Er werken er wel meer daar. En dan nog stagiares die om het kwartaal weer wisselenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:11 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Volgens mij waren die niet van Warner... daarvan was er alleen een knakker, die even hoi kwam zeggen en toen weer weg moest
Die had ook gewonnen met de outfitwedstrijdquote:
Die kerel van warner zie je wel bij het filmpje van het ad, moet je daar even zoekenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:12 schreef Pheno het volgende:
[..]
Er werken er wel meer daar. En dan nog stagiares die om het kwartaal weer wisselen
Ja, doe ik nu ook... aanbod is ook nog eens groterquote:Op woensdag 13 april 2011 09:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dan zoek je toch daarop als workaround
Wel dusquote:Op woensdag 13 april 2011 09:11 schreef Barreltje het volgende:
[..]
dan zitten er dus geen 4 kamer woningen in je budget
of krijg je ineens wel allemaal woningen als je de 4+ kamers aanklikt??
en.. waarom zoek je dan niet op 4 kamers??
duck, foto 3?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Die had ook gewonnen met de outfitwedstrijd
[..]
Die kerel van warner zie je wel bij het filmpje van het ad, moet je daar even zoeken
wat ga jij met zoveel kamers doen?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:13 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, doe ik nu ook... aanbod is ook nog eens groter.
[..]
Wel dus.
Omdat ik ofwel een huis met 3 kamers en een zolder, ofwel een huis met 4 kamers wil.
Inderdaad, that is the mad-eye MaleDuckquote:
4 kamers is 3 slaapkamers, dus een kamer om te slapen, een voor MartRail en een logeerkamer dan wel bibliotheekquote:Op woensdag 13 april 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ga jij met zoveel kamers doen?
toekomstplannen?
hij moet toch ergens zijn treintjes kwijtquote:Op woensdag 13 april 2011 09:15 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
wat ga jij met zoveel kamers doen?
toekomstplannen?
Onder het bed door!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij moet toch ergens zijn treintjes kwijt
En die 2 die jou aankijken zijn bekenden van jou?quote:Op woensdag 13 april 2011 09:15 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
Inderdaad, that is the mad-eye MaleDuck
Dat dusquote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:15 schreef DaMart het volgende:
[..]
4 kamers is 3 slaapkamers, dus een kamer om te slapen, een voor MartRail en een logeerkamer dan wel bibliotheek.
tuurlijk, bibliotheekquote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
De linker wel, de rechter niet, die ken ik nietquote:Op woensdag 13 april 2011 09:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En die 2 die jou aankijken zijn bekenden van jou?
Dat is Boy George!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef MaleDuck het volgende:
[..]
De linker wel, de rechter niet, die ken ik niet
quote:Op woensdag 13 april 2011 09:17 schreef charmed_angel het volgende:
Trouwens die schoolpakjes
Ik wil ook zo tovenaarsschoolpakje
Die ken ik idd nietquote:
Vier kamers met zolder is dan nog beter, natuurlijk: Slaapkamer, logeerkamer, bibliotheek en modelspoorzolderquote:
omgquote:Op woensdag 13 april 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier kamers met zolder is dan nog beter, natuurlijk: Slaapkamer, logeerkamer, bibliotheek en modelspoorzolder.
E-book kopen en het scheelt je een kamerwens!quote:Op woensdag 13 april 2011 09:18 schreef DaMart het volgende:
[..]
Vier kamers met zolder is dan nog beter, natuurlijk: Slaapkamer, logeerkamer, bibliotheek en modelspoorzolder.
Echte boeken >>>> E-booksquote:Op woensdag 13 april 2011 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
E-book kopen en het scheelt je een kamerwens!
ik krijg mijn vaderdagboekenlegger er niet tussenquote:Op woensdag 13 april 2011 09:20 schreef Pheno het volgende:
[..]
E-book kopen en het scheelt je een kamerwens!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |