quote:
Ja, was ik al mee bezig, hoop dat hij het nog zal doen *duimt*quote:
Oepsquote:
*Pagan*quote:
Thnx, ga ik proberen. Al heb ik er best een hard hoofd in hoorquote:Op donderdag 2 juni 2011 12:23 schreef Strega het volgende:
[..]
*Pagan*
Leg hem twee dagen in een afgesloten bak met droge (ongekookte dus) rijst, dit is sterk hygroscopisch en trekt al het vocht naar zich toe. SIM kaart overleeft het wel.
Goedemiddag overigens.
*/Pagan*
O, ja, vergeet niet de accu/batterij onmiddellijk uit de telefoon te halen om kortsluiting te voorkomen!!! Wel meedrogen in de rijst.
Het zal je nog verbazen.quote:Op donderdag 2 juni 2011 12:38 schreef senesta het volgende:
[..]
Thnx, ga ik proberen. Al heb ik er best een hard hoofd in hoorIk zie de vocht achter het scherm zitten
Beterschap ermee, zeker je krukken thuisgelaten?quote:Op donderdag 2 juni 2011 15:57 schreef Rewimo het volgende:
Hallöchen
Lastig zo'n Duits toetsenbord![]()
We zijn aangekomen, zijn gaan zwemmen en vervolgens ben ik grondig gevallen aan het ondereinde van de glijbaanGelukkig
is het mijn toch al slechte linkerbeen dat op 4 plekken open ligt.
kw?quote:Op donderdag 2 juni 2011 16:46 schreef ferrari_rood het volgende:
vriend ligt nu ook op bed die moet vanavond nog weg.
En ik zit buiten met kind in kw
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
F-r wat een kleine nachtbrakerquote:Op donderdag 2 juni 2011 13:55 schreef ferrari_rood het volgende:
En als het vocht niet uit het scherm trekt er een aansteker bijhouden. Wel op letten dat het scherm niet smelt
@oognip om 04:00 meldde ze zich en dronk 65 cc om 05:30 was ze nog wakker en dronk 40cc. En overdag wel meteen slapen na een voeding he maar 's nachts ho maar
Rewimo wat een pechquote:Op donderdag 2 juni 2011 15:57 schreef Rewimo het volgende:
Hallöchen
Lastig zo'n Duits toetsenbord![]()
We zijn aangekomen, zijn gaan zwemmen en vervolgens ben ik grondig gevallen aan het ondereinde van de glijbaanGelukkig
is het mijn toch al slechte linkerbeen dat op 4 plekken open ligt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |