Klinker heeft genoeg liefde voor iedereenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:23 schreef Omdatappel het volgende:
Ik vind Klinker ook heel lief. Ik wil ook liefde van haar.
quote:
Ze vraagt niet..ze eistquote:Op woensdag 13 april 2011 21:24 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
wie vraagt wordt overgeslaagd
Wat lief, wat vertelt ie?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
Mijn vogel zit echt hele verhalen op te hangen.
Ik zal hem dalijk eens ophangenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
Ik geef jou gewoon liefde en wacht rustig af wat ik er voor terug krijgquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
dan krijg je het helemaal niet van mij
jouw vogel jouw vogelquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Omdatappel het volgende:
ARG7 is pure kwaliteit ja.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Hoi ik ben hier door sharr, ik lees al 4 topics mee, wat een bagger.
Flikker dan op.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Niet zo doen tegen vogelsquote:Op woensdag 13 april 2011 21:25 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Ik zal hem dalijk eens ophangen.
Hihi grapje toch.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Je hoofd is bagger. Haten is verlaten. Respect is correct.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
Maar het bevalt mequote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ga naar ONZ radio of een andere SC als dit je niet bevalt, geldt voor iedereen.
Ik weet niet, ik kan het niet zo goed verstaan.quote:
Hee, zijn hoofd is niet bagger.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoofd is bagger. Haten is verlaten. Respect is correct.
Hihiquote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik weet niet, ik kan het niet zo goed verstaan.
Iets van 'tjilptjilp, pieppiep, KWETTERR'
Ofzo.
eerst snapte ik je niet en toen zag ik je posthistoriequote:Op woensdag 13 april 2011 21:26 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Ik hoopte dat het beter zou worden
Godver man, het lijkt wel de basisschool.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoofd is bagger. Haten is verlaten. Respect is correct.
Wil je?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hou van kaas. Geraspte kaas.
Tevens motormuis: 2005 Kawasaki ZX-6R
Je hoofd is een basisschool. Haten is verlaten. Respect is correct.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Pizzalucht het volgende:
[..]
Godver man, het lijkt wel de basisschool.
ALS JE MIJ NIET LIEF VINDT DAN GA JE MAAR WEG![]()
maar je moet dat blok toch sowieso volgen dan moet je ze toch ooit wel gebruikenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:28 schreef Zeroku het volgende:
Ik twijfel zeg.
Moet voor volgend blok 220 euro aan boeken bestellen, maar ben nog niet 100% zeker van of ik wel deel mag nemen aan volgend blok. Heb 3 hertentamens gehad en moet er minstens 1tje hebben gehaald, maar als ik die boeken later bestel zijn ze waarschijnlijk allemaal uitverkocht.
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Je hoofd is een basisschool. Haten is verlaten. Respect is correct.
Nee, hoeft het niet te volgen. Als ik <52 ECTS heb moet ik van school af.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef tdrone het volgende:
[..]
maar je moet dat blok toch sowieso volgen dan moet je ze toch ooit wel gebruiken
Eet smakelijk klinkerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
K ga eten doeii mensen die mijn liefde hebben.
Smakelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Geniet er vanquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Smakelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Danger.Mouse het volgende:
[q
[..]
Wil je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Wasmachines leven langer met Calgon *ping*
Eet smakelijkquote:Op woensdag 13 april 2011 21:29 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Toffe film wel hè. En Anne Hathaway.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef Bloempje. het volgende:
Lieve hond is moe, hij heeft ook een heel stuk met die pokke Alice op z'n rug gerend.
Joahquote:Op woensdag 13 april 2011 21:31 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Toffe film wel hè. En Anne Hathaway.
OVquote:
dan zou ik gewoon wachtenquote:Op woensdag 13 april 2011 21:30 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Nee, hoeft het niet te volgen. Als ik <52 ECTS heb moet ik van school af.
Hey baas OVquote:
Denk ik krijg een duimpje omhoog PI ik ben welkom ofzoiets zie ik dat ie standaard is.quote:
OVquote:
Hihiquote:
Standaard en je bent welkomquote:Op woensdag 13 april 2011 21:34 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Denk ik krijg een duimpje omhoog PI ik ben welkom ofzoiets zie ik dat ie standaard is.
R2 en Smokey zeggen hoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |