Ja familiequote:Op woensdag 13 april 2011 08:49 schreef LovelyLady het volgende:
Iemand die een vriend/familie in amerika heeft wonen???
dat is niet zo'n goede basis om iets te regelenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:59 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja familie
Maar weet niet of ze nog leven
dat kloptquote:Op woensdag 13 april 2011 09:00 schreef Symphonic het volgende:
[..]
dat is niet zo'n goede basis om iets te regelen
waar?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:01 schreef Pheno het volgende:
Honderd euro voor een half uur werk, ik heb echt een verkeerde baan gekozen
Weer een vakantie ontdekkingsreis?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Deze?
[ afbeelding ]
Die heb ik ook gekregen bij mijn bestellingOmdat ik hem als 1 van de eerste had besteld
En was je nog in Harry Potter kledij gegaan
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:59 schreef Panda72 het volgende:
Oh my god de sukkel van het kantoor heeft weer eens iets onhandigs gedaan.
2x binnen 5 minuten?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die ja, jep, ik was als mad-eye moody gegaan
Nee sorry er ging iets mis met posten.quote:
Maar nu is mijn magnetron niet meer stuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
waar?
Ik wil ook
Tenzij het hoerenwerk is
jep, geinspireerd door wok!quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Je vond een auto?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een mailtje naar Funda gestuurd... verwarrende zoekmogelijkheden ook!
Ow op die manierquote:Op woensdag 13 april 2011 09:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Maar nu is mijn magnetron niet meer stuk.
Nee:quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:52 schreef DaMart het volgende:
Apart... dan zoek je op Funda naar woningen met 3+-kamers, en dan krijg je alleen maar woningen met 3 kamers in je zoekresultaten. Je zou toch verwachten dat daar ook woningen met 4 en meer kamers onder vallen.
Ik vind de zoekmogelijkheden van Funda helemaal niet verwarrend.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:07 schreef DaMart het volgende:
Zo, even een mailtje naar Funda gestuurd... verwarrende zoekmogelijkheden ook!
Nee, een leuke vrouwquote:
Ah tof. Vrijdag ben ik bij het PR bureau van Sony en ook de HP-actie even vragen of ze je tof verkleed vondenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Hij wil een fok!gebruikster ! Dat is hip!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een leuke vrouwmaar hij wilde een huis
Dus als jij ingeeft dat je een woning met 3+ kamers zoekt, dan verwacht je alleen woningen met 3 kamers te vinden en geen woningen met meer (+) kamers?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind de zoekmogelijkheden van Funda helemaal niet verwarrend.
soms is de zon niet genoegquote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
waarom zijn mensen chaggo? de zon schijnt verdomme!
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
Jep, er liepen een paar harry's rond, bellatrix was er, voldemort, Hagrid, nog een mad-eye moody en een dobby, loena niet te vergeten en een paar neutrale wizards...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de rest was ook verkleed?
Dan zit ie op de verkeerde sitequote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wil een fok!gebruikster ! Dat is hip!
jawel maar ik wens niet om de 5 minuten verrot gescholden te worden om niets.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Volgens mij ben jij ook niet al te vrolijk?
9 van de 10 keer loop je zelf te chaggo-en als je met zullk mooi weer op je werk zitquote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
Misschien zijn er geen woningen met meer dan drie kamers!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als jij ingeeft dat je een woning met 3+ kamers zoekt, dan verwacht je alleen woningen met 3 kamers te vinden en geen woningen met meer (+) kamers?.
Ja, weet hij dat, het is zo verwarrend en het begon ook met een f!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zit ie op de verkeerde site
In welke plaats ben je op zoek? want als ik kies voor 3 kamers of meer krijg ik woningen met 4 kamers en meer te zien hoor.quote:
Doe dat, ga je bij die blonde dame op bezoek?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah tof. Vrijdag ben ik bij het PR bureau van Sony en ook de HP-actie even vragen of ze je tof verkleed vonden
helemaal niet, ik wil graag naar buiten. That's all ben verder altijd vrolijk aldus Nijn!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 van de 10 keer loop je zelf te chaggo-en als je met zullk mooi weer op je werk zit
Jawel, want als ik zoek op 4+ kamers, dan krijg ik een hele lijst met woningen met 4 kamersquote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen woningen met meer dan drie kamers!
Die zijn van Warner denk ik. Daar ben ik twee keer op rij geweest deze maand, die heb ik weer even genoeg gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Doe dat, ga je bij die blonde dame op bezoek?Of die met dat donkere haar?
Meerdere provincies... zoeken op 3+ kamers: 4 nieuwe woningen met 3 kamers, 4+ kamers: 23 nieuwe woningen met 4 kamersquote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In welke plaats ben je op zoek? want als ik kies voor 3 kamers of meer krijg ik woningen met 4 kamers en meer te zien hoor.
ik las 4+ damesquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, want als ik zoek op 4+ kamers, dan krijg ik een hele lijst met woningen met 4 kamers.
Volgens mij waren die niet van Warner... daarvan was er alleen een knakker, die even hoi kwam zeggen en toen weer weg moestquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn van Warner denk ik. Daar ben ik twee keer op rij geweest deze maand, die heb ik weer even genoeg gezien
Dan zoek je toch daarop als workaroundquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, want als ik zoek op 4+ kamers, dan krijg ik een hele lijst met woningen met 4 kamers.
dan zitten er dus geen 4 kamer woningen in je budgetquote:
Loenaquote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, er liepen een paar harry's rond, bellatrix was er, voldemort, Hagrid, nog een mad-eye moody en een dobby, loena niet te vergeten en een paar neutrale wizards...
Voor foto's moet je even bij het Parool kijken.
Er werken er wel meer daar. En dan nog stagiares die om het kwartaal weer wisselenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij waren die niet van Warner... daarvan was er alleen een knakker, die even hoi kwam zeggen en toen weer weg moest
Die had ook gewonnen met de outfitwedstrijdquote:
Die kerel van warner zie je wel bij het filmpje van het ad, moet je daar even zoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er werken er wel meer daar. En dan nog stagiares die om het kwartaal weer wisselen
Ja, doe ik nu ook... aanbod is ook nog eens groterquote:Op woensdag 13 april 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zoek je toch daarop als workaround
Wel dusquote:Op woensdag 13 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan zitten er dus geen 4 kamer woningen in je budget
of krijg je ineens wel allemaal woningen als je de 4+ kamers aanklikt??
en.. waarom zoek je dan niet op 4 kamers??
duck, foto 3?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die had ook gewonnen met de outfitwedstrijd
[..]
Die kerel van warner zie je wel bij het filmpje van het ad, moet je daar even zoeken
wat ga jij met zoveel kamers doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, doe ik nu ook... aanbod is ook nog eens groter.
[..]
Wel dus.
Omdat ik ofwel een huis met 3 kamers en een zolder, ofwel een huis met 4 kamers wil.
Inderdaad, that is the mad-eye MaleDuckquote:
4 kamers is 3 slaapkamers, dus een kamer om te slapen, een voor MartRail en een logeerkamer dan wel bibliotheekquote:Op woensdag 13 april 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ga jij met zoveel kamers doen?
toekomstplannen?
hij moet toch ergens zijn treintjes kwijtquote:Op woensdag 13 april 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ga jij met zoveel kamers doen?
toekomstplannen?
Onder het bed door!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij moet toch ergens zijn treintjes kwijt
En die 2 die jou aankijken zijn bekenden van jou?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Inderdaad, that is the mad-eye MaleDuck
Dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
4 kamers is 3 slaapkamers, dus een kamer om te slapen, een voor MartRail en een logeerkamer dan wel bibliotheek.
tuurlijk, bibliotheekquote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De linker wel, de rechter niet, die ken ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die 2 die jou aankijken zijn bekenden van jou?
Dat is Boy George!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De linker wel, de rechter niet, die ken ik niet
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens die schoolpakjes
Ik wil ook zo tovenaarsschoolpakje
Die ken ik idd nietquote:
Vier kamers met zolder is dan nog beter, natuurlijk: Slaapkamer, logeerkamer, bibliotheek en modelspoorzolderquote:
omgquote:Op woensdag 13 april 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier kamers met zolder is dan nog beter, natuurlijk: Slaapkamer, logeerkamer, bibliotheek en modelspoorzolder.
E-book kopen en het scheelt je een kamerwens!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier kamers met zolder is dan nog beter, natuurlijk: Slaapkamer, logeerkamer, bibliotheek en modelspoorzolder.
Echte boeken >>>> E-booksquote:Op woensdag 13 april 2011 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
E-book kopen en het scheelt je een kamerwens!
ik krijg mijn vaderdagboekenlegger er niet tussenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
E-book kopen en het scheelt je een kamerwens!
Dat maakt dan weer een hoop goedquote:
Dan zit je wel in een behoorlijke luxe positiequote:Op woensdag 13 april 2011 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dat soort huizen zitten wel bij de zoekresultaten hoor.
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik krijg mijn vaderdagboekenlegger er niet tussen
Vertel dat tegen de baliemedewerkster als je met 20 kilo overgewicht aan bagage op vakantie gaatquote:
Mja, de meeste van die huizen staan dan weer wel weer in plaatsen waar ik niet wil wonenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een behoorlijke luxe positie
Volgens mij is jouw funda stuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meerdere provincies... zoeken op 3+ kamers: 4 nieuwe woningen met 3 kamers, 4+ kamers: 23 nieuwe woningen met 4 kamers.
Hoe weet jij hoeveel overgewicht ik heb?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de baliemedewerkster als je met 20 kilo overgewicht aan bagage op vakantie gaat
Ook in een zoekopdracht waarvan het nieuwe aanbod dagelijks gemaild wordt? Daarin gaat het namelijk mis bij mijquote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw funda stuk.Want als ik zoek op waarop jij zoekt dat krijg ik 4, 5 en zelfs woningen met 7 kamers te zien.
Zag ik op fundaquote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel overgewicht ik heb?
quote:
je wil gewoon teveelquote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in een zoekopdracht waarvan het nieuwe aanbod dagelijks gemaild wordt? Daarin gaat het namelijk mis bij mij.
En straks nog een kinderkamer als zijn sig succes levert!quote:
Oh zo. Dat weet ik niet lieffiequote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in een zoekopdracht waarvan het nieuwe aanbod dagelijks gemaild wordt? Daarin gaat het namelijk mis bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar best duur![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Deze wil ikZiet er wel leuk uit, maar wat doe je ermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar best duur<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
BANG en het vuil is weg!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar wat doe je ermee?
Als decoratie op mijn Kamerquote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar wat doe je ermee?
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Deze wil ikIk vind de boeken echt helemaal geweldig, maar wat moet je met zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar best duur
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als decoratie op mijn Kamer
SorryBen net een kindje soms
Ja, maar dan moeten het niet teveel van dat soort dingen wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als decoratie op mijn Kamer
SorryBen net een kindje soms
Welnee, ik wil gewoon een huis waar ik heel lang kan wonen... en logeerkamer kan dan ooit kinderkamer worden of zoquote:
Investeren heet datquote:Op woensdag 13 april 2011 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, ik wil gewoon een huis waar ik heel lang kan wonen... en logeerkamer kan dan ooit kinderkamer worden of zo.
Mijn fanpagina is al een groot succesquote:Op woensdag 13 april 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En straks nog een kinderkamer als zijn sig succes levert!
Ja, maar jij deelt ijsjes uit!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:33 schreef DaMart het volgende:
[..]
Mijn fanpagina is al een groot succes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |