Klinker heeft genoeg liefde voor iedereenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind Klinker ook heel lief. Ik wil ook liefde van haar.
quote:
Ze vraagt niet..ze eistquote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wie vraagt wordt overgeslaagd
Wat lief, wat vertelt ie?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn vogel zit echt hele verhalen op te hangen.
Ik zal hem dalijk eens ophangenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
Ik geef jou gewoon liefde en wacht rustig af wat ik er voor terug krijgquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan krijg je het helemaal niet van mij
jouw vogel jouw vogelquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
ARG7 is pure kwaliteit ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoi ik ben hier door sharr, ik lees al 4 topics mee, wat een bagger.
Flikker dan op.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Niet zo doen tegen vogelsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zal hem dalijk eens ophangen.
Hihi grapje toch.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Je hoofd is bagger. Haten is verlaten. Respect is correct.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar het bevalt mequote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga naar ONZ radio of een andere SC als dit je niet bevalt, geldt voor iedereen.
Ik weet niet, ik kan het niet zo goed verstaan.quote:
Hee, zijn hoofd is niet bagger.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoofd is bagger. Haten is verlaten. Respect is correct.
Hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan het niet zo goed verstaan.
Iets van 'tjilptjilp, pieppiep, KWETTERR'
Ofzo.
eerst snapte ik je niet en toen zag ik je posthistoriequote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het beter zou worden
Godver man, het lijkt wel de basisschool.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoofd is bagger. Haten is verlaten. Respect is correct.
Wil je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Je hoofd is een basisschool. Haten is verlaten. Respect is correct.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Godver man, het lijkt wel de basisschool.
ALS JE MIJ NIET LIEF VINDT DAN GA JE MAAR WEG![]()
maar je moet dat blok toch sowieso volgen dan moet je ze toch ooit wel gebruikenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
Ik twijfel zeg.
Moet voor volgend blok 220 euro aan boeken bestellen, maar ben nog niet 100% zeker van of ik wel deel mag nemen aan volgend blok. Heb 3 hertentamens gehad en moet er minstens 1tje hebben gehaald, maar als ik die boeken later bestel zijn ze waarschijnlijk allemaal uitverkocht.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoofd is een basisschool. Haten is verlaten. Respect is correct.
Nee, hoeft het niet te volgen. Als ik <52 ECTS heb moet ik van school af.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar je moet dat blok toch sowieso volgen dan moet je ze toch ooit wel gebruiken
Eet smakelijk klinkerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
K ga eten doeii mensen die mijn liefde hebben.
Smakelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geniet er vanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Smakelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[q
[..]
Wil je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Eet smakelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toffe film wel hè. En Anne Hathaway.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
Lieve hond is moe, hij heeft ook een heel stuk met die pokke Alice op z'n rug gerend.
Joahquote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toffe film wel hè. En Anne Hathaway.
OVquote:
dan zou ik gewoon wachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hoeft het niet te volgen. Als ik <52 ECTS heb moet ik van school af.
Hey baas OVquote:
Denk ik krijg een duimpje omhoog PI ik ben welkom ofzoiets zie ik dat ie standaard is.quote:
OVquote:
Hihiquote:
Standaard en je bent welkomquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denk ik krijg een duimpje omhoog PI ik ben welkom ofzoiets zie ik dat ie standaard is.
R2 en Smokey zeggen hoiquote:
Doerak zwerft nu ergens rond in de gevaarlijke buitenwereldquote:Op woensdag 13 april 2011 21:37 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
R2 en Smokey zeggen hoi
(Of eigenlijk slapen ze, maar als ze wakker waren en konden praten zouden ze zeker hoi zeggen
Koning Doerakquote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doerak zwerft nu ergens rond in de gevaarlijke buitenwereld
Livestream van Duivel gaarne.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Koning Doerak
Bo en Devil liggen rustig te slapen
Hij is vast geen croissantjes aan het brengen he?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:38 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Doerak zwerft nu ergens rond in de gevaarlijke buitenwereld
Dat zou tof zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
Waarom geen kattenforum/reeks maken speciaal voor jullie katten met evt webcam/chat opties?
Ik heb hem op pad gestuurd met wat dropjes voor appeltje en haar zere keel vanavondquote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hij is vast geen croissantjes aan het brengen he?
hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef Oceanview het volgende:
Waarom geen kattenforum/reeks maken speciaal voor jullie katten met evt webcam/chat opties?
Haha de Duivelquote:
Wat liefquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb hem op pad gestuurd met wat dropjes voor appeltje en haar zere keel vanavond
Held die je dr bent.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ik heb hem op pad gestuurd met wat dropjes voor appeltje en haar zere keel vanavond
Zeg hallo tegen me danquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
We mochten van Yvonne gewoon hallo zeggen hoor.
Halloquote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het moest wel met mate.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Poging tot een muts.quote:
Njah ik weet niet of hij aankomt hoor hij heeft een eigen willetje enzoquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op <a href="http://i52.tinypic.com/15yai5k.jpg" target="_blank" rel="nofollow"></a> schreef TheFamousMan
Geef maar toe, eigenlijk ben jij gewoon een keiharde baas, die uit 110% ongelooflijke koninklijkheid bestaat _O_
Jammerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:39 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat zou tof zijnMaar die van mij willen nooit meerwerken
Hee ik ben inspiratiebron.quote:
Haha, lukt het?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het niet mag, maar het moest wel met mate.
[..]
Poging tot een muts.
Hij is voor dn duuvel nie bang.quote:
stelletje haakmutsenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, lukt het?Ik moet ook eens verder aan mijn muts eigenlijk
Dat klopt, zullen we voor jou ook een muts maken?quote:
Man het was drukquote:Op woensdag 13 april 2011 21:42 schreef JanPiraat het volgende:
[..]![]()
was het werken een beetje te doen ? hoe stond het met de Eucalyptus vandaag ?
Sry!quote:
Lief, dankje!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Njah ik weet niet of hij aankomt hoor hij heeft een eigen willetje enzomaar voor zn moeder heeft hij dat vast wel over
Het patroon is echt bagger. Diegene heeft óf een enorm klein hoofd, óf ze haakt ontzettend los. Was wel gewoon een muts voor volwassenen. Dus nu probeer ik zelf maar wat.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:41 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Haha, lukt het?Ik moet ook eens verder aan mijn muts eigenlijk
quote:
Geeft nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Man het was drukMweh. Veel vracht enzo. Amper bloemen verkocht
meer sigaretten, drank en planten
Hoe is het met jou?
[..]
Sry!
Succes, ik moest ook nog altijd ID3 tags doenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef Danger.Mouse het volgende:
Nieuwe muziek binnen
*gaat alles goed zetten in iTunes*
Praat viesquote:
Omg dat zou wel heel tof zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klopt, zullen we voor jou ook een muts maken?![]()
Met een bijpassend ooglapje
Supertofquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg, mijn buurman zit dus in een band! En ik heb net hun eerste cd gekregen!![]()
Vet tof!
haha wat voor muziek?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg, mijn buurman zit dus in een band! En ik heb net hun eerste cd gekregen!![]()
Vet tof!
Ja lekker hoor !! beetje voetbal aan het kijken nu en daar ga ik nu mee verder dus ik spreek je en de rest weer rond een uurtje of 23:00quote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Man het was drukMweh. Veel vracht enzo. Amper bloemen verkocht
meer sigaretten, drank en planten
Hoe is het met jou?
[..]
Sry!
Deel snel voordat het illegaal wordt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vet tof!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
Jan, je moet Bietsj wel even Survivors aanraden, natuurlijk hè.
BIETSJ JE KIJKT SURVIVORS ANDERS BLOKKEER IK JE OP MSN LUL !!!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
Jan, je moet Bietsj wel even Survivors aanraden, natuurlijk hè.
Mijn vader was zanger en keyboard speler van een band, ik heb nog opnamesquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vet tof!
Blokkeer me maar doet me niets.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
BIETSJ JE KIJKT SURVIVORS ANDERS BLOKKEER IK JE OP MSN LUL !!!![]()
Hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik maak het ooglapje wel, mutsen mislukken bij mij.![]()
Subtiel.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
BIETSJ JE KIJKT SURVIVORS ANDERS BLOKKEER IK JE OP MSN LUL !!!![]()
Echt heel tof ja.quote:
Rock/Indie geloof ik; geen idee.quote:
Oki baiii!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja lekker hoor !! beetje voetbal aan het kijken nu en daar ga ik nu mee verder dus ik spreek je en de rest weer rond een uurtje of 23:00![]()
![]()
![]()
Hihihi.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deel snel voordat het illegaal wordt.
Ooooo spannendquote:
Ja ik ga ook maar weerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
njah ik ga weer even... tot straks lieve mensen![]()
Tofquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn vader was zanger en keyboard speler van een band, ik heb nog opnames!
Wel grappig verder
Daaag!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
njah ik ga weer even... tot straks lieve mensen![]()
Jij ook doeoeeiiquote:
Kijk nou wat je gedaan hebt Beachquote:
Ik maak het wel een keer goed met hemquote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijk nou wat je gedaan hebt Beach*troost*
Als je dat maar doet, anders is het zieligquote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik maak het wel een keer goed met hem
nu echt weer weg
Huh, ik zei net dat de TT niet klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef n8n het volgende:
De TT is duidelijk, verders drama's met blokkeringen en zulks
Ik las scouting.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Godverrrr, al vier dagen op mail wachten and still counting.
Wat voor mail wacht je op?!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben ook akelaquote:
Wat voor mail?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind je lekker wel liefquote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, ik zei net dat de TT niet klopt.
Iets van een hoofd scouting mevrouw.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor mail wacht je op?!Ik moet ook nog mensen mailen. Geen zin. Bang. Alles.
Antwoord op mijn bezwaar van een tentamen.quote:
een topic eerder hekelde je nog een menspersoonquote:
quote:
O.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Iets van een hoofd scouting mevrouw.
Oh nicenice!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef mc-Piel het volgende:
Net open dag leiden gehad
Was de doorslaggevende factor of ik naar Leiden of Delft ga volgend jaar.
Het wordt delft
graag of niet hoorquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Een klant vond me ook al lief, wat is dit met deze mensen hier.
Dat was vast een foutje. De enige op fok die ik stom vind ik oostblokker, maar stiekem vind ik oostblokker topics heerlijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef n8n het volgende:
[..]
een topic eerder hekelde je nog een menspersoon
Ooooquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
[..]
Antwoord op mijn bezwaar van een tentamen.
WIE WIE WIE????quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef n8n het volgende:
[..]
een topic eerder hekelde je nog een menspersoon
..blabla hopman blabla..quote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Zeroku het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Akela.
Dat vraag ik me eigenlijk ook afquote:
Oke graag dan.quote:
Oostblokkahhhhquote:Op woensdag 13 april 2011 21:48 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat was vast een foutje. De enige op fok die ik stom vind ik oostblokker, maar stiekem vind ik oostblokker topics heerlijk
Hopman?quote:
Ik ook manquote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
Oostblokker, lekker chickie hoor!
Ik zou haar zeker raken.
Ik ook.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zou haar zeker raken.
Ik ook. Ik ook. Maar ik zou meerdere chickies wel willen voelen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zou haar zeker raken.
Samen doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zou haar zeker raken.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:49 schreef mc-Piel het volgende:
Ik zou haar zeker raken.
Ik moest lachen.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik ook.
Met een betonhamer, [ afbeelding ].
Hey klinker, zullen we even?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:50 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik ook. Ik ook. Maar ik zou meerdere chickies wel willen voelen.
Deed het zeerquote:
Sorryquote:
Tuurlijk, maar op 1 voorwaarde!quote:
Ik ken het, sterkte.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn neus zit verstopt.
Ik heb daar zo'n enorme hekel aan.
Echt welquote:
Chronisch verstopte neus hierzo!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn neus zit verstopt.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn neus zit verstopt.
Wij zijn liefkozend he.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Echt wel
Nee, eigenlijk ben ik helemaal niet van de zweepjes, dat doet toch pijn?
Dat sowieso nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Tuurlijk, maar op 1 voorwaarde!
Onze piemels raken elkaar niet aan
Ahhw, kusje op? Maar niet op je neus, dat is vies met al dat snot.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn neus zit verstopt.
Dan hebben we een deal!quote:
nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Echt wel
Nee, eigenlijk ben ik helemaal niet van de zweepjes, dat doet toch pijn?
Dankje.quote:
O.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Chronisch verstopte neus hierzo!
Het enige wat helpt is een sigaretje
quote:
Het zit niet aan de buitenkantquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhw, kusje op? Maar niet op je neus, dat is vies met al dat snot.
Ik ook niet, ik voel de behoefte ook niet zo eigenlijk..quote:
french nosekissingquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het zit niet aan de buitenkant_!
Neem ik aan
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhw, kusje op? Maar niet op je neus, dat is vies met al dat snot.
En dit.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het zit niet aan de buitenkant_!
Neem ik aan
Joah, trio alless.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Samen met Appeltje toch. Wij drie piratenvrouwtjes.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Samen met Appeltje toch. Wij drie piratenvrouwtjes.
Wij drie voor altijd, niks die dat kan veranderen. ECHT WAAR ER KOMT NIEMAND BIJ HOOR JE ME NIEMAND.quote:
jammer had m net afgestoftquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik voel de behoefte ook niet zo eigenlijk..
Arme Jan en Haarklip... Nouja, die hebben elkaar nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij drie voor altijd, niks die dat kan veranderen. ECHT WAAR ER KOMT NIEMAND BIJ HOOR JE ME NIEMAND.
En Oostblokker dan? Voor één keertje?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij drie voor altijd, niks die dat kan veranderen. ECHT WAAR ER KOMT NIEMAND BIJ HOOR JE ME NIEMAND.
Ja, shit happens.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arme Jan en Haarklip... Nouja, die hebben elkaar nog.
Misschien één keertje ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En Oostblokker dan? Voor één keertje?
Doei lieve Bobje ;*quote:
Dan pak ik wel de zweep.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En Oostblokker dan? Voor één keertje?
Niet met mijquote:
Ik pas. Moet even GTST kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet met mijmet n8n. Zweepjesseks.
Jij wel he, geef maar toequote:Op woensdag 13 april 2011 21:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wil je niet met een lekkere gingerrrrr naughty dingen doen dan![]()
![]()
![]()
Sorryquote:Op woensdag 13 april 2011 21:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hoe kom ik hier nou weer onderuit. Zoiets zeg je toch niet!
Was jij niet van de tintelende eikel?quote:
schuldigquote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Was jij niet van de tintelende eikel?
TMIquote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef mc-Piel het volgende:
Bohh, ik steeg net bijna op van het toilet
Hahaquote:
Ach, daar maak jij je ook wel eens schuldig aanquote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef mc-Piel het volgende:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:58 schreef mc-Piel het volgende:
Ik gok op zo'n 15 couric.quote:
Nietquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Ach, daar maak jij je ook wel eens schuldig aan
prima maar ga nu welquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Gelukkig maar.
Hoe gaat het ?
Onee, jij bent altijd heel subtiel! Dat was hetquote:
nog niet volgende keer beterquote:Op woensdag 13 april 2011 21:59 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Hahakrijg je dat gevoel nu ook een beetje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |