werk zit gewoon dwars..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Internepper het volgende:
'Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren. De server reageert niet.'
Ja, mijn vader laat het (als het goed is) morgen door iemand op zijn werk doen. Ik dacht misschien met hulp van FOK! kan ik het doen maar helaas. Bedankt voor de moeite iigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een duidelijke melding. Of je hebt de verkeerde server ingetikt, of de server van z'n werk zit gewoon dwars..
'k Kan helaas ook niet telepathisch zien wat je allemaal intikt, maar op z'n werk zullen ze toch wel weten hoe 't moet?
Sorry, mijn glazen bol is in reparatiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef Internepper het volgende:
[..]
Niemand die even kan helpen? Je zou mijn vader (en ik) er blij mee maken..
Dat zou raar zijn. Op je toestel gaat op een gegeven moment een groen lampje branden. Hij stopt dan met actief te laden en daardoor kan je accu dus eigenlijk niet stuk gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Koepert het volgende:
Mm.... ik vrees dat mijn accu het gaat begeven..
Normaal opladen is vlot.. miss 2 a 3 uur oid..
Nu al 4u en nog niet vol.. 85%..maar toch..
Maar ff in de gaten houden..
Vanaf begin de hier in t topic vermeldde oplaadmomenten aangehouden.. zoveel mogelijk laden onder 40%, hij is n paar keer echter wel full-leeg gegaan en n paar keer wegens omstandigheden vanaf 70% weer vol geladen..(zeker weten dat ik de daarop volgende uren bereikbaar was)
EN hij ligt dus regelmatig de gehele nacht aan de lader waarvan minimaal een paar uur vol..
Mm.. we zien t wel
Hoezo zou de accu niet stuk kunnen gaan? Naast overladen is namelijk warmte ook niet goed voor je accu.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Op je toestel gaat op een gegeven moment een groen lampje branden. Hij stopt dan met actief te laden en daardoor kan je accu dus eigenlijk niet stuk gaan.
Is je telefoon geroot? anders kan je eventueel nog een keer de batterystats wypenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Koepert het volgende:
Mm.... ik vrees dat mijn accu het gaat begeven..
Normaal opladen is vlot.. miss 2 a 3 uur oid..
Nu al 4u en nog niet vol.. 85%..maar toch..
Maar ff in de gaten houden..
Vanaf begin de hier in t topic vermeldde oplaadmomenten aangehouden.. zoveel mogelijk laden onder 40%, hij is n paar keer echter wel full-leeg gegaan en n paar keer wegens omstandigheden vanaf 70% weer vol geladen..(zeker weten dat ik de daarop volgende uren bereikbaar was)
EN hij ligt dus regelmatig de gehele nacht aan de lader waarvan minimaal een paar uur vol..
Mm.. we zien t wel
Klopt, maar je accu word niet veel warmer van laden en na volledig vol zijn stopt hij dus met actief stroom aannemen/doorgeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoezo zou de accu niet stuk kunnen gaan? Naast overladen is namelijk warmte ook niet goed voor je accu.
Heb jij wel een Desire? Bij intensief gebruikt wordt de telefoon behoorlijk warm namelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar je accu word niet veel warmer van laden en na volledig vol zijn stopt hij dus met actief stroom aannemen/doorgeven.
Heb nu een Desire Z, daarvoor de Legend en daarvoor de Hero. En ja, bij intensief gebruik word de accu warm. Dan heb ik het over downloaden en tegelijk een youtube film kijken via Wi-Fi. Maar hoeveel en hoelang komt dat nou voor?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb jij wel een Desire? Bij intensief gebruikt wordt de telefoon behoorlijk warm namelijk.
Bij navigeren/gamen/opladen/internetten komt dat voor, dus ja, best vaak in mijn geval.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb nu een Desire Z, daarvoor de Legend en daarvoor de Hero. En ja, bij intensief gebruik word de accu warm. Dan heb ik het over downloaden en tegelijk een youtube film kijken via Wi-Fi. Maar hoeveel en hoelang komt dat nou voor?
Echt multitaskenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij navigeren/gamen/opladen/internetten komt dat voor, dus ja, best vaak in mijn geval.
Oké, misschien is er dan wel verschil met Desire en Desire Z, Legend en Hero. Ik heb er zelden last van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij navigeren/gamen/opladen/internetten komt dat voor, dus ja, best vaak in mijn geval.
Sense 2 is nog niet eens beschikbaar laat staan 3quote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef coolzzz het volgende:
Krijgen we op de HTC Desire nou ook nog eens Sense 3 of is hij daar te pauper voor?
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef ohjajohh het volgende:
Ik ben op zoek naar een 16gb micro sd kaartje.
Heb er nu een gevonden, maar die is Class 4. Is dat snel genoeg om 720p op te nemen?
Ik heb zelf een class10 erg prettig en snel, met 4 zal het ook moeten lukken overigensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef ohjajohh het volgende:
Ik ben op zoek naar een 16gb micro sd kaartje.
Heb er nu een gevonden, maar die is Class 4. Is dat snel genoeg om 720p op te nemen?
Niet dat ik weet. Wel kan het zijn dat je toestel sneller foto's en filmpjes opent. Dus als je de map opent met daarin de foto's en filmpjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:32 schreef ohjajohh het volgende:
In wat voor opzicht is het verschil in class 4 en class 10 merkbaar behalve met het schrijven van en naar de kaart? Starten programma's er ook sneller van?
Ah thnx, in dat geval koop ik liever een class 4 16gig voor 20 euro ipv class 10 16 gig voor 40.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel kan het zijn dat je toestel sneller foto's en filmpjes opent. Dus als je de map opent met daarin de foto's en filmpjes.
Maak daar maar (mobiel) internetten van. Ik zit veel in de trein en dan wil ik nog wel 'ns even internetten 15-20 min tops, en dan kan hij al gloeiend heet worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Bij bijna alles wat je doet, al is het inderdaad maar 10 minuten, wordt de telefoon al aardig warm inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maak daar maar (mobiel) internetten van. Ik zit veel in de trein en dan wil ik nog wel 'ns even internetten 15-20 min tops, en dan kan hij al gloeiend heet worden.
Ik heb 'm een keer toen hij opgeladen werd uit m'n bed laten vallen, sindsdien is opladen ook iets geworden om op te lettenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef Rijstkoker het volgende:
Die usb oplaadkabel is al bijna kapot, ik moet 'm op de juiste manier neerleggen wil die opladen mijn telefoon opladen.
Koop dan nieuw kabeltje? Kost geen drol.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef Rijstkoker het volgende:
Die usb oplaadkabel is al bijna kapot, ik moet 'm op de juiste manier neerleggen wil die opladen mijn telefoon opladen.
Dit las ik in een ander topic:quote:Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef The6thgate het volgende:
Met een Desire in het zwembad belandend doet 'm geen goedGelijk uitgevallen en nu zit er een hoop water achter het scherm. Mooi kut.
quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:23 schreef Strega het volgende:
*Pagan*
Leg hem twee dagen in een afgesloten bak met droge (ongekookte dus) rijst, dit is sterk hygroscopisch en trekt al het vocht naar zich toe. SIM kaart overleeft het wel.
Goedemiddag overigens.
*/Pagan*
O, ja, vergeet niet de accu/batterij onmiddellijk uit de telefoon te halen om kortsluiting te voorkomen!!! Wel meedrogen in de rijst.
Zet de taal op 'Engels' zodat ze dat ding snappen als 'ie gejat wordtquote:Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef Mr.DD het volgende:
Ik ga zondagnacht op vakantie, iemand nog tips voor HTC Desire gebruik in het buitenland? Services etc? Mobielinternet doe ik uit
En pincode er af en Prey er op installerenquote:Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef APK het volgende:
[..]
Zet de taal op 'Engels' zodat ze dat ding snappen als 'ie gejat wordt
Vergeet het dan maar. Het geheugen er op is gelimiteerd en je zal wel moeten rooten en dan op z'n minst a2sd gaan gebruiken.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:06 schreef Mr.DD het volgende:
Ik snap m'n HTC niet. Hij zegt steeds vaker dat hij vol zit. Zelfs nu ik extra apps heb verwijderd, en de cache leeg is, geeft hij opeens weer aan dat ie vol zit. Waar kan ik nog loze mb's wissen van het telefoongeheugen? En nee, ik ga NIET ROMMEN.
Dat laatste heb ik. En zoveel apps heb ik er niet op staan. Wel veel contacten, 22 mb. Maar dat heb je al snel met een beetje sociaal leven volgens mij. Hmm.quote:Op zondag 5 juni 2011 21:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Vergeet het dan maar. Het geheugen er op is gelimiteerd en je zal wel moeten rooten en dan op z'n minst a2sd gaan gebruiken.
Als je echt op de ruimte zit dan zit je gewoon met de Desire als een verkeerde telefoon. Met een rom als MIUI heb ik nu 1gb aan ruimte voor alle apps etc. Alles op de SDquote:Op zondag 5 juni 2011 21:22 schreef Mr.DD het volgende:
[..]
Dat laatste heb ik. En zoveel apps heb ik er niet op staan. Wel veel contacten, 22 mb. Maar dat heb je al snel met een beetje sociaal leven volgens mij. Hmm.
Ik heb het ooit wel met mijn G1 gedaan. Maar ik doe dat nu bij voorkeur niet, want dan kan ik alles opnieuw in gaan stellen, alle data weer opnieuw erop plaatsen etc.quote:Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom nu niet gewoon? Het is met 30 minuten gefixt..
Als ie eenmaal geroot is is het geen probleem meer, Titanium Backup Pro (even doneren) en je kan met 3 klikjes alles backupen en met 3 klikjes alles restoren. Werkt ideaal.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Devolution het volgende:
[..]
Ik heb het ooit wel met mijn G1 gedaan. Maar ik doe dat nu bij voorkeur niet, want dan kan ik alles opnieuw in gaan stellen, alle data weer opnieuw erop plaatsen etc.
Horizontaal toch gewoon.quote:Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef kikoooooo het volgende:
stomme vraag maar ik ben er nog steeds niet uit
moet de telefono horizontaal of verticaal houden als ik film
?
Ja I know, maar dat is een beetje mosterd na de maaltijd hequote:Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Als ie eenmaal geroot is is het geen probleem meer, Titanium Backup Pro (even doneren) en je kan met 3 klikjes alles backupen en met 3 klikjes alles restoren. Werkt ideaal.
Oke ik heb dit probleem nog 1 dag gehad en nu draait hij weer gewoon als een zonnetje. Heb geen app of iets verwijderd vage shitquote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Rolletje zwart plakband naast je bed?quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:04 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, ik kijk laatste tijd soms een aflevering van een TV-serietje op m'n Desire in bed, maar ik stoor me verschrikkelijk aan de lichtjes van de back, menu etc. knoppen.
Dus ik heulemaal GScript downloaden, script neerzetten waardoor die lichtjes uit gingen, en verdomd het werkte. Dus ik terug naar MoboPlayer, gaan de lichtjes mooi weer aan als je iets afspeelt
Dat zoiets simpels niet mogelijk is, dat zijn de jammere dingetjes.
Ik weet niet wat voor rom je draait, maar deze schakelt dat bij mij mooi uit (flashen in recovery).quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:04 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, ik kijk laatste tijd soms een aflevering van een TV-serietje op m'n Desire in bed, maar ik stoor me verschrikkelijk aan de lichtjes van de back, menu etc. knoppen.
Dus ik heulemaal GScript downloaden, script neerzetten waardoor die lichtjes uit gingen, en verdomd het werkte. Dus ik terug naar MoboPlayer, gaan de lichtjes mooi weer aan als je iets afspeelt
Heeft iemand al Texty geprobeerd? Ik SMS zelf niet zo veel (WhatsApp ftw), maar het lijkt me wel handig.
Ik gebruik Texty nu inderdaad. Werkt op zich fijn, als je achter je pc zit is het toch makkelijker typen op een toetsenbord dan op je Desire.quote:Op dinsdag 7 juni 2011 15:04 schreef RacerDKB het volgende:
Heeft iemand al Texty geprobeerd? Ik SMS zelf niet zo veel (WhatsApp ftw), maar het lijkt me wel handig.
Een paar uurquote:Op zaterdag 11 juni 2011 14:00 schreef Ireyon het volgende:
Hoelang duurde het voordat je een invite kreeg?
Ik vind dat niet echt lang ofzo.. ik doe gemiddeld 2 dagen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nieuwe miui heeft gestoorde batterylifeanderhalve dag, dit moet een record zijn
Met welke rom/kernel dan? En heb je sync/push uit of aan?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:06 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt lang ofzo.. ik doe gemiddeld 2 dagen.
Standaard ROM... met launcher pro en wat gmail Twitter en Facebook push dingetjes aanstaan... daarnaast gewoon gemiddeld gebruik.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met welke rom/kernel dan? En heb je sync/push uit of aan?
Dan zou de HTC OTG moeten ondersteunen, en dat heb ik nog nooit ergens gelezen. Ik denk het dus niet. Met googelen kwam ik wel iets van een hack o.i.d. dergelijks tegen. Moet je daar even naar kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)g-adapter-pair-50774
Kan ik hierop een USB kaartlezer aansluiten en de inhoud dan kopiëren naar mijn telefoon via een verkennerprogramma?
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/quote:HTC UK: ‘Geen Gingerbread-update voor de HTC Desire’
Nadat we vandaag goed Gingerbread-nieuws mochten brengen voor de Samsung Galaxy S-eigenaren, moeten we de HTC Desire-bezitters nu weer teleurstellen.
Ruim een jaar nadat dit ex-vlaggenschip van HTC in Nederland verkrijgbaar is, kunnen we uit een update van HTC Engeland op hun Facebook-pagina opmaken dat het bij de Froyo-firmware-upgrade voor dit toestel zal blijven.
Waarom niet?
In onderstaande update van HTC Engeland kun je zien dat een heel team van ontwikkelaars de afgelopen maanden heel erg hard heeft gewerkt om Gingerbread naar de Desire te brengen zonder dat de HTC Sense-ervaring in het geding zou komen. Dit is helaas niet gelukt vanwege een tekort aan geheugen in het toestel… HTC is wel zo eerlijk om haar klanten niet nog langer aan het lijntje te houden door dit slechte nieuws nu via Facebook naar buiten te brengen.
Onze bron heeft één en ander nog geverifieerd bij HTC zelf en zij kregen als antwoord dat bij HTC een betrouwbare gebruikerservaring voorop staat. HTC geeft aan dat eenieder vrij is (zowel ontwikkelaars als gebruikers) om gebruik te maken van het open karakter van Android en het toestel dus aan te passen naar eigen wens.
HTC Desire rooten
Het einde van de wereld is nu niet nabij, je Desire werkt gewoon prima ook zonder Gingerbread. Wil je toch kunnen genieten van Android 2.3? Dan is er nog één optie: je Desire rooten. Een howto om je Desire te rooten vind je hier of hier maar je kunt natuurlijk ook ons forum doorspitten voor advies en tips. We bevelen daarnaast de GingerVillain-ROM aan.
Wow dat is best wel heel erg gay van ze.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/
K snap daar echt geen kut van...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Standaard ROM... met launcher pro en wat gmail Twitter en Facebook push dingetjes aanstaan... daarnaast gewoon gemiddeld gebruik.
Hier hetzelfde probleem, heb er al bijna geen apps meer op staan omdat ik steeds die melding blijf krijgen. Cache heb ik echt nog nooit iets in zien staan als ik de apps naloop. En gegevens verwijderen kun je wel doen, maar dan is je app in 9 van de 10 gevallen zinloos...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hij synt idd niet meer als je geheugen vol is.
Even bij de apss kijken of er onzinnig grote tussen zitten en cache + eventueel gegevens verwijderen
owkaay en hoe kan ik dat laatste doen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hij synt idd niet meer als je geheugen vol is.
Even bij de apss kijken of er onzinnig grote tussen zitten en cache + eventueel gegevens verwijderen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |