Praat viesquote:
Omg dat zou wel heel tof zijnquote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat klopt, zullen we voor jou ook een muts maken?![]()
Met een bijpassend ooglapje
Supertofquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg, mijn buurman zit dus in een band! En ik heb net hun eerste cd gekregen!![]()
Vet tof!
haha wat voor muziek?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Omg, mijn buurman zit dus in een band! En ik heb net hun eerste cd gekregen!![]()
Vet tof!
Ja lekker hoor !! beetje voetbal aan het kijken nu en daar ga ik nu mee verder dus ik spreek je en de rest weer rond een uurtje of 23:00quote:Op woensdag 13 april 2011 21:43 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Man het was drukMweh. Veel vracht enzo. Amper bloemen verkocht
meer sigaretten, drank en planten
Hoe is het met jou?
[..]
Sry!
Deel snel voordat het illegaal wordt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vet tof!
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
Jan, je moet Bietsj wel even Survivors aanraden, natuurlijk hè.
BIETSJ JE KIJKT SURVIVORS ANDERS BLOKKEER IK JE OP MSN LUL !!!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Omdatappel het volgende:
Jan, je moet Bietsj wel even Survivors aanraden, natuurlijk hè.
Mijn vader was zanger en keyboard speler van een band, ik heb nog opnamesquote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Vet tof!
Blokkeer me maar doet me niets.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
BIETSJ JE KIJKT SURVIVORS ANDERS BLOKKEER IK JE OP MSN LUL !!!![]()
Hahaquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Ik maak het ooglapje wel, mutsen mislukken bij mij.![]()
Subtiel.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
BIETSJ JE KIJKT SURVIVORS ANDERS BLOKKEER IK JE OP MSN LUL !!!![]()
Echt heel tof ja.quote:
Rock/Indie geloof ik; geen idee.quote:
Oki baiii!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ja lekker hoor !! beetje voetbal aan het kijken nu en daar ga ik nu mee verder dus ik spreek je en de rest weer rond een uurtje of 23:00![]()
![]()
![]()
Hihihi.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:44 schreef Oceanview het volgende:
[..]
Deel snel voordat het illegaal wordt.
Ooooo spannendquote:
Ja ik ga ook maar weerquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
njah ik ga weer even... tot straks lieve mensen![]()
Tofquote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mijn vader was zanger en keyboard speler van een band, ik heb nog opnames!
Wel grappig verder
Daaag!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:45 schreef JanPiraat het volgende:
njah ik ga weer even... tot straks lieve mensen![]()
Jij ook doeoeeiiquote:
Kijk nou wat je gedaan hebt Beachquote:
Ik maak het wel een keer goed met hemquote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Kijk nou wat je gedaan hebt Beach*troost*
Als je dat maar doet, anders is het zieligquote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik maak het wel een keer goed met hem
nu echt weer weg
Huh, ik zei net dat de TT niet klopt.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:46 schreef n8n het volgende:
De TT is duidelijk, verders drama's met blokkeringen en zulks
Ik las scouting.quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Godverrrr, al vier dagen op mail wachten and still counting.
Wat voor mail wacht je op?!quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik ben ook akelaquote:
Wat voor mail?quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Zeroku het volgende:
Ik vind je lekker wel liefquote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Huh, ik zei net dat de TT niet klopt.
Iets van een hoofd scouting mevrouw.quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 21:47 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat voor mail wacht je op?!Ik moet ook nog mensen mailen. Geen zin. Bang. Alles.
Antwoord op mijn bezwaar van een tentamen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |