Nope. Alleen de nieuwe(re) telefoonsquote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef coolzzz het volgende:
Krijgen we op de HTC Desire nou ook nog eens Sense 3 of is hij daar te pauper voor?
Niet.quote:Op donderdag 26 mei 2011 14:10 schreef Sloggi het volgende:
Ik wil graag .flac-bestanden afspelen, hoe ga ik dat voor elkaar krijgen met het normale muziekprogramma?
Dat is helaas een bug van HTC Sense, overal de Facebookfoto laten zien..quote:Op zaterdag 28 mei 2011 17:17 schreef RacerDKB het volgende:
Ik heb mijn Facebookaccount in mijn telefoon staan, dus alle contacten voorziet ie dan van de foto die ze op facebook hebben.
Maar ik wil bij een contact een ander plaatje, die nog wel zichtbaar is als ik contact bewerken doe, maar voor de rest staat overal de Facebookfoto.
Je kan zeker niet per contact kiezen of je de Facebookfoto of een eigen foto wilt?
Probleem is totaal anders dan dat en heb het tegelijkertijd met 2 dezelfde batterijen. Heb het toch maar even gedaan.quote:Op zondag 29 mei 2011 13:57 schreef Ireyon het volgende:
Je zou 'm opnieuw kunnen kalibreren..
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=755903
Syncen met je gmail, daar lekker alles editten en terugsyncen.quote:Op zondag 29 mei 2011 22:29 schreef Mr.DD het volgende:
Vraagje. Mijn contacten-grote zit momenteel op 22 MB. En volgens mij is dat een beetje heel erg veel. Sommige namen staan er ook dubbel in, weet ook niet waarom. Hoe verwijder ik al die dubbele (niet met de hand aub..)?
Komt vaker voor, probleem met het moederbord. Opsturen naar HTC/Dynafix en dan krijg je een board-swap (nieuw moederbord)quote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na het 1 jaar perfect te hebben gedaan start mijn telefoon nu ieder uur opnieuw op, iemand een idee wat dit kan zijn?
Heb je toevallig een Vodafone abonnement? Want dan kan het ook aan Vodafone liggen, maar net zoals hierboven gezegd kan het ook een probleem met het moederbord zijn.quote:Op maandag 30 mei 2011 11:43 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Na het 1 jaar perfect te hebben gedaan start mijn telefoon nu ieder uur opnieuw op, iemand een idee wat dit kan zijn?
Oke en dat is de enige oplossing? Want kreeg het pas na de laatste updatequote:Op maandag 30 mei 2011 11:52 schreef IkWilbert het volgende:
[..]
Komt vaker voor, probleem met het moederbord. Opsturen naar HTC/Dynafix en dan krijg je een board-swap (nieuw moederbord)
Heel dom...maar hoe doe je dit ook alweer? K weet dat t ergrns in n topic gestaan heeft. Maar mobiel is teruglezen/zoeken kut..quote:Op zondag 29 mei 2011 23:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Syncen met je gmail, daar lekker alles editten en terugsyncen.
En welk mailaccount wil je nu instellen? Dat van jullie thuis of een mailadres van zijn werk?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Internepper het volgende:
Mijn vader heeft vandaag een nieuwe HTC Desire gekregen van zijn werk. De reden dat hij deze kreeg was zodat hij zijn mailtjes kan lezen en beantwoorden. Echter, ik (zoon) moet mijn pa helpen maar krijg, als ik zijn mail wil instellen, steeds dezelfde foutmelding: 'Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren. De server reageert niet.'
Kan iemand misschien vertellen wat ik moet doen of wat er moet bij de instelling?
Thuis hebben wij upc en hij heeft een simkaart van kpn.
Bij voorbaat dank.
Werk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
En welk mailaccount wil je nu instellen? Dat van jullie thuis of een mailadres van zijn werk?
Niemand die even kan helpen? Je zou mijn vader (en ik) er blij mee maken..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Internepper het volgende:
Mijn vader heeft vandaag een nieuwe HTC Desire gekregen van zijn werk. De reden dat hij deze kreeg was zodat hij zijn mailtjes kan lezen en beantwoorden. Echter, ik (zoon) moet mijn pa helpen maar krijg, als ik zijn mail wil instellen, steeds dezelfde foutmelding: 'Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren. De server reageert niet.'
Kan iemand misschien vertellen wat ik moet doen of wat er moet bij de instelling?
Thuis hebben wij upc en hij heeft een simkaart van kpn.
Bij voorbaat dank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |