Goedemorgenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:02 schreef missyB het volgende:
goedemorgen allemaal!
Hier wachten we op schoolbusje en er zijn werklui op het dak bezig vanaf 7 uur menn wat een herrie!
Goedemorgen lieverdquote:
Watskeburt in de schuur?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieverd![]()
Ik durf niet naar de schuur, wil jij voor me spieken?
Het wordt vandaag geloof ik net zulk weer als gisterquote:Op woensdag 13 april 2011 08:03 schreef missyB het volgende:
lekker zonnetje hier wat zou de temp worden vandaag en staat er weer zo n mega koude wind?
Gister, toen ik naar huis ging, had ik een erg lege bandquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:06 schreef sararaats het volgende:
Hey iedereen!
Ik heb nog een lome kop want werd wakker gesmst door ons ma.
ik ga heftig aan het knopje denken vandaag!quote:Op woensdag 13 april 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Het wordt vandaag geloof ik net zulk weer als gisterOh trouwens, je hebt toch moeite met je quoteknopje? Volgens mij moet je die vastzetten in zo'n menu
Sara, GEFELICITEEEEEEEERDDDDDDDquote:Op woensdag 13 april 2011 08:06 schreef sararaats het volgende:
Hey iedereen!
ik durf eigenlijk ook niet....quote:Op woensdag 13 april 2011 08:04 schreef Marijkezwolle het volgende:
Goedemorgen lieverd![]()
Ik durf niet naar de schuur, wil jij voor me spieken?
Nog niet, ik lig nog in bedquote:Op woensdag 13 april 2011 08:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]![]()
Gefeliciteerd!
![]()
Heb je al cadeautjes gehad?
Wat ben jij nou voor manquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
Lekker rustig aan doenquote:
Aj. Reminds me dat ik ook nog mijn fiets naar een fietsenmaker moet doen. Die staat al een jaar met lekke band, dus die zal wel poreus zijn zo ondertussenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:05 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Gister, toen ik naar huis ging, had ik een erg lege bandOpgepompt bij de fietsenmaker en toen snel naar huis gefietst... Ik ben zo bang dat ie nu weer leeg is
Ik denk dat er wel nieuwe bandjes op kunnen na een jaarquote:Op woensdag 13 april 2011 08:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Aj. Reminds me dat ik ook nog mijn fiets naar een fietsenmaker moet doen. Die staat al een jaar met lekke band, dus die zal wel poreus zijn zo ondertussen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je moet de lat hoog genoeg leggen om eronder door te kunnen
If life gives you lemons make lemonade
Behind every bitch there is a man who made her that way :)
Suikertaartje heeft altijd gelijk
Ik durf die schuur wel in maar ik ben niet zo goed in slechtnieuwsgesprekkenquote:Op woensdag 13 april 2011 08:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Wat ben jij nou voor man![]()
Nou dan ga ik wel douchen
zal ik de OP maar eens gaan aanpassen dan?quote:
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik durf die schuur wel in maar ik ben niet zo goed in slechtnieuwsgesprekken
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:12 schreef Panda72 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JOEPIE JOECHEI OLE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zag je wel de pi?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:12 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik durf die schuur wel in maar ik ben niet zo goed in slechtnieuwsgesprekken
En slechtnieuwsgesprekken zijn doorgaans in het zakelijke verkeer de leukste gesprekken om te voeren![]()
Maar ik blijf optimistisch en ga er vanuit dat de band nog vol is
Come on now, you knew you were lost
But you carried on anyway
Oh come on now, you knew you had no time
But you let the day drift away
gefeliciteerd saraquote:Op woensdag 13 april 2011 08:06 schreef sararaats het volgende:
Hey iedereen!
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:12 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
zal ik de OP maar eens gaan aanpassen dan?
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
hey de zon schijnt, de deur klemt niet je band is lek het wordt lekker weer vandaag en de week gaat in tweeën
Als ze elke tweet begint met "landgenoten"quote:Op woensdag 13 april 2011 08:13 schreef missyB het volgende:
stel nou he dat je beatrix wil volgen via twitter, hoe weet je nou of je de goeie trix aan het volgen bent?
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:12 schreef Panda72 het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH JOEPIE JOECHEI OLE
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
panda![]()
Het gaat er niet om wat mensen over je zeggen,
Maar hoe je ermee omgaat !
Een geschreven woord komt anders over dan een gesproken woord.
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Als ze elke tweet begint met "landgenoten"
quote:Op woensdag 13 april 2011 08:13 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
![]()
hey de zon schijnt, de deur klemt niet je band is lek het wordt lekker weer vandaag en de week gaat in tweeën
quote:
solquote:
lukt mij maar voor de helftquote:
bij gebrek aan koffie?quote:Op woensdag 13 april 2011 08:20 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
lukt mij maar voor de helft
Nog een maandje volhouden en dan kan ik ook weer op de fietsquote:Op woensdag 13 april 2011 07:38 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Tsja... spijk... dan heb je dat...
Hier in Zwijndrecht kon ik lekker doorfietsen hoor
Ja echt hoor elke middag denk ik shit alweer naar huis het is het einde van de werkdag. En dan ben ik 's ochtends weer blij als de wekker gaat en er weer een nieuwe werkdag begint.quote:
ja toch? Er zit nog een treinraampje tussen, maar ach...quote:
Gedeeltelijk, zit aan de koffie alleen de zon zit aan verkeerde kant van het gebouwquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |