Ik vind dat niet echt lang ofzo.. ik doe gemiddeld 2 dagen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:40 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Nieuwe miui heeft gestoorde batterylifeanderhalve dag, dit moet een record zijn
Met welke rom/kernel dan? En heb je sync/push uit of aan?quote:Op zondag 12 juni 2011 01:06 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Ik vind dat niet echt lang ofzo.. ik doe gemiddeld 2 dagen.
Standaard ROM... met launcher pro en wat gmail Twitter en Facebook push dingetjes aanstaan... daarnaast gewoon gemiddeld gebruik.quote:Op zondag 12 juni 2011 18:25 schreef house_is_a_feeling het volgende:
[..]
Met welke rom/kernel dan? En heb je sync/push uit of aan?
Dan zou de HTC OTG moeten ondersteunen, en dat heb ik nog nooit ergens gelezen. Ik denk het dus niet. Met googelen kwam ik wel iets van een hack o.i.d. dergelijks tegen. Moet je daar even naar kijken.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef RacerDKB het volgende:
http://www.dealextreme.co(...)g-adapter-pair-50774
Kan ik hierop een USB kaartlezer aansluiten en de inhoud dan kopiëren naar mijn telefoon via een verkennerprogramma?
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/quote:HTC UK: ‘Geen Gingerbread-update voor de HTC Desire’
Nadat we vandaag goed Gingerbread-nieuws mochten brengen voor de Samsung Galaxy S-eigenaren, moeten we de HTC Desire-bezitters nu weer teleurstellen.
Ruim een jaar nadat dit ex-vlaggenschip van HTC in Nederland verkrijgbaar is, kunnen we uit een update van HTC Engeland op hun Facebook-pagina opmaken dat het bij de Froyo-firmware-upgrade voor dit toestel zal blijven.
Waarom niet?
In onderstaande update van HTC Engeland kun je zien dat een heel team van ontwikkelaars de afgelopen maanden heel erg hard heeft gewerkt om Gingerbread naar de Desire te brengen zonder dat de HTC Sense-ervaring in het geding zou komen. Dit is helaas niet gelukt vanwege een tekort aan geheugen in het toestel… HTC is wel zo eerlijk om haar klanten niet nog langer aan het lijntje te houden door dit slechte nieuws nu via Facebook naar buiten te brengen.
Onze bron heeft één en ander nog geverifieerd bij HTC zelf en zij kregen als antwoord dat bij HTC een betrouwbare gebruikerservaring voorop staat. HTC geeft aan dat eenieder vrij is (zowel ontwikkelaars als gebruikers) om gebruik te maken van het open karakter van Android en het toestel dus aan te passen naar eigen wens.
HTC Desire rooten
Het einde van de wereld is nu niet nabij, je Desire werkt gewoon prima ook zonder Gingerbread. Wil je toch kunnen genieten van Android 2.3? Dan is er nog één optie: je Desire rooten. Een howto om je Desire te rooten vind je hier of hier maar je kunt natuurlijk ook ons forum doorspitten voor advies en tips. We bevelen daarnaast de GingerVillain-ROM aan.
Wow dat is best wel heel erg gay van ze.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:32 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
http://www.androidworld.n(...)-voor-de-htc-desire/
K snap daar echt geen kut van...quote:Op zondag 12 juni 2011 20:35 schreef Ace1 het volgende:
[..]
Standaard ROM... met launcher pro en wat gmail Twitter en Facebook push dingetjes aanstaan... daarnaast gewoon gemiddeld gebruik.
Hier hetzelfde probleem, heb er al bijna geen apps meer op staan omdat ik steeds die melding blijf krijgen. Cache heb ik echt nog nooit iets in zien staan als ik de apps naloop. En gegevens verwijderen kun je wel doen, maar dan is je app in 9 van de 10 gevallen zinloos...quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hij synt idd niet meer als je geheugen vol is.
Even bij de apss kijken of er onzinnig grote tussen zitten en cache + eventueel gegevens verwijderen
owkaay en hoe kan ik dat laatste doen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:38 schreef Stefanovic83 het volgende:
Hij synt idd niet meer als je geheugen vol is.
Even bij de apss kijken of er onzinnig grote tussen zitten en cache + eventueel gegevens verwijderen
Wie zal t wetenquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:55 schreef IkWilbert het volgende:
lijkt wel echt te zijn...
http://www.facebook.com/htcuk/posts/225857300777092
tweakers.net meldt het ook in een updateZijn ze geschrokken bij htc van alle negatieve reacties? Of heeft iemand een grote communicatie fout gemaakt bij htc
![]()
Kijk, iemand met een duidelijke mening over Sense. Kan je mij dan ook antwoord geven hierop:quote:Op woensdag 15 juni 2011 18:50 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Nou en. Toch veel relaxter dan dat logge nutteloze Sense
quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:34 schreef Ezechielk het volgende:
Wat ik mij nou afvraag hè. Ik heb er een kaartje van 512 Mb in zitten, omdat hij mijn andere kaartjes stuk voor stuk gesloopt heeft.
Heeft het nou echt nog nu om hem te gaan rooten? Zo ja, wat is dat (grote) voordeel dan, met de kleine SD in het achterhoofd?
Dingen als muziek luisteren doe ik er niet mee, er staan alleen wat apps, video's en foto's op de SD.
Dat heb ik sowieso al niet.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:10 schreef kikoooooo het volgende:
Je kunt je sd bij je interne geheugen optellen, zie tweakers. Dan heb je nooit meer dat geheugen vol gezeik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |