Dat maakt dan weer een hoop goedquote:
Dan zit je wel in een behoorlijke luxe positiequote:Op woensdag 13 april 2011 09:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nou ja, dat soort huizen zitten wel bij de zoekresultaten hoor.
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:21 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik krijg mijn vaderdagboekenlegger er niet tussen
Vertel dat tegen de baliemedewerkster als je met 20 kilo overgewicht aan bagage op vakantie gaatquote:
Mja, de meeste van die huizen staan dan weer wel weer in plaatsen waar ik niet wil wonenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:24 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Dan zit je wel in een behoorlijke luxe positie
Volgens mij is jouw funda stuk.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:11 schreef DaMart het volgende:
[..]
Meerdere provincies... zoeken op 3+ kamers: 4 nieuwe woningen met 3 kamers, 4+ kamers: 23 nieuwe woningen met 4 kamers.
Hoe weet jij hoeveel overgewicht ik heb?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vertel dat tegen de baliemedewerkster als je met 20 kilo overgewicht aan bagage op vakantie gaat
Ook in een zoekopdracht waarvan het nieuwe aanbod dagelijks gemaild wordt? Daarin gaat het namelijk mis bij mijquote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Volgens mij is jouw funda stuk.Want als ik zoek op waarop jij zoekt dat krijg ik 4, 5 en zelfs woningen met 7 kamers te zien.
Zag ik op fundaquote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe weet jij hoeveel overgewicht ik heb?
quote:
je wil gewoon teveelquote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in een zoekopdracht waarvan het nieuwe aanbod dagelijks gemaild wordt? Daarin gaat het namelijk mis bij mij.
En straks nog een kinderkamer als zijn sig succes levert!quote:
Oh zo. Dat weet ik niet lieffiequote:Op woensdag 13 april 2011 09:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ook in een zoekopdracht waarvan het nieuwe aanbod dagelijks gemaild wordt? Daarin gaat het namelijk mis bij mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar best duur![]()
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Deze wil ikZiet er wel leuk uit, maar wat doe je ermee?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar best duur<a href="http://allergenenhardloper.wordpress.com/" rel="nofollow" target="_blank">Hardlopen zonder gluten, melk, ei, pinda...</a>
BANG en het vuil is weg!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar wat doe je ermee?
Als decoratie op mijn Kamerquote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Ziet er wel leuk uit, maar wat doe je ermee?
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:30 schreef charmed_angel het volgende:
Deze wil ikIk vind de boeken echt helemaal geweldig, maar wat moet je met zoiets?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar best duur
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als decoratie op mijn Kamer
SorryBen net een kindje soms
Ja, maar dan moeten het niet teveel van dat soort dingen wordenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Als decoratie op mijn Kamer
SorryBen net een kindje soms
Welnee, ik wil gewoon een huis waar ik heel lang kan wonen... en logeerkamer kan dan ooit kinderkamer worden of zoquote:
Investeren heet datquote:Op woensdag 13 april 2011 09:32 schreef DaMart het volgende:
[..]
Welnee, ik wil gewoon een huis waar ik heel lang kan wonen... en logeerkamer kan dan ooit kinderkamer worden of zo.
Mijn fanpagina is al een groot succesquote:Op woensdag 13 april 2011 09:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
En straks nog een kinderkamer als zijn sig succes levert!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |