Dat lijkt me toch een duidelijke melding. Of je hebt de verkeerde server ingetikt, of de server van z'n werk zit gewoon dwars..quote:Op dinsdag 31 mei 2011 19:14 schreef Internepper het volgende:
'Kan geen verbinding maken met de mailserver om de accountinformatie te controleren. De server reageert niet.'
Ja, mijn vader laat het (als het goed is) morgen door iemand op zijn werk doen. Ik dacht misschien met hulp van FOK! kan ik het doen maar helaas. Bedankt voor de moeite iigquote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:50 schreef Ireyon het volgende:
[..]
Dat lijkt me toch een duidelijke melding. Of je hebt de verkeerde server ingetikt, of de server van z'n werk zit gewoon dwars..
'k Kan helaas ook niet telepathisch zien wat je allemaal intikt, maar op z'n werk zullen ze toch wel weten hoe 't moet?
Sorry, mijn glazen bol is in reparatiequote:Op dinsdag 31 mei 2011 20:04 schreef Internepper het volgende:
[..]
Niemand die even kan helpen? Je zou mijn vader (en ik) er blij mee maken..
Dat zou raar zijn. Op je toestel gaat op een gegeven moment een groen lampje branden. Hij stopt dan met actief te laden en daardoor kan je accu dus eigenlijk niet stuk gaan.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Koepert het volgende:
Mm.... ik vrees dat mijn accu het gaat begeven..
Normaal opladen is vlot.. miss 2 a 3 uur oid..
Nu al 4u en nog niet vol.. 85%..maar toch..
Maar ff in de gaten houden..
Vanaf begin de hier in t topic vermeldde oplaadmomenten aangehouden.. zoveel mogelijk laden onder 40%, hij is n paar keer echter wel full-leeg gegaan en n paar keer wegens omstandigheden vanaf 70% weer vol geladen..(zeker weten dat ik de daarop volgende uren bereikbaar was)
EN hij ligt dus regelmatig de gehele nacht aan de lader waarvan minimaal een paar uur vol..
Mm.. we zien t wel
Hoezo zou de accu niet stuk kunnen gaan? Naast overladen is namelijk warmte ook niet goed voor je accu.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:14 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Dat zou raar zijn. Op je toestel gaat op een gegeven moment een groen lampje branden. Hij stopt dan met actief te laden en daardoor kan je accu dus eigenlijk niet stuk gaan.
Is je telefoon geroot? anders kan je eventueel nog een keer de batterystats wypenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 21:06 schreef Koepert het volgende:
Mm.... ik vrees dat mijn accu het gaat begeven..
Normaal opladen is vlot.. miss 2 a 3 uur oid..
Nu al 4u en nog niet vol.. 85%..maar toch..
Maar ff in de gaten houden..
Vanaf begin de hier in t topic vermeldde oplaadmomenten aangehouden.. zoveel mogelijk laden onder 40%, hij is n paar keer echter wel full-leeg gegaan en n paar keer wegens omstandigheden vanaf 70% weer vol geladen..(zeker weten dat ik de daarop volgende uren bereikbaar was)
EN hij ligt dus regelmatig de gehele nacht aan de lader waarvan minimaal een paar uur vol..
Mm.. we zien t wel
Klopt, maar je accu word niet veel warmer van laden en na volledig vol zijn stopt hij dus met actief stroom aannemen/doorgeven.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:16 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Hoezo zou de accu niet stuk kunnen gaan? Naast overladen is namelijk warmte ook niet goed voor je accu.
Heb jij wel een Desire? Bij intensief gebruikt wordt de telefoon behoorlijk warm namelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:17 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Klopt, maar je accu word niet veel warmer van laden en na volledig vol zijn stopt hij dus met actief stroom aannemen/doorgeven.
Heb nu een Desire Z, daarvoor de Legend en daarvoor de Hero. En ja, bij intensief gebruik word de accu warm. Dan heb ik het over downloaden en tegelijk een youtube film kijken via Wi-Fi. Maar hoeveel en hoelang komt dat nou voor?quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:18 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Heb jij wel een Desire? Bij intensief gebruikt wordt de telefoon behoorlijk warm namelijk.
Bij navigeren/gamen/opladen/internetten komt dat voor, dus ja, best vaak in mijn geval.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:19 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Heb nu een Desire Z, daarvoor de Legend en daarvoor de Hero. En ja, bij intensief gebruik word de accu warm. Dan heb ik het over downloaden en tegelijk een youtube film kijken via Wi-Fi. Maar hoeveel en hoelang komt dat nou voor?
Echt multitaskenquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij navigeren/gamen/opladen/internetten komt dat voor, dus ja, best vaak in mijn geval.
Oké, misschien is er dan wel verschil met Desire en Desire Z, Legend en Hero. Ik heb er zelden last van.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Bij navigeren/gamen/opladen/internetten komt dat voor, dus ja, best vaak in mijn geval.
Sense 2 is nog niet eens beschikbaar laat staan 3quote:Op zondag 22 mei 2011 20:33 schreef coolzzz het volgende:
Krijgen we op de HTC Desire nou ook nog eens Sense 3 of is hij daar te pauper voor?
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef ohjajohh het volgende:
Ik ben op zoek naar een 16gb micro sd kaartje.
Heb er nu een gevonden, maar die is Class 4. Is dat snel genoeg om 720p op te nemen?
Ik heb zelf een class10 erg prettig en snel, met 4 zal het ook moeten lukken overigensquote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:25 schreef ohjajohh het volgende:
Ik ben op zoek naar een 16gb micro sd kaartje.
Heb er nu een gevonden, maar die is Class 4. Is dat snel genoeg om 720p op te nemen?
Niet dat ik weet. Wel kan het zijn dat je toestel sneller foto's en filmpjes opent. Dus als je de map opent met daarin de foto's en filmpjes.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:32 schreef ohjajohh het volgende:
In wat voor opzicht is het verschil in class 4 en class 10 merkbaar behalve met het schrijven van en naar de kaart? Starten programma's er ook sneller van?
Ah thnx, in dat geval koop ik liever een class 4 16gig voor 20 euro ipv class 10 16 gig voor 40.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:36 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Niet dat ik weet. Wel kan het zijn dat je toestel sneller foto's en filmpjes opent. Dus als je de map opent met daarin de foto's en filmpjes.
Maak daar maar (mobiel) internetten van. Ik zit veel in de trein en dan wil ik nog wel 'ns even internetten 15-20 min tops, en dan kan hij al gloeiend heet worden.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 22:21 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Bij bijna alles wat je doet, al is het inderdaad maar 10 minuten, wordt de telefoon al aardig warm inderdaad.quote:Op dinsdag 31 mei 2011 23:23 schreef Iemand91 het volgende:
[..]
Maak daar maar (mobiel) internetten van. Ik zit veel in de trein en dan wil ik nog wel 'ns even internetten 15-20 min tops, en dan kan hij al gloeiend heet worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |