Dan hebben we een deal!quote:
nog niet geprobeerdquote:Op woensdag 13 april 2011 21:51 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Echt wel
Nee, eigenlijk ben ik helemaal niet van de zweepjes, dat doet toch pijn?
Dankje.quote:
O.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Chronisch verstopte neus hierzo!
Het enige wat helpt is een sigaretje
quote:
Het zit niet aan de buitenkantquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhw, kusje op? Maar niet op je neus, dat is vies met al dat snot.
Ik ook niet, ik voel de behoefte ook niet zo eigenlijk..quote:
french nosekissingquote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het zit niet aan de buitenkant_!
Neem ik aan
Ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ahhw, kusje op? Maar niet op je neus, dat is vies met al dat snot.
En dit.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:52 schreef mc-Piel het volgende:
[..]
Het zit niet aan de buitenkant_!
Neem ik aan
Joah, trio alless.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Samen met Appeltje toch. Wij drie piratenvrouwtjes.
Jaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
![]()
![]()
Samen met Appeltje toch. Wij drie piratenvrouwtjes.
Wij drie voor altijd, niks die dat kan veranderen. ECHT WAAR ER KOMT NIEMAND BIJ HOOR JE ME NIEMAND.quote:
jammer had m net afgestoftquote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ook niet, ik voel de behoefte ook niet zo eigenlijk..
Arme Jan en Haarklip... Nouja, die hebben elkaar nog.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij drie voor altijd, niks die dat kan veranderen. ECHT WAAR ER KOMT NIEMAND BIJ HOOR JE ME NIEMAND.
En Oostblokker dan? Voor één keertje?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wij drie voor altijd, niks die dat kan veranderen. ECHT WAAR ER KOMT NIEMAND BIJ HOOR JE ME NIEMAND.
Ja, shit happens.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Arme Jan en Haarklip... Nouja, die hebben elkaar nog.
Misschien één keertje ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En Oostblokker dan? Voor één keertje?
Doei lieve Bobje ;*quote:
Dan pak ik wel de zweep.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:54 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
En Oostblokker dan? Voor één keertje?
Niet met mijquote:
Ik pas. Moet even GTST kijkenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:55 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Niet met mijmet n8n. Zweepjesseks.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |