abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_97568051
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef Rijstkoker het volgende:
Die usb oplaadkabel is al bijna kapot, ik moet 'm op de juiste manier neerleggen wil die opladen mijn telefoon opladen.
Ik heb 'm een keer toen hij opgeladen werd uit m'n bed laten vallen, sindsdien is opladen ook iets geworden om op te letten :{ ...
pi_97648771
Met een Desire in het zwembad belandend doet 'm geen goed }:| Gelijk uitgevallen en nu zit er een hoop water achter het scherm. Mooi kut.
Too much is never enough!
pi_97650339
quote:
13s.gif Op dinsdag 31 mei 2011 23:30 schreef Rijstkoker het volgende:
Die usb oplaadkabel is al bijna kapot, ik moet 'm op de juiste manier neerleggen wil die opladen mijn telefoon opladen.
Koop dan nieuw kabeltje? Kost geen drol.
  vrijdag 3 juni 2011 @ 11:02:22 #154
6941 APK
Factual, I think.
pi_97650815
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 09:24 schreef The6thgate het volgende:
Met een Desire in het zwembad belandend doet 'm geen goed }:| Gelijk uitgevallen en nu zit er een hoop water achter het scherm. Mooi kut.
Dit las ik in een ander topic:

quote:
0s.gif Op donderdag 2 juni 2011 12:23 schreef Strega het volgende:

*Pagan*

Leg hem twee dagen in een afgesloten bak met droge (ongekookte dus) rijst, dit is sterk hygroscopisch en trekt al het vocht naar zich toe. SIM kaart overleeft het wel.

Goedemiddag overigens.

*/Pagan*

O, ja, vergeet niet de accu/batterij onmiddellijk uit de telefoon te halen om kortsluiting te voorkomen!!! Wel meedrogen in de rijst.
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_97652487
quote:
0s.gif Op vrijdag 3 juni 2011 11:02 schreef APK het volgende:

[..]

Dit las ik in een ander topic:

[..]

Lol ok dan gaan we dat maar eens proberen.
Too much is never enough!
  zaterdag 4 juni 2011 @ 19:52:39 #156
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_97706825
Ik ga zondagnacht op vakantie, iemand nog tips voor HTC Desire gebruik in het buitenland? Services etc? Mobielinternet doe ik uit :P
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
  zaterdag 4 juni 2011 @ 23:24:57 #157
6941 APK
Factual, I think.
pi_97718052
quote:
0s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 19:52 schreef Mr.DD het volgende:
Ik ga zondagnacht op vakantie, iemand nog tips voor HTC Desire gebruik in het buitenland? Services etc? Mobielinternet doe ik uit :P
Zet de taal op 'Engels' zodat ze dat ding snappen als 'ie gejat wordt :Y
Who the fuck can sleep with all this shit going on?
pi_97718283
quote:
10s.gif Op zaterdag 4 juni 2011 23:24 schreef APK het volgende:

[..]

Zet de taal op 'Engels' zodat ze dat ding snappen als 'ie gejat wordt :Y
En pincode er af en Prey er op installeren
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
  zondag 5 juni 2011 @ 10:34:02 #159
174375 bladerdeegroller
Voor al uw bladerdeeg!
pi_97728286
Hoe zit het eigenlijk met de update naar 2.3 voor de Desire? Komt die nog via de officiële wegen of moet ik mij daarvoor toch gaan richten op roms? Volgens mij moest het zo rond mei/juni gaan gebeuren als ik mij niet vergis?
  zondag 5 juni 2011 @ 15:05:57 #160
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_97737523
Ben ik ook benieuwd naar ja, het heeft wel lang genoeg geduurd. Als ie er 1 juli nog niet is, ga ik toch maar eens kijken naar een custom ROM..
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_97738363
Waarom nu niet gewoon? Het is met 30 minuten gefixt..
  zondag 5 juni 2011 @ 21:06:22 #162
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_97756871
Ik snap m'n HTC niet. Hij zegt steeds vaker dat hij vol zit. Zelfs nu ik extra apps heb verwijderd, en de cache leeg is, geeft hij opeens weer aan dat ie vol zit. Waar kan ik nog loze mb's wissen van het telefoongeheugen? En nee, ik ga NIET ROMMEN. :P
Bovenstaande is in geheel voorzien van een Gooise r, gaarne deze meenemen bij het lezen.
pi_97757638
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:06 schreef Mr.DD het volgende:
Ik snap m'n HTC niet. Hij zegt steeds vaker dat hij vol zit. Zelfs nu ik extra apps heb verwijderd, en de cache leeg is, geeft hij opeens weer aan dat ie vol zit. Waar kan ik nog loze mb's wissen van het telefoongeheugen? En nee, ik ga NIET ROMMEN. :P
Vergeet het dan maar. Het geheugen er op is gelimiteerd en je zal wel moeten rooten en dan op z'n minst a2sd gaan gebruiken.
  zondag 5 juni 2011 @ 21:22:32 #164
258616 Mr.DD
Yes, it is me.
pi_97757908
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:19 schreef house_is_a_feeling het volgende:

[..]

Vergeet het dan maar. Het geheugen er op is gelimiteerd en je zal wel moeten rooten en dan op z'n minst a2sd gaan gebruiken.
Dat laatste heb ik. En zoveel apps heb ik er niet op staan. Wel veel contacten, 22 mb. Maar dat heb je al snel met een beetje sociaal leven volgens mij. Hmm. :(
pi_97759439
quote:
0s.gif Op zondag 5 juni 2011 21:22 schreef Mr.DD het volgende:

[..]

Dat laatste heb ik. En zoveel apps heb ik er niet op staan. Wel veel contacten, 22 mb. Maar dat heb je al snel met een beetje sociaal leven volgens mij. Hmm. :(
Als je echt op de ruimte zit dan zit je gewoon met de Desire als een verkeerde telefoon. Met een rom als MIUI heb ik nu 1gb aan ruimte voor alle apps etc. Alles op de SD :)
pi_97761472
stomme vraag maar ik ben er nog steeds niet uit
moet de telefono horizontaal of verticaal houden als ik film
?
  zondag 5 juni 2011 @ 22:20:22 #167
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_97761807
quote:
2s.gif Op zondag 5 juni 2011 15:24 schreef kikoooooo het volgende:
Waarom nu niet gewoon? Het is met 30 minuten gefixt..
Ik heb het ooit wel met mijn G1 gedaan. Maar ik doe dat nu bij voorkeur niet, want dan kan ik alles opnieuw in gaan stellen, alle data weer opnieuw erop plaatsen etc.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_97761990
quote:
15s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:20 schreef Devolution het volgende:

[..]

Ik heb het ooit wel met mijn G1 gedaan. Maar ik doe dat nu bij voorkeur niet, want dan kan ik alles opnieuw in gaan stellen, alle data weer opnieuw erop plaatsen etc.
Als ie eenmaal geroot is is het geen probleem meer, Titanium Backup Pro (even doneren) en je kan met 3 klikjes alles backupen en met 3 klikjes alles restoren. Werkt ideaal.

quote:
1s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:15 schreef kikoooooo het volgende:
stomme vraag maar ik ben er nog steeds niet uit
moet de telefono horizontaal of verticaal houden als ik film
?
Horizontaal toch gewoon.
pi_97762505
Welnee. Niet als je ff een backup maakt met titanium.
  maandag 6 juni 2011 @ 08:33:04 #170
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_97775106
quote:
10s.gif Op zondag 5 juni 2011 22:22 schreef RacerDKB het volgende:
Als ie eenmaal geroot is is het geen probleem meer, Titanium Backup Pro (even doneren) en je kan met 3 klikjes alles backupen en met 3 klikjes alles restoren. Werkt ideaal.
Ja I know, maar dat is een beetje mosterd na de maaltijd he :D Ik wacht nog wel een maandje op de officiële 2.3 :)
pi_97839877
Godverdomme, ik kijk laatste tijd soms een aflevering van een TV-serietje op m'n Desire in bed, maar ik stoor me verschrikkelijk aan de lichtjes van de back, menu etc. knoppen.

Dus ik heulemaal GScript downloaden, script neerzetten waardoor die lichtjes uit gingen, en verdomd het werkte. Dus ik terug naar MoboPlayer, gaan de lichtjes mooi weer aan als je iets afspeelt ;(
Dat zoiets simpels niet mogelijk is, dat zijn de jammere dingetjes.

Heeft iemand al Texty geprobeerd? Ik SMS zelf niet zo veel (WhatsApp ftw), maar het lijkt me wel handig.
  dinsdag 7 juni 2011 @ 15:06:33 #172
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_97839962
quote:
9s.gif Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na het 1 jaar perfect te hebben gedaan start mijn telefoon nu ieder uur opnieuw op, iemand een idee wat dit kan zijn?
Oke ik heb dit probleem nog 1 dag gehad en nu draait hij weer gewoon als een zonnetje. Heb geen app of iets verwijderd vage shit :')
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:48:11 #173
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_97887581
quote:
10s.gif Op dinsdag 7 juni 2011 15:04 schreef RacerDKB het volgende:
Godverdomme, ik kijk laatste tijd soms een aflevering van een TV-serietje op m'n Desire in bed, maar ik stoor me verschrikkelijk aan de lichtjes van de back, menu etc. knoppen.

Dus ik heulemaal GScript downloaden, script neerzetten waardoor die lichtjes uit gingen, en verdomd het werkte. Dus ik terug naar MoboPlayer, gaan de lichtjes mooi weer aan als je iets afspeelt ;(
Rolletje zwart plakband naast je bed? :+
pi_97891469
quote:

Heeft iemand al Texty geprobeerd? Ik SMS zelf niet zo veel (WhatsApp ftw), maar het lijkt me wel handig.
Ik weet niet wat voor rom je draait, maar deze schakelt dat bij mij mooi uit (flashen in recovery).
Had eerst ook een script maar bij een reboot gingen die lampjes weer aan. Deze schakelt ze permanent uit.

edit\
Ik ga er trouwens wel van uit dat je geroot bent, maar is dat ook zo? :P
pi_98022949
quote:

Ik gebruik Texty nu inderdaad. Werkt op zich fijn, als je achter je pc zit is het toch makkelijker typen op een toetsenbord dan op je Desire.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')