Nee, een leuke vrouwquote:
Ah tof. Vrijdag ben ik bij het PR bureau van Sony en ook de HP-actie even vragen of ze je tof verkleed vondenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:02 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
die ja, jep, ik was als mad-eye moody gegaan
Hij wil een fok!gebruikster ! Dat is hip!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:07 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Nee, een leuke vrouwmaar hij wilde een huis
Dus als jij ingeeft dat je een woning met 3+ kamers zoekt, dan verwacht je alleen woningen met 3 kamers te vinden en geen woningen met meer (+) kamers?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:07 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Ik vind de zoekmogelijkheden van Funda helemaal niet verwarrend.
soms is de zon niet genoegquote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
waarom zijn mensen chaggo? de zon schijnt verdomme!
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
Jep, er liepen een paar harry's rond, bellatrix was er, voldemort, Hagrid, nog een mad-eye moody en een dobby, loena niet te vergeten en een paar neutrale wizards...quote:Op woensdag 13 april 2011 09:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En de rest was ook verkleed?
Dan zit ie op de verkeerde sitequote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Hij wil een fok!gebruikster ! Dat is hip!
jawel maar ik wens niet om de 5 minuten verrot gescholden te worden om niets.quote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]Volgens mij ben jij ook niet al te vrolijk?
9 van de 10 keer loop je zelf te chaggo-en als je met zullk mooi weer op je werk zitquote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Toekito het volgende:
Misschien zijn er geen woningen met meer dan drie kamers!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Dus als jij ingeeft dat je een woning met 3+ kamers zoekt, dan verwacht je alleen woningen met 3 kamers te vinden en geen woningen met meer (+) kamers?.
Ja, weet hij dat, het is zo verwarrend en het begon ook met een f!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Dan zit ie op de verkeerde site
In welke plaats ben je op zoek? want als ik kies voor 3 kamers of meer krijg ik woningen met 4 kamers en meer te zien hoor.quote:
Doe dat, ga je bij die blonde dame op bezoek?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:08 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ah tof. Vrijdag ben ik bij het PR bureau van Sony en ook de HP-actie even vragen of ze je tof verkleed vonden
helemaal niet, ik wil graag naar buiten. That's all ben verder altijd vrolijk aldus Nijn!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
9 van de 10 keer loop je zelf te chaggo-en als je met zullk mooi weer op je werk zit
Jawel, want als ik zoek op 4+ kamers, dan krijg ik een hele lijst met woningen met 4 kamersquote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Pheno het volgende:
[..]
Misschien zijn er geen woningen met meer dan drie kamers!
Die zijn van Warner denk ik. Daar ben ik twee keer op rij geweest deze maand, die heb ik weer even genoeg gezienquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Doe dat, ga je bij die blonde dame op bezoek?Of die met dat donkere haar?
Meerdere provincies... zoeken op 3+ kamers: 4 nieuwe woningen met 3 kamers, 4+ kamers: 23 nieuwe woningen met 4 kamersquote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef Panda72 het volgende:
[..]
In welke plaats ben je op zoek? want als ik kies voor 3 kamers of meer krijg ik woningen met 4 kamers en meer te zien hoor.
ik las 4+ damesquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, want als ik zoek op 4+ kamers, dan krijg ik een hele lijst met woningen met 4 kamers.
Volgens mij waren die niet van Warner... daarvan was er alleen een knakker, die even hoi kwam zeggen en toen weer weg moestquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef Pheno het volgende:
[..]
Die zijn van Warner denk ik. Daar ben ik twee keer op rij geweest deze maand, die heb ik weer even genoeg gezien
Dan zoek je toch daarop als workaroundquote:Op woensdag 13 april 2011 09:10 schreef DaMart het volgende:
[..]
Jawel, want als ik zoek op 4+ kamers, dan krijg ik een hele lijst met woningen met 4 kamers.
dan zitten er dus geen 4 kamer woningen in je budgetquote:
Loenaquote:Op woensdag 13 april 2011 09:09 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Jep, er liepen een paar harry's rond, bellatrix was er, voldemort, Hagrid, nog een mad-eye moody en een dobby, loena niet te vergeten en een paar neutrale wizards...
Voor foto's moet je even bij het Parool kijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |