abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_95710312
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:09 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Als je niet bereid bent te kijken zul je ook niet waarnemen.
Nee, precies. Dat probeer ik hier al maanden duidelijk te maken.
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Maar wordt nu ook het binnenvliegen van de vliegtuigen in de WTC-torens ontkent? Nee toch?!

In grootste/belangrijkste en (tevens zeer drukke stad) vliegen tijdens de ochtendspits twee vliegtuigen het gebouw in, met zeer veel ooggetuigen on the spot (uiteraard) Vooral na de eerste crash komen er natuurlijk mensen kijken en zijn er tienduizenden ogen daar (en nog miljoenen ogen via de TV) op de 2e toren gericht terwijl de 2e naar binnen vliegt. En hier wordt nu serieus beweerd dat het nooit gebeurd is?!

Als dat geen WTF-je waard is dan weet ik het ook niet meer.. Of begrijp ik het verkeerd wat mensen bedoelen met die gemanipuleerde beelden van de vliegtuigen en de rook e.d.?
Dat is precies wat men hier beweert. Geen vliegtuigen, geen (of heel weinig) slachtoffers. Het is allemaal gefaked.

Inderdaad: WTF?
Cuz I'm praying for rain, And I'm praying for tidal waves
I wanna see the ground give way.I wanna watch it all go down.
Mom please flush it all away.I wanna watch it go right in and down.
I wanna watch it go right in. Watch you flush it all away.
  dinsdag 19 april 2011 @ 13:18:43 #152
290081 VitaminWater
Geen ondertitel
pi_95710442
Ah dus tienduizenden mensen dachten:

"HUH ik stond daar vanochtend op de stoep en toen zag ik helemaal geen vliegtuig aankomen. Maar laat ik maar niks zeggen, is vast niet belangrijk"

Lol, wat doen we dan precies in dit topic vraag ik me nu af.
Ik heb geen signature.
pi_95710541
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:13 schreef VitaminWater het volgende:

[..]

Maar wordt nu ook het binnenvliegen van de vliegtuigen in de WTC-torens ontkent? Nee toch?!

Ja, en dat er slachtoffers zijn gevallen. Volgens J0kkebr0k en Culto (en nog wat anderen) zijn er geen of maar een paar slachtoffers gevallen. De rest is gephotoshopt, zat in het complot en heeft een nieuwe identiteit gekregen, heeft nooit bestaan, enzovoort.

Daarom is dit ook zo'n rare 'discussie' waar ik me aanvankelijk eigenlijk buiten wilde houden, wat me lang gelukt is, tot vandaag.

Want als je dan bijvoorbeeld iets zegt over de zogenaamde gemorphte foto's, dan wordt er óf direct overgestapt op een ander onderwerp, óf er wordt zoiets gezegd als "Zie je nou dat morphen mogelijk is, dus is het ook gebeurd tijdens 9/11", óf "Ja maar, kijk dan eens naar de andere dingen, het is toch raar dat er maar 1 foto beschikbaar is van die persoon" óf "ik heb de nabestaanden gemaild/gebeld en ze reageerden niet of ze reageerden raar, nou dat is wel erg verdacht hoor!"

Zo ongeveer gaat het hier. :)
Op maandag 20 juli 2009 21:50 schreef J0kkebr0k het volgende:
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
Ik ben niet gek, ik ben geen vliegtuig!
pi_95710565
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:18 schreef VitaminWater het volgende:

"HUH ik stond daar vanochtend op de stoep en toen zag ik helemaal geen vliegtuig aankomen. Maar laat ik maar niks zeggen, is vast niet belangrijk"

Nou, Lol dus. Daarom zit ik hier. En soms dan komt er een fotootje of filmpje voorbij wat makkelijk te debunken is en dat doen we dan maar, in het kader van de zinnige bijdragen.

Maar persoonlijk vind ik grote delen van de 'theorie' te krankzinnig en te kwetsend naar de slachtoffers toe om er echt diep op in te gaan.
  Moderator dinsdag 19 april 2011 @ 13:29:04 #155
249559 crew  Lavenderr
pi_95710885
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:18 schreef VitaminWater het volgende:

Dat is dus ook iets waardoor ik nog steeds niet 'om' ben wat betreft een complot.
Al die mensen die het gezien hebben.
En natuurlijk Ingeborg Lareby.
pi_95711088
Ik heb besloten voorlopig met dit onderwerp te stoppen. Al 44 topics lang draaien we om elkaar heen en ik ben er voor mezelf wel een beetje klaar mee nu. Het is een oneindig welles-nietes spelletje en dat kan best leuk zijn, maar momenteel heb ik gewoonweg geen tijd en zin meer om uitgebreid deel te nemen.

Uiteraard zal ik nog wel over de schouders meelezen. Succes allen! ^O^
pi_95711150
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:21 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Ja, en dat er slachtoffers zijn gevallen. Volgens J0kkebr0k en Culto (en nog wat anderen) zijn er geen of maar een paar slachtoffers gevallen. De rest is gephotoshopt, zat in het complot en heeft een nieuwe identiteit gekregen, heeft nooit bestaan, enzovoort.

Daarom is dit ook zo'n rare 'discussie' waar ik me aanvankelijk eigenlijk buiten wilde houden, wat me lang gelukt is, tot vandaag.

Want als je dan bijvoorbeeld iets zegt over de zogenaamde gemorphte foto's, dan wordt er óf direct overgestapt op een ander onderwerp, óf er wordt zoiets gezegd als "Zie je nou dat morphen mogelijk is, dus is het ook gebeurd tijdens 9/11", óf "Ja maar, kijk dan eens naar de andere dingen, het is toch raar dat er maar 1 foto beschikbaar is van die persoon" óf "ik heb de nabestaanden gemaild/gebeld en ze reageerden niet of ze reageerden raar, nou dat is wel erg verdacht hoor!"

Zo ongeveer gaat het hier. :)
En van wie ben jij nou weer een kloontje? :D
pi_95711213
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:
Ik heb besloten voorlopig met dit onderwerp te stoppen. Al 44 topics lang draaien we om elkaar heen en ik ben er voor mezelf wel een beetje klaar mee nu. Het is een oneindig welles-nietes spelletje en dat kan best leuk zijn, maar momenteel heb ik gewoonweg geen tijd en zin meer om uitgebreid deel te nemen.

En je zou die schaduwen nog tekenen? Jammer. Ik begon het net leuk te vinden met je.
pi_95711244
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:36 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

En je zou die schaduwen nog tekenen? Jammer. Ik begon het net leuk te vinden met je.
Je hebt voldoende input om ze zelf te tekenen. Ik ben benieuwd. :)
  Moderator dinsdag 19 april 2011 @ 13:37:54 #160
249559 crew  Lavenderr
pi_95711248
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:33 schreef J0kkebr0k het volgende:

Nou hoor :'( wat zeg je nu :o
Dat kun je niet maken J0kkebr0k, jij hóórt op 9/11 :Y
pi_95711518
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:37 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Je hebt voldoende input om ze zelf te tekenen. Ik ben benieuwd. :)
Natuurlijk ga ik dat niet doen. Ik heb geen vraagtekens bij de betreffende filmpjes/foto's.

Je bent toch niet 'bekeerd' hè?
pi_95711704
quote:
15s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:37 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Nou hoor :'( wat zeg je nu :o
Dat kun je niet maken J0kkebr0k, jij hóórt op 9/11 :Y
Wat liev O+

Maar nee... gewoon ff geen zin meer. Wie weet komt het later wel weer. :)
pi_95711730
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:45 schreef Hoppahoppa het volgende:

[..]

Natuurlijk ga ik dat niet doen. Ik heb geen vraagtekens bij de betreffende filmpjes/foto's.

Je bent toch niet 'bekeerd' hè?

Maak je geen zorgen :')
  Moderator dinsdag 19 april 2011 @ 13:51:48 #164
249559 crew  Lavenderr
pi_95711762
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:50 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Wat liev O+

Maar nee... gewoon ff geen zin meer. Wie weet komt het later morgen wel weer. :)
^O^
pi_95711917
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:34 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

En van wie ben jij nou weer een kloontje? :D
Ik heb hier en op Letsrollforums, Realityshack en YouTube best veel meegelezen, meneer Fakers911

Ik ben dus helemaal op de hoogte van de fijne discussies hier :)
Wat insinueer je daarmee dan? Wil je zeggen dat het geen vliegtuigen waren? Wat dan.... komkommers? In het WTC zijn weldegelijk vliegtuigen gevlogen.
pi_95712314
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 13:55 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Ik heb hier en op Letsrollforums, Realityshack en YouTube best veel meegelezen, meneer Fakers911

Ik ben dus helemaal op de hoogte van de fijne discussies hier :)
Zinvolle besteding van je tijd dan, als je het allemaal zo'n onzin vindt. :D
pi_95713447
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ik vind het al op het randje dat ik alleen op Fok met dit onderwerp bezig ben. Laat staan dat ik al die onsamenhangende complotjes ook nog op 3 andere sites moet gaan lezen.
pi_95713460
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:05 schreef J0kkebr0k het volgende:

[..]

Ja hè!

Maar goed, zullen we dan nu weer inhoudelijk gaan reageren zoals jij zelf zo graag wilde (zie de topictitel)? Misschien dat Culto (of een andere vicsimmer) straks nog komt, dus herhaal ik nog even deze ondergesneeuwde laatste inhoudelijke post:

Ik lees hier (en op Letsrollforums) al een tijdje (vol verbazing) mee en nu maar even een account aangemaakt.

In navolging van Terecht:

Ik wil hiermee laten zien dat morphen bij uitstek een techniek is om afbeeldingen mooi in elkaar over te laten lopen. Ik kan ook een foto van mezelf en eentje van Prins Willem-Alexander pakken en mijn foto perfect in die van Prins Willem-Alexander laten morphen, maar dat wil dat nog niet zeggen dat ik en Prins Willem-Alexander een en dezelfde persoon zijn of dat een van ons niet bestaat.

Ik kan mezelf ook perfect in een tafelpoot laten morphen. Da's juist het mooie van de morphing-techniek: Afbeeldingen mooi in elkaar over laten lopen. :)

Voor de mensen die het willen uitproberen: Download een morphing-programmaatje en ga ermee spelen, 't is hartstikke leuk om te doen. :)

Aangezien Culto zelf met morphing-programmaatjes bezig is (of op z'n minst handmatig aan het verschalen is), begrijp ik eigenlijk niet dat hij niet inziet dat het nergens op slaat dat hij beweert dat de ene persoon de andere persoon is, omdat ze zo mooi in elkaar overlopen * terwijl hij ze zelf gemorphed (of op z'n minst handmatig verschaald) heeft.

* Eerlijk gezegd vind ik zijn 'morphs' niet eens zo mooi in elkaar overlopen of op elkaar passen, dus ik vermoed dat hij ze alleen maar handmatig verschaald heeft.
pi_95715415
Misschien dat morphing niet het goede woord is.

Overigens heb ik ook mijn twijfels bij de aanname dat diverse vicsims morphs van elkaar zouden zijn.

Maar goed... nu ga ik me er toch weer mee bemoeien en dat is nu eigenlijk ff niet de bedoeling meer. Succes met de discussie. :)
pi_95715744
Ja J0kkebr0k, ik weet heus wel wat er met fotobewerkingsprogramma's mogelijk is, dat is niks nieuws voor mij. Ik heb daar geen filmpje voor nodig om dat te 'ontdekken', ik wéét dat gewoon. Dat is ook het punt niet dat ik wilde maken in mijn post. Maar goed, wat het punt wél is heb ik uitgebreid beschreven in die post.

Jij veel succes zonder de discussie trouwens! :)
pi_95715819
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 15:30 schreef Dribedabou het volgende:
Ja J0kkebr0k, ik weet heus wel wat er met fotobewerkingsprogramma's mogelijk is, dat is niks nieuws voor mij. Ik heb daar geen filmpje voor nodig om dat te 'ontdekken', ik wéét dat gewoon. Dat is ook het punt niet dat ik wilde maken in mijn post. Maar goed, wat het punt wél is heb ik uitgebreid beschreven in die post.

Jij veel succes zonder de discussie trouwens! :)
Wat goed van jou ^O^

Edit: Volgens mij ben jij een JoepiePoepie morph :P

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 19-04-2011 15:43:11 ]
pi_95717287
Ja natuurlijk J0kkebr0k en achter iedere boom staat een enge man. Zullen we dan nu weer inhoudelijk gaan reageren zoals jij zo graag wilde en wat ik al eerder aan je vroeg? :)
pi_95718546
Ach, laat je niet opnaaien. Volgens Jokkie ben ik ook een cloon van Oompaloompa. Het onderwerp 'cloon' komt regelmatig naar voren als er teveel mensen met kritiek langskomen....

Maakt het ook makkelijker om over de inhoudelijke punten heen te kletsen.

Voor mij is de conclusie van dit onderwerp duidelijk: 1 grote teleurstelling. Op naar het volgende topic.
  Moderator dinsdag 19 april 2011 @ 16:37:03 #174
249559 crew  Lavenderr
pi_95718892
Laten we ons op het onderwerp richten ipv op wie er wel of niet een kloon is ^O^ .
  dinsdag 19 april 2011 @ 17:30:18 #175
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_95721464
quote:
0s.gif Op dinsdag 19 april 2011 14:34 schreef Dribedabou het volgende:

[..]

Ja hè!

Maar goed, zullen we dan nu weer inhoudelijk gaan reageren zoals jij zelf zo graag wilde (zie de topictitel)? Misschien dat Culto (of een andere vicsimmer) straks nog komt, dus herhaal ik nog even deze ondergesneeuwde laatste inhoudelijke post:

Ik lees hier (en op Letsrollforums) al een tijdje (vol verbazing) mee en nu maar even een account aangemaakt.

In navolging van Terecht:

[ afbeelding ]

Ik wil hiermee laten zien dat morphen bij uitstek een techniek is om afbeeldingen mooi in elkaar over te laten lopen. Ik kan ook een foto van mezelf en eentje van Prins Willem-Alexander pakken en mijn foto perfect in die van Prins Willem-Alexander laten morphen, maar dat wil dat nog niet zeggen dat ik en Prins Willem-Alexander een en dezelfde persoon zijn of dat een van ons niet bestaat.

Ik kan mezelf ook perfect in een tafelpoot laten morphen. Da's juist het mooie van de morphing-techniek: Afbeeldingen mooi in elkaar over laten lopen. :)

Voor de mensen die het willen uitproberen: Download een morphing-programmaatje en ga ermee spelen, 't is hartstikke leuk om te doen. :)

Aangezien Culto zelf met morphing-programmaatjes bezig is (of op z'n minst handmatig aan het verschalen is), begrijp ik eigenlijk niet dat hij niet inziet dat het nergens op slaat dat hij beweert dat de ene persoon de andere persoon is, omdat ze zo mooi in elkaar overlopen * terwijl hij ze zelf gemorphed (of op z'n minst handmatig verschaald) heeft.

* Eerlijk gezegd vind ik zijn 'morphs' niet eens zo mooi in elkaar overlopen of op elkaar passen, dus ik vermoed dat hij ze alleen maar handmatig verschaald heeft.
Die morph was dacht ik enkelt om te illustreren dat het huidige zooitje onder O'Bummer net zoals het vorige zooitje is. En ziedaar de mensen achter O'Bummer komen inderdaad van Bush af! :D
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')